Aihe: Wuhanin kiinoja Soitin-Laineelta
1 2
Youni
24.06.2004 18:54:53
No on kyllä todella hyvä fiilis, kun tässä on tullut tuota 18" Wuhanin chinaa odoteltua reilut 2kk.

Eräs Soitin-Laineen myyjä, johon olen ollut yhteydessä lupasi, että saan sen kesäkuun alussa. Tämän siis sain tietää tilatessani. "Eihän siinä mitään.", ajattelin, mutta olen nyt vesi kielellä odotellut. Pellin piti olla Ruotsissa 31.5. ja sieltä Soitin-Laineen kautta minulla. Nyt sanovat, että ei Ruotsista tullut kuin jokunen Wuhanin krässi.

Pelti on siis myöhässä tällä hetkellä vasta 10 päivää, mutta jos Ruotsissa ei näkynyt kiinaa, niin silloinhan se on jossain Wuhanin tehtaan varastossa. Ei jaksaisi odottaa.

Alkaa kyllä ottamaan päähän! Aiemmin odottelin Soitin-Laineelta lattiatomia. Olin varannut Premier Cabria Fusion 20-setin. Kuulin Soitin-Laineen varastopäälliköltä tms., että lattiatomin muovipäällinen oli hajonnut kosteus- ja lämpövaihteluiden vuoksi kuljetuksen aikana. Sovimme, että otan sen kun haen setin. He lupasivat lähettää uuden pikimmiten. Hain setin tammikuun 24. Sitten odottelin lattiatomia. Sieltä lähetettiin myöhässä joku puukitillä korjailtu liimailtu tominröhjäke. Vasta huhtikuun 17. minulla oli setti koossa ehjän tomin kanssa.

The point:
Onko sinulla käynyt huonompi tuuri tai huono tuuri yleensä ostaessasi soittimia? Soitin-Laineella sanottiin, että en ole edes ainut, jolle on varattu tällainen Wuhanin china. Jos joku muu tällä foorumilla liikkuva on varannut Wuhanin, niin kerro ihmeessä.
eleeton
24.06.2004 19:01:01
Ite tilasin 14" Wuhanin laineelta ja tuli ihan ajoissa. Sen jälkeen ne otti ne sivuilta pois, kaveri tilas jotai pari viikkoa myöhemmin 18" kiinan ja odottelee sitä edelleen. Odottanu ainakin 2kk.

Ilmeisesti niitä wuhanin kiinoja ei tule maahan jostain syystä nyt.
dictatorsh*t
24.06.2004 22:32:37
Ei varsinaisesti liity asiaan mutta tiistaina tilasin kalvoja Soitin-Laineelta ja eilen sitten pistin ne kiinni, eli varmaan koskee tuo ""viivytys" nuita Wuhaneja.
Paas
24.06.2004 22:42:41
Kyllä Laineella palvelu ja hommat pelaa. Joidenkin tuotteiden kohdalla saattaa ilmetä joskus toimitusvaikeuksia mutta sillehän ei voi sitten mitään.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Antti1997
24.06.2004 23:06:31
Ainoa miinus SoitinLaineelle tulee siitä, kun tein tilauksen sieltä sivuilta ja lisäsin sitten siihen lisätietoja-kohtaan Remon Falam Slamin (kun en sivuilta tuotetta löytänyt, mutta kuulemma niillä niitä oli) niin ei sitten kai oltu huomattu sitä kun ei paketissa ollut eikä kuitissakaan mainittu asiasta.

Hintojensa puolesta pärjää loistavasti ja muuta negatiivista sanottavaa minulla ei ainakaan ole.
höö?
Speedy
24.06.2004 23:07:05

Wuhanit on ilmeisesti sen verran kysyttyä tavaraa, että ne ei kerkee niitä taivuttamaan sitä mukaa, kun niitä menis, joten niitten tulo kestääpi..=I

Itse tilasin nykyiseen settiini 16" tomin ostaessani settiä. Sen tulo kesti noin kolme kuukautta, mikä on ihan normaali aika, kun ne sen tehtaalta laittaa.. En tiedä miksi se sitten kestää, uskoisin että niillä kumminkin on irtorumpuja varastossakin. Mutta ihan normaalia se odotus aika on.. Jos ostat DW:t, niin saat mitä todennäköisemmin odottaa yli puolen vuoden, ennen ku ne sun ovella on..=/
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Velli
24.06.2004 23:13:24
Se on jännä homma kun muut saa aina tilaamansa kamat musaliikkeistä suurin piirtein sovittuun aikaan, mutta itselläni käy 95% niin, että tavara tulee joko pari kuukautta myöhässä tai sitten ei tule ollenkaan. Tämä on hinnan lisäksi tärkein syy siihen, miksi en osta nykyään enää mitään uutena ellei ole aivan pakko.
On kuin kotiin palaisi kun kunnon vitutus iskee.
lkx
25.06.2004 12:51:41

Soitin-Laineesta on kokemusta yhden Sabianin krässin verran. Olin puhelimitse yhteydessä ja lähettivät sen Matkahuollon kautta. Kesti ehkä päivän pari - eli ei mitn ihmeellistä.

Musamaailmasta sen sijaan tilasin DW:n kaapelihaitsun - meni sitten tilaukseen Jenkkilästä ja luvattiin että pari viikkoa. Seuraavana päivänä kaveri soitti sieltä ja sanoi, että tuote tulee markkinoille vasta parin kuukauden päästä, notta kestää vähän kauemmin. Eipä haittaa, hyvää kun kannattaa odottaa. :)
There is no spoon...
Drummer666
26.06.2004 22:26:48
No nytte o Soitinlaineella tilaus sisällä, symbaalia ja kalvoja, kattotaan nyt sitte että mite pian menee... tää juhannus saattaa aikatauluja pikkusen sekottaa mutta...
...hyvää kannattaa odottaa...
Ja toihan on sitte täysin fakta juttu!
"Sillä mikä nuoruutta hienompaa olis, sillon kaljakin helpommin kolisi !" Klamydia - Nykyajan nuoriso
MoonDog
26.06.2004 23:48:31
Itse hankin tuon 18" wuhanin chinani vähän yli vuosi sitten Hämeenlinnan musiikista, josta sen tilasin. Sanoivat, että noin viikon sisällä pitäisi olla haettavissa. Loppujen lopuksi kesti noin 1½ kuukautta ennen kuin tuon kiinani sain, kun ne olivat maahantuojaltakin loppu ja Ruotsin varastossakin oli melko hiljaista.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
A.Cust.
27.06.2004 01:13:18

Soitin Laineella on aivan oma asiakaspalvelu-politiikkansa. Itse välttelen mahdollisimman paljon siellä asioimista. Harmittaa vaan kun se on aikamoisessa monopoli asemassa täällä perseessä. Mutta onhan siellä paljon tavaraa, ne ei vaan oikein tahdo myydä niitä kenellekään.
lkx
27.06.2004 11:01:59

Itse hankin tuon 18" wuhanin chinani vähän yli vuosi sitten Hämeenlinnan musiikista, josta sen tilasin.

Anteeksi, pakko puuttua...

Perusvirhe nro.1: Siihen puljuun ei mennä. :D

Pliis tell mii thät juu kävit Tevarissa ensin?! Sieltä olis varmaankin saanu hiukan ripeämmin tilattuna, jos hyllystä ei olis löytyny... :P
There is no spoon...
MoonDog
27.06.2004 18:51:35
Anteeksi, pakko puuttua...

Perusvirhe nro.1: Siihen puljuun ei mennä. :D

Pliis tell mii thät juu kävit Tevarissa ensin?! Sieltä olis varmaankin saanu hiukan ripeämmin tilattuna, jos hyllystä ei olis löytyny... :P

Tuohon puljuun ei todellakaan mennä kuin pakon edessä. Tilasin tuon chinan tuolta siksi, kun tilasin Basixin puomitelineen samalla, niin ajattelin, että homma hoituu näppärämmin, kun ostaa molemmat samasta putiikista. Kun chinaa ei hetkeen alkanut kuullua niin kävin kyllä TV sävelessäkin katselemassa ja kyselemässä ja hekin sanoivat, että wuhanit ovat olleet jo hetken aikaa loppu ja ei ole tietoa koska niitä seuraavan kerran tulee, kun ovat maahantuojaltakin loppuneet. Eli sama virsi kuin Hämeenlinnan musiikissa. Loppujen lopuksi olisin saanut tuon chinani ehkä muutaman päivän aiemmin TV sävelestä, mutta samapa tuo.

Tuli tuossa mieleeni eräs toinenkin tarina tuosta samaisesta Hml:n musiikista. Kun tilasin tuon 14" lattiatomin, niin heput sanoivat, että parin viikon päästä pitäisi tulla. No pari viikkoa sitten vierähti ja kävin tomin perään kyselemässä ja ukot kertoivat, että ei ollut vielä jostain syystä saapunut vielä, mutta pitäisi parin viikon päästä olla. No sitten taas parin viikon päästä uudestaan käymään siellä ja ei ollut vieläkään paikalla. Noh, myyjä sanoi, että se tomi oli tullut maahantuojalle, mutta Saksan päässä olivat äijät ryssineet, ja olivat lähettäneet minulle 16" tomin vaikka olisi pitänyt 14" tulla. No ei muuta kuin sama rumba alusta, jälleen kerran muutamalla viivytyksellä, ja lopulta tomi oli noin 2½ kuukauden päästä minulla, kun aluksi oli puhetta parista viikosta.

Nyt minulla on viime jouluna lahjaksi saamani 40 euron arvoinen lahjakortti tuohon puljuun, ja kun sen olen saanut (luultavasti johonkin puomitelineeseen) käytettyä niin olen 99% varma, etten tuohon puljuun enää jalallani astu..
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Youni
27.06.2004 22:09:13
Nyt minulla on viime jouluna lahjaksi saamani 40 euron arvoinen lahjakortti tuohon puljuun, ja kun sen olen saanut (luultavasti johonkin puomitelineeseen) käytettyä niin olen 99% varma, etten tuohon puljuun enää jalallani astu..

Juu...käytä se lahjakortti johonkin, jonka saat heti mukaasi sieltä liikkeestä.

Kyllä näköjään on muutkin saaneet odotella, että eiköhän se sieltä kesäloman lopulla ilmesty...hyvällä tuurilla ;D
Yrtti
28.06.2004 09:47:48

Juuri ostin uudet pellit. Alunperin halusin 2X paisteen rude crashia. Tilauksen tein erääseen musiikkiliikkeeseen, maahantuonnin hoiti siis laine. Toinen vaihdettiin tilauksen yhteydessä 2002 sarjaan kun sitä kokoa ei rudena ollut, toista kyllä sanottiin olevan. Tilauksen tullessa suoraan laineelta matkahuoltoon kummatkin olivat 2002:sta... Ei jaksanut enää säätää (pelleissä oli paaaaljon säätöä tätä ennen jo, ihan oma tarinansa), joten nytpä on sitten 2002 pellit.

Jäi ketuttamaan tämä niin tuttu säätäminen musiikkivermeissä. Mitään ei saa ikinä heti. Sitten kun tilataan niin ei kamaa näy eikä kuulu, eikä se oo ikinä kenenkään syy. Näitä kiinan ja japanin laivoja uppoaa ilmeisesti aika paljon kun minä olen käsittänyt että nämä aasialaiset ovat viimeisen päälle säntillistä sakkia, luulis hoitavan niitä peltejä maailmalle prkl... Mutta kai se päällimäinen syy taas on suomen pienuus. Ei maahantuojan kannata hirveetä varastoa pidellä.
Paas
28.06.2004 09:52:44
Mutta kai se päällimäinen syy taas on suomen pienuus. Ei maahantuojan kannata hirveetä varastoa pidellä.

Niinhän se on.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Velli
28.06.2004 13:06:03
Juuri ostin uudet pellit. Alunperin halusin 2X paisteen rude crashia. Tilauksen tein erääseen musiikkiliikkeeseen, maahantuonnin hoiti siis laine. Toinen vaihdettiin tilauksen yhteydessä 2002 sarjaan kun sitä kokoa ei rudena ollut, toista kyllä sanottiin olevan. Tilauksen tullessa suoraan laineelta matkahuoltoon kummatkin olivat 2002:sta... Ei jaksanut enää säätää (pelleissä oli paaaaljon säätöä tätä ennen jo, ihan oma tarinansa), joten nytpä on sitten 2002 pellit.

Jäi ketuttamaan tämä niin tuttu säätäminen musiikkivermeissä. Mitään ei saa ikinä heti. Sitten kun tilataan niin ei kamaa näy eikä kuulu, eikä se oo ikinä kenenkään syy. Näitä kiinan ja japanin laivoja uppoaa ilmeisesti aika paljon kun minä olen käsittänyt että nämä aasialaiset ovat viimeisen päälle säntillistä sakkia, luulis hoitavan niitä peltejä maailmalle prkl... Mutta kai se päällimäinen syy taas on suomen pienuus. Ei maahantuojan kannata hirveetä varastoa pidellä.

Kuulostaa niin tutulta! Tilasin tuossa helmikuun lopussa rumpukapuloita eivätkä olleet vielä pari viikkoa sitten tulleet... Käskin palauttaa rahani ja perua tilauksen.

Siitä vasta olisinkin riemastunut jos sieltä olisi tullut vielä väärät kapulat, jotka ne olisivat olettaneet mun ostavan. Ei saakeli, jos mulle olis tullut väärät pellit niin saman tien olisivat lähteneet takaisin enkä puupennin pyörylää olisi niistä maksanut! Noiden liikkeiden kanssa joutuu olemaan todellakin kovalla linjalla, muuten tulee helposti kusetetuksi.
On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin.
AP
30.06.2004 12:30:53
Soitin Laineella on aivan oma asiakaspalvelu-politiikkansa. Itse välttelen mahdollisimman paljon siellä asioimista. Harmittaa vaan kun se on aikamoisessa monopoli asemassa täällä perseessä. Mutta onhan siellä paljon tavaraa, ne ei vaan oikein tahdo myydä niitä kenellekään.

No comprende. Itse olen ostanut ehkä 95% uutena ostamistani kamoista Laineelta eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia, kamat tulee äkkiä ja oikein ja isommista tilauksista lasketaan pyytämättä ns nettohinta. Lisäksi on vastailtu meilitse kysymyksiinikin, vaikka en olisi ollut ostamassa mitään. Mitä kummaa te mahdatte liikkeeseen yhteyksissä ollessanne sanoa/tehdä, jos ei homma toimi?!
K100 #7
dictatorsh*t
30.06.2004 12:59:52
Lisäksi on vastailtu meilitse kysymyksiinikin, vaikka en olisi ollut ostamassa mitään

Samoin minunkin kohdalla. Itselläni ei ole kyllä mitään valitettavaa Soitin-Laineen kohdalta.
Mikko A
01.07.2004 14:13:41
Samoin minunkin kohdalla. Itselläni ei ole kyllä mitään valitettavaa Soitin-Laineen kohdalta.

Yksi samanmoinen lisää.
I hate your sex!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)