Aihe: Live-veto Wecklin uudella Dvd:llä?
1
juoni
18.09.2004 16:34:58
"How To Develop Your Technique"-Dvd:llä Weckl orkestereineen vetää vallan miellyttävän kuuloisen veisun nimeltä Crossing Paths, mutta millä levyllä ko. biisi on?
Lahjattomat Treenaa
drumm
18.09.2004 18:18:47
Biisi näyttäisi löytyvän "Transition"-nimiseltä lätyltä. Googleta itse seuraavalla kerralla. Kestää aivan varmasti vähemmän aikaa kuin topikin laatiminen tällaisesta aiheesta.
juoni
19.09.2004 15:57:43
Googleta itse seuraavalla kerralla. Kestää aivan varmasti vähemmän aikaa kuin topikin laatiminen tällaisesta aiheesta.

Kas kummaa, ei tullut mieleenkään mutta kiitos tiedosta.
Lahjattomat Treenaa
DimensionZ
19.09.2004 21:07:04

On tosiaan Transition levyllä tuo Crossing Paths. Kannattaa myös tsekata Synergy-levy, joka on mielestäni miehen paras levy. On muuten helvetin hyvä DVD tuo How to Develop Your Technique. On riittäny treenattavaa...
''He jumped right out of a building!!''
J. Cool
20.09.2004 17:17:44

Kas kummaa, ei tullut mieleenkään mutta kiitos tiedosta.

:D yleensäki kannattaa lähtä ennemmin niin päin että jos ei googlesta löydä niin sitten kysyy. voi vaikka mainita päälle ettei löytäny googlella. toisaalta taas ei niinkään ku jotku sanoo että google ei tiedä. googlehan tietää. ihmiset ei osaa ettiä vaan aina oikein.
don't touch my bumtsibum
tapijoh
20.09.2004 21:44:11
mistähän tuon dvd:n saa? tai mistä saa yleensä mitään rumpushittikikkailutekniikkaharjoitus-dvd:itä? oon yrittäny jostain löytää tota modern drummer festivaalien dvd:tä löytää mut ei mistään löydy.tarkoitan siis lähinnä netistä mistä löytyy..?
Speedy
20.09.2004 21:53:21

tarkoitan siis lähinnä netistä mistä löytyy..?

Kuka täällä nyt piratismia harrastaa..?=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
J. Cool
20.09.2004 23:46:35

mistähän tuon dvd:n saa? tai mistä saa yleensä mitään rumpushittikikkailutekniikkaharjoitus-dvd:itä? oon yrittäny jostain löytää tota modern drummer festivaalien dvd:tä löytää mut ei mistään löydy.tarkoitan siis lähinnä netistä mistä löytyy..?

ei tarvi piratismia harrastaa ku menee kirjastoon, lainaa ja rippaa koneelle. täysin laillista. ainaki rovaniemeltä saa ton dvd:n. kaukolainahan kans varmaan onnistuu pienellä vaivalla. ja ostamallahan saa omaksi.
don't touch my bumtsibum
DimensionZ
21.09.2004 08:55:11

Thomannilta saa ainakin Wecklin, Drummer's Collectiven, ja Modern Drummer Festival DVDt, ja näyttäis olevan aikamoinen läjä muitakin. Mutta myös suurista nettikaupoista kuten esim amazon.com etc varmasti löytyy.
''He jumped right out of a building!!''
Tankero
22.09.2004 13:14:49
Dave Weckl bandiltä on muuten ilmestynyt tupla live cd. Sieltä löytyy kaikki mitä tarvitsee. Kannnattaa tsekata, mikäli ette ole sitä jo tehneet. Hänen uusi dvd näkyy olevan ainakin oulun kaupunginkirjastossa.
J. Cool
22.09.2004 19:59:10

Dave Weckl bandiltä on muuten ilmestynyt tupla live cd. Sieltä löytyy kaikki mitä tarvitsee. Kannnattaa tsekata, mikäli ette ole sitä jo tehneet. Hänen uusi dvd näkyy olevan ainakin oulun kaupunginkirjastossa.

komp.

jos on muodostanu jonkunlaisen mielipiteen bändistä (tai wecklistä) niin kannattaa kuunnella tuplalive ja päivittää omaa näkemystä. muutenki sen verran äärimmäinen tapaus rumpaleiden joukossa, että ihan yleisestiki kannattaa seurata vaikkei tykkäiskään.
don't touch my bumtsibum
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)