Faber 19.03.2004 09:30:44 | |
---|
Oisko kenelläkään tietoa mistä sais ostaa iron cobra kantocasen? Levytukusta kävin kysymässä ja sanoivat että eivät myy caseja erikseen. Tähän asti oon kantanu spedut muovikassissa keikalle.. |
zak69 19.03.2004 09:54:52 | |
---|
Mulla olisi yksi case ylimääräisenä, mutta sinkulle eli en tiedä teetkö sillä mitään kun puhuit SPEDUISTA........ |
Daunt 19.03.2004 10:28:08 | |
---|
|
fifehole 19.03.2004 15:01:52 | |
---|
Gibraltar TP laukun on ainakin saannut ilman speduja. Pitäis sopia Tamatkin. Head for an eye |
Alpha 19.03.2004 15:13:24 | |
---|
Oisko kenelläkään tietoa mistä sais ostaa iron cobra kantocasen? Levytukusta kävin kysymässä ja sanoivat että eivät myy caseja erikseen. Tähän asti oon kantanu spedut muovikassissa keikalle.. Mites sie olet ostanut IC:t ilman boksia? |
Paas 19.03.2004 19:58:30 | |
---|
Juu, ei niitä erikseen saakkaan. Tulevat nimittäin pedaalien mukana normaalisti. Tuo pearlin pussukka on varmaan ihan asiallinen. Jos mahdollisimman halvan haluaa niin thomannilla on niitä niiden omia millenium pussukoita. Silloin täytyy vaan hyväksyä se fakta että pussissa lukee millenium. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
MoonDog 19.03.2004 20:05:05 | |
---|
Ennemmin melkein maksaa sitten hieman ylimääräistä, ettei tarvitse sitä Milleniumia katella. :) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 19.03.2004 20:16:12 | |
---|
Ennemmin melkein maksaa sitten hieman ylimääräistä, ettei tarvitse sitä Milleniumia katella. :) Ja ostaa suomesta niin on sitten jälkikäteen vielä hyvä mieli kun on tullut suosittua kotimaista. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
bluesman86 19.03.2004 22:01:24 | |
---|
äkkiäkös sellasen vanerista väsää vois meinaa itekki tehä Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
MoonDog 19.03.2004 22:11:38 | |
---|
Kyllähän vanerista tuollaisen tekee, mutta eri asia onkin sitten se, onko sellainen kovin käytännöllinen, kun ei tuollainen kantolaukkukaan ihmeitä maksa. Etenkin, kun tuollaisessa on omat 'osastonsa' eri pedaalin osille, jotka tehokkaasti estävät niitä kolhiintumasta. Saahan vanerilaatikkoonkin tietysti toppaukset ja väliseinät kikkailtua mutta itse en ainakaan viitsisi nähdä sellaista vaivaa. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 19.03.2004 22:16:07 | |
---|
Kyllähän vanerista tuollaisen tekee, mutta eri asia onkin sitten se, onko sellainen kovin käytännöllinen, kun ei tuollainen kantolaukkukaan ihmeitä maksa. Etenkin, kun tuollaisessa on omat 'osastonsa' eri pedaalin osille, jotka tehokkaasti estävät niitä kolhiintumasta. Saahan vanerilaatikkoonkin tietysti toppaukset ja väliseinät kikkailtua mutta itse en ainakaan viitsisi nähdä sellaista vaivaa. Totta. Eihän sellainen pussi/kantolaukku nyt niin paljoa maksa että se tuottaisi tuskaa. Pysyy pedaalit paremmin kunnossa ja ehjänä kun on kunnollinen kuljetuspussukka tai laatikko. Ja on myös mukavampi kantaa kun on kunnolliset kahvat joista pitää kiinni. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
bluesman86 20.03.2004 10:13:12 | |
---|
no niinpä mutta itellä ei oo huolta kantocasesta kun on speedking sen saa vaikka taskuu :) Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
-Reaper- 20.03.2004 23:08:17 (muokattu 20.03.2004 23:09:49) | |
---|
On muuten ihan helvetin hyvä tuo kantocase ku pysyy pedaalit hyvässä kunnossa ku vaikka roudailee... Toi Pearlin laukku on kans varmaan aika hyvä ku on kai muita taskujakin ku se mihin pedaali tulee. E: Eikä oo ees hinta mikään päätähuimaava.. Rock´N´Roll!! |
Faber 21.03.2004 18:26:43 | |
---|
Eli tuplapedaalista oli kyse ja ostin sen varmaankin 98 tai 99. Pitääkin kysellä noita gibraltarin tai pearlin caseja. |
Lord Torment 03.08.2004 21:33:09 | |
---|
maa ainkin sain mun molempien kooprien mukana. |
sepeli 04.08.2004 10:31:07 | |
---|
On muuten ihan helvetin hyvä tuo kantocase ku pysyy pedaalit hyvässä kunnossa ku vaikka roudailee... Kelluuko se vedessä? Toi Pearlin laukku on kans varmaan aika hyvä ku on kai muita taskujakin ku se mihin pedaali tulee. Pitäisi kyllä hankkia joku tuollainen boksi tosiaan. Pearlin tavara kuulostaa hyvältä mutta tuosta ylempänä olevasta linkistä tulee minulla ainakin rumpupenkin kuva. "Kyllä tuo sormettaminen on ihan ok." -Erkki-Pekka J. Helle, Bees & Honey - palsta Suosikki 7/04 |