Aihe: Tupla pedaalit vai tupla basarit?
1 2 3
methanol88
27.02.2004 16:36:27 (muokattu 28.07.2004 22:43:53)

Tuplapedaalit vai tuplabasarit, kumpaa suositte? Mielestäni pitää olla kaksi basaria!?
Koko ajan jano!
juoni
27.02.2004 16:40:46
Jos omaisin rumputeknikon ja roudarin niin basarit, mutta kun itse joutuu rumpunsa kantamaan ja virittämään niin tuplikseen on tyytyminen. En tosin ole edes ikinä kahdella basarilla soittanut, mutta kyllä tupliksen vasen puoli aina hieman tahmeampi on. Ja näyttäähän tuplasetti toki messevältä.
Lahjattomat Treenaa
-Reaper-
27.02.2004 17:19:56
Minä kyllä suosin kahta basaria..

Onhan siinä tietenkin roudaamista ja virittämistä, mutta soittotuntuma on mielestäni kyllä sen verran hyvä että kyllä minä kaks basria joskus hommaan kun saan rahaa.
Rock´N´Roll!!
MoonDog
27.02.2004 17:42:53
Itse hankin tässä puolisen vuotta sitten IC tuplapedaalin, mutta jos rahasta ei olisi kiinni niin hankkisin toisen basarin ja 2 sinkkupedaalia. Miinuksena tietysti virittämisen hankaloituminen (jos haluaa samanlaiset soundit kummastakin), roudaus, tilankäyttö sekä mikitys (no ei varsinainen ongelma mutta vaatii yhde mikin enemmän). Mutta kun kotona soittelee niin roudaus, mikitys ja tilaongelma poistuvat joten jäljelle jää pelkkä viritys. Plussana paremmat soundit ja munakkaampi ulkonäkö, joista jälkimmäinen on tottakai tärkein asia rummuissa. ;)
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Mikko A
27.02.2004 18:52:31
Tuplabasarit sen takia että ne on rajusti komeemman näköset. En mä sitten muusta niin, kun kumminkin soittasin vain toisella :)
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Antti1997
27.02.2004 19:34:57
Tuplabasarit sen takia että ne on rajusti komeemman näköset.

Ja vähintään 24-tuumaset =)
Tää on niin tätä.
PolkaTulk
27.02.2004 19:48:33
Minä olen kyllä niitä bill ward-miehiä...
kaks basaria,mieluiten yks(max.2)etutomi/a ja kaksi lattiatomia.Jos ois rahaa,niin ISOT ois mieluiset!
Alku on jo toinen basari enää puuttuu...
Silver sparkle export 22" on vaan aika harvinainen.
Now baby taste some King´s Row...
Paas
27.02.2004 22:08:22
Toinen basari on kyllä hankinnassa kunhan nyt kirjoitusten jälkeen pääsisin töihin.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
v bear
28.02.2004 00:58:00 (muokattu 28.02.2004 00:58:33)
eipä sillä oikeastaan oo väliä kumpi on molemmilla oon soittanu paljo ja kumpikin on mukavaa jne! molemmissa on etunsa! ulkonäkö tietenki kahessa basarissa on mahtava!! ja tostakin kun kattoo niin munaa on!!!!

http://www.peergunt.com/pictures/photos/Pasis/PG_21062003_8.JPG

26" tuumaset!!!!!!!!!!!
= )
twist twist on jumala
JeeVes
28.02.2004 01:03:46
Single pedaali ja single basari kunniaan!
"Play that funky rudiment whiteboy"
v bear
28.02.2004 03:03:58
Single pedaali ja single basari kunniaan!

toikin on kyl totta
twist twist on jumala
Ussr
28.02.2004 12:20:47

26" tuumaset!!!!!!!!!!!
= )
¨

Twist-Twistin setti on kyllä aikas tyylikäs...
Maa - tuo jumalan golfpallo.
Paas
28.02.2004 16:47:54

26" tuumaset!!!!!!!!!!!
= )

Aika tyylikäs setuppi kyllä. Se on aika hyvän näköistä mielestäni kun kamat asetellaan tollain tosi matalalle.
Tarotin rumpalilla on myös tyylikäs satsi. Siinä on asennetta. Valkoiset Sonorin Hi-lite rummut ja KAKSI BASARIA. :) Siinä on poijjaat todelliset rummut. http://www.wingsofdarkness.net/studiopics/12.jpg
Velli
28.02.2004 20:03:06 (muokattu 28.02.2004 20:04:20)
Jos biisi kaipaa tuplajytinää, niin tuplabasari on silloin ainut sallittu vaihtoehto! Treenatessa kun kukaan ei ole näkemässä voi ehkä varauksella käyttää tuplapedaalia (niin kuin itse teen), mutta ihmisten ilmoille ei sellaisen kanssa lähdetä. Kyllä hävettäis laittaa säälittävä tuplapedaali keikalle. Itseäni ainakin hävettää aina rumpalin puolesta jos sillä on tuplapedaali keikalla. Mutta singlellä pitää pärjätä niin pitkälle kuin mahdollista, niin kuin joku jo totesikin. Tuplabasaria saa käyttää vain hevin ja rockin soittoon. Mihinkään fuusioon tai progeen ei kyllä aleta tuplia tunkemaan, muuten saa taas hävetä...
narzghail
28.02.2004 20:19:05
Tuplapedaaleissa ei sinänsä ole mitään vikaa, kunhan ne eivät ole New Soundit, mutta tuplabasarit ovat kyllä aivan upea asia.
Jytinä ja psykologinen vaikutus ovat aivan eri tasoa ja väittäisin että polkeminen on jokseenkin sujuvampaa kuin pelkällä pedaalilla.
Tomejakin saa tupliin enemmän ilman "erityisiä viritelmiä".

Itselläni ei ole ollut suuriakaan ongelmia samanlaisiksi virittämisen suhteen - soittokaverit eivät ainakaan ole valittaneet.
Pedaaleina käytän IC tuplan pääpedaalia IC singlen kanssa. Hommasin rumpukamoja muiden ikäisteni tyypillisten moottoroitujen harrastusvälineiden sijasta, eikä hinnasta muodostunut mitenkään erityistä ongelmaa. Tuota tuplaa en vaihtanut pois kun tarvitsen sitä treenatessani muualla kuin kotona.
Veri ja kunnia!
Darkstar
28.02.2004 21:09:24
Tarotin rumpalilla on myös tyylikäs satsi. Siinä on asennetta. Valkoiset Sonorin Hi-lite rummut ja KAKSI BASARIA. :) Siinä on poijjaat todelliset rummut.
Jees, onnistuin ostaan Peculta tuon setin. Siis nykyään mun! Enkä oo katunu.
Paas
28.02.2004 21:24:20
Jees, onnistuin ostaan Peculta tuon setin. Siis nykyään mun! Enkä oo katunu.

Mitä vittua!? Mites sie onnistuit tekemään sellaisen tempun?
:) Mitkäs rummut Peculla nykyään sitten on? Ihan lähiaikoina olet ilmeisesti ostanut? Syksyllähän Pecu veti niillä vielä keikkaa. Ovatko muuten pahassa kunnossa? Kuvien perusteella ainakin basarin vanteet ovat nähneet keikka elämää. :)
Darkstar
28.02.2004 22:51:54 (muokattu 28.02.2004 22:55:46)
Mitä vittua!? Mites sie onnistuit tekemään sellaisen tempun?
:) Mitkäs rummut Peculla nykyään sitten on? Ihan lähiaikoina olet ilmeisesti ostanut? Syksyllähän Pecu veti niillä vielä keikkaa. Ovatko muuten pahassa kunnossa? Kuvien perusteella ainakin basarin vanteet ovat nähneet keikka elämää. :)

Vaati vaan hieman aktiivisuutta. Joulukuun alussa hankin. Keikkaelämän jäljet näkyy ja kuuluu näkyäkkin. Vanteet oon fiksannu, muutenkin kunto OK. :) Pe 6.3 Kuopion keikalle kattoon millä setillä Pecu vetää. Oisko Sonor Designer?
Paas
28.02.2004 23:14:24
Vaati vaan hieman aktiivisuutta. Joulukuun alussa hankin. Keikkaelämän jäljet näkyy ja kuuluu näkyäkkin. Vanteet oon fiksannu, muutenkin kunto OK. :) Pe 6.3 Kuopion keikalle kattoon millä setillä Pecu vetää. Oisko Sonor Designer?

Vois käydä kahtomassa tavastian keikan. Taitaa olla noin viikon kuluttua. Asenne meininki. Jos joskus meinaat noista rummuista luopua niin ilmottele. :)
Kikka Korea
28.02.2004 23:22:52
Turha tuosta käydä kiistelemään mitkä pitää olla, eiköhän se ole makuasia ja myös riipu siihen mikä on käyttö. Menkääpäs kahen basarin kanssa tanssi- tai hääkeikalle. Jos olisin heavyn soittaja, omistaisin kyllä tuplat mutta itselläni riittää tuplapedaali toistaiseksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)