Informaatiokameli 13.08.2004 16:04:55 | |
---|
Tuli tuollainen symbaali vastaan kun etsiskelin uusia peltejä. Onko kellään kokemusta kyseisestä esineestä? Tyhmää sanoa, mutta nimi ainakin kuulostaa "hienolta". Everybody loves somebody, but nobody loves rumpali. |
Aimo 13.08.2004 19:22:30 | |
---|
Saatanan iso ja paljon ääntä. Osta kaksi ja tee hi-hat. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Henga 14.08.2004 12:07:58 | |
---|
Olen kokeillut ja vakuutuin. Ei nyt ehkä mikään joka paikkaan lyötävä, mutta tyylitajulla käytettynä loistava.. Eikös se ollut näitä mr.Chambersin suunnitteluja? |
markkuliini 14.08.2004 18:40:48 | |
---|
Saatanan iso ja paljon ääntä. Osta kaksi ja tee hi-hat. Itse asiassa ei ole järin kova ääninen desibeleissä mitattuna. Aika räkäinen soundi kylläkin, mikä ehkä antaa vaikutelman paljosta äänestä. Paksuus tuollaista thin-luokkaa, eli siis ei nyt tuomiopäivän soundi kuitenkaan volumeltaan. Älä osta kahta ja tee haitsuja. Kyseiset symbaalit ovat epäsymmetrisiä (reunat ovat aalloilla miten sattuu. Siksi soundikin on sellainen kahiseva.) Eli eivät istu yhteen jos haitsustandiin laittaa. |
fox 15.08.2004 02:12:35 | |
---|
On mulla sellainen, viime miitissä oli messissä. Hyvä efektipelti on se. |
tthei 16.08.2004 14:20:49 | |
---|
Zildjianin sivuilta löytyy ääninäyte tosta pellistä. Saa siitä ainakin vähän suuntaa että millanen se soundi siinä on. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |