welho 27.11.2002 10:02:39 | |
---|
Hep. Oon tässä laittanut pikkuhiljaa uutta settiä ja nyt aletaan päästä jo piirrustuspöydältä toteutuksen puolelle.. Romppeet olisi aikanan tarkoitus ripustaa räkkiin joten kysyisinkin arvon rumpaleilta käyttökokemuksia? Omat käyttökokemukset rajoittuu lähinnä tuohon Pearlin Icon hässäkkään joka on kyllä aivan varteenotettava vaihtoehto! Mutta onkos kokemuksia? Lähinnä Gibraltar, Tama, Yamaha kiinnostaa. Olenpa myös miettinyt noita hiilikuituputkia. Siinähän olis tyyliä mutta kertoilkaapas te aluksi!! |
*ö* 27.11.2002 11:40:11 | |
---|
|
LumPus 27.11.2002 12:09:05 | |
---|
mulla on gibraltarin tuplaräkki (kaks basaria) ja täytyy sanoa että joka pennin väärti! elikkä etuja: tomit saa aseteltua miten haluaa, eli jos on ollu ongelmia kun tomit on basareissa kiinni... muistilukkojen avulla setti samallailla joka kerta SÄÄSTÄÄ TILAA!! elikkä kaikki turhat kolmijalat pois lattialta, ittelläni enää virvelin ja tuolin jalat ja neljä räkkijalkaa... suht kevyt ja menee pieneen tilaan. eli suosittelen räkkiä! |
18is9 27.11.2002 13:38:16 | |
---|
Hyviä puolia: Saa aseteltua kaiken niinkuin haluaa. Setin pystyttämninen keikalla on kätevää. Kaikki rummut ovat myös keikalla juuri siinä kohdassa kuin treenikämpilläkin. Näyttää hyvältä jos soittaa metallia. Huonoja puolia: Roudaaminen keikoille v-mäistä hommaa jolle pura räkkiä atomeiksi. Uuden pellin tai tomin lisääminen settiin ei ole yksinkertaista, jos haluaa säilyttää räkin alkuperäisen idean. Näyttää hoopolta jos soittaa jatsia. |
LumPus 27.11.2002 14:04:38 | |
---|
Huonoja puolia: Uuden pellin tai tomin lisääminen settiin ei ole yksinkertaista, jos haluaa säilyttää räkin alkuperäisen idean. perustele =) |
Marzi 29.11.2002 09:09:20 | |
---|
Setin pystyttämninen keikalla on kätevää. Ei päde Welhon satsiin... :D Nimin. "jo kahdeksatta vuotta siinä vasemmalla puolella." |
Tietäjä 30.11.2002 18:14:19 | |
---|
Itselläni on ollut reilun vuoden Pearlin Iconi. Se on tosi kätevä ja sen saa nopeasti kasaan jne... Mikitys on helppoa koska ei ole telineiden jalat tiellä joten mikkitelineet on helppo asetella. Olen ollut ostooni erittäin tyytyväinen, suosittelen. |
Beorn 05.12.2002 13:04:06 | |
---|
Tein itse räkin! Ostin putket rautakaupasta ja muut (gibrlattarin)pakolliset sälät musakaupasta ja suosittelen! Vähintään yhtä hyvä kun ois ostanu valmiina kaiken ja 1001 kertaa halvempi! |
Pallisti 05.12.2002 13:08:48 | |
---|
Itselläni on ollut reilun vuoden Pearlin Iconi. Se on tosi kätevä ja sen saa nopeasti kasaan jne... Mikitys on helppoa koska ei ole telineiden jalat tiellä joten mikkitelineet on helppo asetella. Olen ollut ostooni erittäin tyytyväinen, suosittelen. En nyt mikään rumpali ole, mutta meitsi lämpee kybällä tolle räkille. Kestää hyvin, kun hypin sen päällä basso kainalossa ja räppään kakkosesta samalla, kun Tietäjä tykittä täysii ja vit*n nopee.. |
Tietäjä 05.12.2002 14:24:33 | |
---|
En nyt mikään rumpali ole, mutta meitsi lämpee kybällä tolle räkille. Kestää hyvin, kun hypin sen päällä basso kainalossa ja räppään kakkosesta samalla, kun Tietäjä tykittä täysii ja vit*n nopee.. m/
|
Moonsorrow 08.08.2004 12:49:42 | |
---|
Hep. Oon tässä laittanut pikkuhiljaa uutta settiä ja nyt aletaan päästä jo piirrustuspöydältä toteutuksen puolelle.. Romppeet olisi aikanan tarkoitus ripustaa räkkiin joten kysyisinkin arvon rumpaleilta käyttökokemuksia? Omat käyttökokemukset rajoittuu lähinnä tuohon Pearlin Icon hässäkkään joka on kyllä aivan varteenotettava vaihtoehto! Mutta onkos kokemuksia? Lähinnä Gibraltar, Tama, Yamaha kiinnostaa. Olenpa myös miettinyt noita hiilikuituputkia. Siinähän olis tyyliä mutta kertoilkaapas te aluksi!! Ite ostin vähän aikaa sitten Gibraltarin special räkin. Räkki on iso ja hyvälaatuinen. Katoppa Thomannilta tilausnumero 165893 Todellakin suosittelen, jos olet hyvää räkkiä vailla. Hevi on huonoimmillaankin parasta. |
Bacchus 08.08.2004 12:51:36 | |
---|
Ite ostin vähän aikaa sitten Gibraltarin special räkin. Räkki on iso ja hyvälaatuinen. Katoppa Thomannilta tilausnumero 165893 Todellakin suosittelen, jos olet hyvää räkkiä vailla. Onko ko. räkki juuri tämä häkki-mallinen vankila?;) Muistaakseni jollain sankarilla täällä sellainen on... pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Remo 08.08.2004 13:09:54 | |
---|
Joo on se se häkkimalli ja eikös se ollu anzelmoksella vai miten lie kirjoitettiin toi nimimerkki. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
anzelmosm 08.08.2004 16:34:01 | |
---|
Joo on se se häkkimalli ja eikös se ollu anzelmoksella vai miten lie kirjoitettiin toi nimimerkki. HahahAHaaa täälähän päästiin jo puhumaan asiasta.. No ei mutta jos vakavasti niin pistin parin keikan jälkeen kahtia sen räkin eli enää pelkkä 1 kerros jäljellä.. ymmärrätte varmaan. Siinä ois pari pitkää putkia jouten menee vaakaputkena kahen pasarin yli sellaanen putki. Ja putki putkeen klämppejäki ois. Toisaalta oon suunnitellu että investoin siihen vähän lisää osia ja myyn kokonaisena räkkinä eteenpäin. Raahtis vaan ostaa niitä osia, ku aina pitää vaan itelle ostaa jotai.. |
Bacchus 08.08.2004 22:53:14 | |
---|
HahahAHaaa täälähän päästiin jo puhumaan asiasta.. No ei mutta jos vakavasti niin pistin parin keikan jälkeen kahtia sen räkin eli enää... Kyllä kyllä, asiaan päästiin...=) Juu näyttää kyllä nyt paaaljon paremmalta tuo räkki, tuolta omakuvasta vakoilin.=) On muuten yllättävän halpa Gibraltarin räkiks, varsinkin kun siinä on aikas paljon putkea. Tai, ehkä just sen takia...;) pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |