TheImp 19.09.2004 16:02:14 | |
---|
|
Jeltz 19.09.2004 16:25:25 | |
---|
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Katiska 19.09.2004 20:15:14 (muokattu 19.09.2004 20:16:38) | |
---|
Mulla on tommosia pari kappaletta, ja helkutin tukevia (ja raskaita) ovat. Mulla on yhessä kiinni 16" crash/china, 14" haikat ja 14" tomi. Ei oo ongelmia. Onhan 16" kylläkin iso rumpu. Mutta kyllä tuon luulis pystyssä pysyvän. Niillä jalkojen asennolla on tosiaan merkitystä. |
Paas 20.09.2004 20:08:51 | |
---|
Itse ottaisin ihan tavallisen tomiständin tuollaiseen tarkoitukseen kun kyseessä on noinkin iso rumpu jota olisi tarkoitus roikottaa. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Katiska 20.09.2004 23:06:30 (muokattu 20.09.2004 23:07:28) | |
---|
Itse ottaisin ihan tavallisen tomiständin tuollaiseen tarkoitukseen kun kyseessä on noinkin iso rumpu jota olisi tarkoitus roikottaa. Nuo tuo ständihän on periaatteessa sama kuin Taman Roadpro tuplatomiständi, toinen tomikäsi on vaan korvattu symbaali pidikkeellä. Mitäs haittaa siitä on? Tottakai teline kaatuu helpommin jos kaikki paino on samalla puolella, mutta yrittämällä sijoittaa tuon pellin vaikka vastakkaiselle puolelle kuin tomin, se pelti toimii ikäänkuin vastapainona vakauttaen koko systeemiä. Ja säästääpä klämpin/telineen verran. Tai jotain... |
Paas 21.09.2004 20:08:11 | |
---|
Nuo tuo ständihän on periaatteessa sama kuin Taman Roadpro tuplatomiständi, toinen tomikäsi on vaan korvattu symbaali pidikkeellä. Mitäs haittaa siitä on? Tottakai teline kaatuu helpommin jos kaikki paino on samalla puolella, mutta yrittämällä sijoittaa tuon pellin vaikka vastakkaiselle puolelle kuin tomin, se pelti toimii ikäänkuin vastapainona vakauttaen koko systeemiä. Ja säästääpä klämpin/telineen verran. Tai jotain... No teet kuten parhaaksi näet. Itse tuntisin kuitenkin itseni aika rajoittuneeksi sen asettelun suuhteen jos täytyy ruveta miettimään että: "hetkinen, täytyy pitää sitä peltiä juuri tuossa kohtaa jotta koko systeemi pysyy pystyssä"... jne. Tajusit varmaan pointtini? The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
tolppa-apina 26.09.2004 17:35:23 | |
---|
kyllä toi pitää pönttös pystyssä. kunhan laitat yhden jalan tomin suuntaisesti. on koettu kokeiltu ja toimii. |