Aihe: sponsori?
1
nile
12.08.2004 15:53:22
Olen aina ihmetelly että mitenkä niitä saa? esim. lautas ta kapula sponsori. Valaiskaa minua ne jolla niitä on
"ei tippa tapa"
Paas
12.08.2004 16:09:07 (muokattu 12.08.2004 16:09:56)
Kun on tarpeeksi tavalla tai toisella tunnettu muusikko ja on "markkinaarvoa" niin valmistajat lykkäävät kouraasi mielellään tuotteitaan(se on siis tietynlaista mainostamista).

Esimerkki: Lars Ulrich saa Tamalta rummut ja mainostaa tamaa tällä tavalla. Tama saa mainostusta ja kaikki nuoret pojanklopit marssivat liikkeeseen ostamaan taman rummut.
Näinhän se toimii jos oikein pelkistetysti asiaa katsoo.

Muistaakseni esim. Sabianilla(käytännössä varmaan kaikilla) on sellainen hakemus joka täytetään kun haetaan ns. "endorsementtia". Sabianin hakemuksessa on muistaakseni esim. kohta jossa kysytään levymyynnistä. Eli yksi ehto on että myy levyjä tarpeeksi(joilla esiintyy).

Edit: minulla siis ei ole mitään endorsementteja. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Niskamies
12.08.2004 18:32:05
Kun on tarpeeksi tavalla tai toisella tunnettu muusikko ja on "markkinaarvoa" niin valmistajat lykkäävät kouraasi mielellään tuotteitaan(se on siis tietynlaista mainostamista).

Esimerkki: Lars Ulrich saa Tamalta rummut ja mainostaa tamaa tällä tavalla. Tama saa mainostusta ja kaikki nuoret pojanklopit marssivat liikkeeseen ostamaan taman rummut.
Näinhän se toimii jos oikein pelkistetysti asiaa katsoo.

Muistaakseni esim. Sabianilla(käytännössä varmaan kaikilla) on sellainen hakemus joka täytetään kun haetaan ns. "endorsementtia". Sabianin hakemuksessa on muistaakseni esim. kohta jossa kysytään levymyynnistä. Eli yksi ehto on että myy levyjä tarpeeksi(joilla esiintyy).

Edit: minulla siis ei ole mitään endorsementteja. :)

Perusendorsmentti ei ole itseasiassa hirveän vaikea saada. Siis silleen että saa runsaampia alennuksia tuotteista. Menee vaan liikkeeseen ja sanoo että levy tehdään, saadaanko halvalla kamaa jos kerrotaan että on teiltä?
Sähköbassossa on kieliä.
Blitz
12.08.2004 18:34:01
Perusendorsmentti ei ole itseasiassa hirveän vaikea saada. Siis silleen että saa runsaampia alennuksia tuotteista. Menee vaan liikkeeseen ja sanoo että levy tehdään, saadaanko halvalla kamaa jos kerrotaan että on teiltä?

Liikkeeseen? Myö tehrään ilmeisesti levy tässä talvella. Mistäs lähden hakemaan? :P
:(
Paas
12.08.2004 18:48:02

Joo, tuollaisia "diilejä" voi tietenkin halutessaan sopia liikkeiden kanssa mutta sehän ei ole varsinainen "endorsement". Ja kyllä siinäkin olisi varmaan hyvä olla edes hieman nimeä. Ei ehkä kannata ensimmäisen demon tekoon yrittää sellaisia viritelmiä. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)