Aihe: soitatteko koskaan kännissä keikoilla?
1 2
timpperi
07.08.2004 23:14:38

joo tuleekos sitä koskaan humalassa soitettua keikoilla?? ainakin allekirjoittaneella siitä ei tule mitään. tälläkin hetkellä on vähän känninen olo!
käyttäkää Taman vehkeitä koska ne on yksinkertasesti parhaat
Antti1997
07.08.2004 23:24:17
Soitatteko koskaan kännissä
Jep.

Soitatteko koskaan keikoilla?
Eip.

:)
"Ahh, loistavaa. Tuuletin täysillä. 8)" -Mark-Ken
mufaza
08.08.2004 00:03:20
no ei oo tullu kokeiltuu. oon kuullu että ei oikee pysy rytmis mukaa, kait se jotain varmuutta antaa enempi mut ite en perusta asialle.
Punk is dead, But we're still dying...
Paas
08.08.2004 00:18:10
Päissään soittamalla ei kyllä anna kovinkaan ammattimaista kuvaa itsestään. Ainakin siinä vaiheessa mennään liian pitkälle kun soitossa alkaa olemaan huomauttamisen varaa(artistin tulisi mielestäni kunnioittaa lipuista maksanutta yleisöään sen verran että hoitaa hommat asiallisesti).
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
bluesman86
08.08.2004 00:22:40
kerran olen ollu kännissä soittamassa keikalla ja kyllä kaduttaa niin saatanasti vaikka muut pändiläiset sano että meni hyvin mutta itelle jäi paska fiilis.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
LumPus
08.08.2004 00:30:10
kerran olen ollu kännissä soittamassa keikalla ja kyllä kaduttaa niin saatanasti vaikka muut pändiläiset sano että meni hyvin mutta itelle jäi paska fiilis.

Täysin sama juttu, keikka oli Factoryssa ja yleisöä kolme. No, se ei ole mikään tekosyy.
Itseasiassa olen sen verta kyllästynyt kännisiin soittajiin että panin bändin jätkät koville, ja nykyään keikat vedetään selvinpäin. On muuten yleisöstäkin tullut todella positiivistä palautetta, kaikki keikat ovat olleet todella hyviä viimeaikoina!!
Sponsored by Espoon Musiikki
timpperi
08.08.2004 10:01:04

(artistin tulisi mielestäni kunnioittaa lipuista maksanutta yleisöään sen verran että hoitaa hommat asiallisesti).
oon samaa mieltä. noinhan se tolkkikin puhu tuskassa mutta mitäs siellä espanjassa silloin tapahtuikaan? ;)
käyttäkää Taman vehkeitä koska ne on yksinkertasesti parhaat
takajalka
08.08.2004 11:16:27
Kyllä sitä ennen keikkaa tulee usein pari tuoppia otettua. Mukava siinä soundchekin jälkeen rentoutua parilla bissellä bändiläisten kesken. Mutta varsinaisesti en kännissä keikalla ole, keikan jälkeen yleensä ehtii senkin homman sitten hoitamaan. Usein keikkaliksa on tosi pieni, mutta ilmaista bisseä tarjotaan ja juotavahan ne on ;)
Mestarit eivät lainaa, mestarit varastavat. -Stravinsky
HCW
08.08.2004 18:48:36
Tästäkin on puhuttu moneen kertaan. Mutta, mutta, lyhyesti ja ytimekkäästi.

Duunit hoidetaan duuneina. Duunien jälkeen voi tehdä mitä lystää. Ei sitä raksalle/kaupan kassalle voi päissään mennä vaikka kuinka haluasi. Kulttuurin kanssa työskentely ei anna eriityisvapauksia. Oli soittaja kuka hyvänsä, S.Copeland tai Niemisen Jorma Kälviältä.
Osta meän levy!!! Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta: http://www.strangefruitband.net
Klooni
08.08.2004 18:57:47
Tämä on helppo kysymys jopa, en soita kännissä keikalla siitä yksinkertaisesta syystä etten ole ikinä, koskaan, milloinkaan kännissä (ja kyllä olen reilusti "yli-ikäinen").

-Kloonin rumpali
Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna ! http://kloonin.omaservo.net/
jormis
08.08.2004 20:06:33 (muokattu 08.08.2004 20:08:49)
juuppa juu
jormis
08.08.2004 20:07:28
" Duunit hoidetaan duuneina. Duunien jälkeen voi tehdä mitä lystää. Ei sitä raksalle/kaupan kassalle voi päissään mennä vaikka kuinka haluasi. Kulttuurin kanssa työskentely ei anna eriityisvapauksia. "

no jos se soitto sujuu kännissä niin miks hitossa ei soittas kännissä?ja meno on joskus bändilläkin kovempaa. ja eihän se ole mitään yleisön aliarvioimista soittaa kännissä,kuka helvetti tuonkin lauseen on keksiny? minäkin juon,ja soitan hyvin,eikä ole kukaan tullut yleisöstä moittimaan dokaamisen takia. turha niitä sylkee jotka soittaa kännissä,tehköön jokainen miten tekee.
ilarj
08.08.2004 20:13:03
Eipä oo tullu soitettua keikoilla, mutta jos aikoo soittaa keikan kännissä niin pitää treenatakkin kännissä..
Alpha
08.08.2004 20:22:07
Miä olen huomannu, että 1-2 tuoppia laukasee jännityksiä just sopivasti. Kännissä en ole paukuttanut, enkä tule paukuttamaan, koska silloin siitä ei tule yhtään mitään.

Kukin tehköön niinku ittelleen parhaiten sopii...
Mr.Babbit
09.08.2004 02:06:03
aijemmin olin jyrkästi mieltä: 'rumpalille yksi olut ennen keikkaa ja kymmenen sen jälkeen', kännissä on yleensä ikävä soittaa..
Nyt sitten pienellä 5 keikan kiertueella huomasin, ettei 2 keikan jälkeen päässyt enää soittofiilikseen ilman alkoholia, lähinnä väsymyksin vuoksi. alkoi vähän lipsumaan ja viimeisellä keikalla olinkin sitten melkoisessa tuiskeessa.

eipä tuo soittamiseen juuri vaikuttanut ja yleisökin sai vähän enemmän viihdykettä.
mutta jos olisin pätevä ja ammattitaitoinen rumpali ja soittaisin esim jazz-orkesterissa, en kyllä ottaisi ennen keikkaa..
miän vain
09.08.2004 07:30:35

Kokeiltu on, mutta ei ollut hyvä.

Tuli sellainen olo, että nyt menee käsille, vaikkei oikeasti mennytkään. Sitten sitä kävi kyttäämään kaikkia mitättömiä virheitä - ja senhän tietää, mitä sellainen tekee mm. rentoudelle. Ja siitä seurasi lisää virheitä ja lisää kyttäystä ja lisää.. No joo, eipä silti tullut huonoa palautetta. Mutta soitto-olo meni. Keikalla kun pitäisi tietääkseni olla kivaa.

Niin paljon viinaa ei olekaan, ettei tahti pysyisi - vaikka toisaalta kukapa olen sanomaan, humalaisten havaintoja ei kannata aina ottaa vakavasti.
pasij66
09.08.2004 21:57:48
joo tuleekos sitä koskaan humalassa soitettua keikoilla?? ainakin allekirjoittaneella siitä ei tule mitään. tälläkin hetkellä on vähän känninen olo!

Kyllä!
On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti
Liver-Box
09.08.2004 22:32:10

millä keikoilla? :D
Jakso.
Speedy
10.08.2004 00:32:21

no jos se soitto sujuu kännissä niin miks hitossa ei soittas kännissä?

Ai ja jos bussikuskeilta ja lentokapteeneilta homma sujuu kännissä nii sää menisit kyytiin..? Minä en ainakaan..

Eli siis, miksi soittaja(t) saisi olla kännissä työssä, eikähän se ole ihan sama lainsäädäntö meille muusikoille kuin kaikille muillekkin alansa ammattilaisille..=I

Itse en tosiaankaan soita kännissä, enkä kyllä kännissä olekkaan koskaan, mutta jos olisin niin en olisi ainakaan soittaessa keikoilla.. Treeneissä sitten taas ei ole mitään väliä, koska silloin ei olla töissä.. Jos jollekkin on liian raskasta tämä ala ilman "jännityksen poistajaa" niin ehkä kannattaa sitten vaihtaa alaa vaikka roskakuskiksi..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Blitz
10.08.2004 13:00:25
Itse en tosiaankaan soita kännissä, enkä kyllä kännissä olekkaan koskaan, mutta jos olisin niin en olisi ainakaan soittaessa keikoilla.. Treeneissä sitten taas ei ole mitään väliä, koska silloin ei olla töissä.. Jos jollekkin on liian raskasta tämä ala ilman "jännityksen poistajaa" niin ehkä kannattaa sitten vaihtaa alaa vaikka roskakuskiksi..=I

Asiaa. Todella.
:(
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)