kayris 22.09.2004 07:42:18 | |
---|
Terve! Olin tsekkaamassa Whitesnaken toissapäivänä jäähallissa ja totesin Tommy Aldridgen aivan eläimellisen kovaksi rumpaliksi, näin itse kitaristina..no niin gurut, mitä mieltä olette kaverista? Hosiokangas |
turjake 22.09.2004 12:18:55 | |
---|
Jea, kova äijjä oli todellakin! Rumpusoolo ilman keppejä oli aika hauska, pisti menemään kuin afrikan heimolaiset konsanaan. Silti kyllä Erkinharju hoiti homman mun makuun vielä hienommin; rokkas kuin pieni porsas. |
Simbe 22.09.2004 12:22:51 | |
---|
Kunnioitettava urahan miehellä on takana ja yhä porskuttaa. Näyttää samalta kuin 20 vuotta sitten, sikspäkki skondiksessa, moppitukka sojottaa ja tuplabasarit rullaa. Soittaa kasarirokkia juuri niin kuin sitä pitääkin. Enpä ole muuten kenenkään muun nähnyt lyövän gongia takaraivollaan! Settikin Paisteen mainoksissa on ihan viimeisen päälle hieno. Pitää aina kuolata. Harmitti, kun en itse päässyt katsomaan. |
Paas 22.09.2004 15:21:44 | |
---|
Hiustyyli on ainakin kaverilla hanskassa. Siitä plussaa. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Alpha 22.09.2004 16:23:10 | |
---|
Raahaavat ittensä marraskuussa Ouluun. |
Viceroy 22.09.2004 16:43:26 | |
---|
Hyvinhän tuo ainakin levyjen ja livejen perusteella soittaa. Lisäpainoarvoa äijälle tuo se, että mm. Panteran Vinnie Paul on tunnustanut olevansa Tommy Aldridge -koulun kasvatteja :) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |