Aihe: Missä rumpalit ovat?
1
Ben_D
13.09.2004 20:48:31

Onko tää Helsinki todellakin niin tuppukylä, että rumpaleita ei ole? Vai ovatko kaikki vanhemmat rumpalit lopettaneet ja myyneet rumpunsa? Soittavatko kaikki nuoremmat pelkästään black -ja death metallia?

Ihmettelen kyllä suuresti. Kaksi viikkoa ollut joka nettimediassa ilmotus, että rumpalin pesti olis avoinna, mutta eipä juuri mitään mainittavaa. Pelästyttääkö meidän ikä (keski-ikä pikkasen vajaat 30) vai mikä on? Ei me niellä purematta.

Kommentoikaa rumpalit, mikä on teidän mielestänne tilanne nykyään rumpalimarkkinoilla.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä.
kampela
13.09.2004 21:46:49

Se on hyvin mahdollista ettei juuri tuo osasto tavoita hirveästi
rumpaleita, mitenkään väheksyen kyseistä tyylisuuntaa, mutta jos oikein katsoin tuon teidän ilmoituksen, ei siinä ollut minkäälaista musiikkinäytettä. Semmoinen edes jonkinlainen clippi veisi huomattavasti asiaa eteenpäin.
Awesome lefthand break.
Ben_D
13.09.2004 22:01:25 (muokattu 13.09.2004 22:08:00)

Se on hyvin mahdollista ettei juuri tuo osasto tavoita hirveästi
rumpaleita, mitenkään väheksyen kyseistä tyylisuuntaa, mutta jos oikein katsoin tuon teidän ilmoituksen, ei siinä ollut minkäälaista musiikkinäytettä. Semmoinen edes jonkinlainen clippi veisi huomattavasti asiaa eteenpäin.

Eiköhän sampleja järjesty tarvittaessa. En viitsis paskalaatusia yhden mikin nauhotuksia levitellä webiin. Saattaa muutama löytyä Minidiscin reunalta.
Bobana
14.09.2004 07:33:34
No eihän se ikä pelota...
Ite olen 30v ulkopaikkakuntalainen ja käyn stadissa soittamassa 80 luvun mättöä.
Se on vaan silleen että oon täys työllistetty eikä rahkeet oikeen riitä 4-5 kertaa viikossa siellä ravaamiseen. Että kyllä se työtarjous noteerattu on ja niin on varmaan moni muukin.
Se on vaan silleen että nykynuoriso kun ei oikeen ymmärrä hyvän päälle. Ne haluu soittaa vaan jotain nykymetallia joka uppoo melkeen mummosta vaarin. Munatonta menoa...
Nothing beat´s the -80´s!!!!!!
mr_b
14.09.2004 10:49:45

Ihmettelen kyllä suuresti. Kaksi viikkoa ollut joka nettimediassa ilmotus, että rumpalin pesti olis avoinna

Nojaa, minä en kyllä ihmettele yhtään, että kahdessa viikossa ei löydy rumpalia. Don't panic, kyllä se siitä. Eihän se tarvitse kuin että se yksi oikea henkilö näkee ilmoituksen. Ehkä kyseinen äijä on vain ollut ulkomailla lomalla tai jotain... :-)

Musiikkiliikkeisiin voi tietysti myös levittää ilmoja niin tapaa nekin jotka nettiä eivät käytä.
Before I talk I should read a book.
Ben_D
14.09.2004 12:06:14

Nojaa, minä en kyllä ihmettele yhtään, että kahdessa viikossa ei löydy rumpalia. Don't panic, kyllä se siitä. Eihän se tarvitse kuin että se yksi oikea henkilö näkee ilmoituksen. Ehkä kyseinen äijä on vain ollut ulkomailla lomalla tai jotain... :-)

Musiikkiliikkeisiin voi tietysti myös levittää ilmoja niin tapaa nekin jotka nettiä eivät käytä.

Vihdoinkin tuli mielenkiintoinen vastaus täältä muusikoiden.net:n kautta. Toivotaan, että nyt onnistaisi.
eleeton
14.09.2004 13:09:17
Oon mäki teitin ilmotukset nähny, olen vaan enemmän metallica kuin slayer -miehiä. Ja sitten on se että aikaa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi, kun on jo kaksi bändiä ja muuta.

Siis vaan että kyllä niitä osaavia tuon tyylin osaajia varmasti on mutta joko niillä on jo bändit tai ne ei vaan käytä nettiä tai tai jne..

Hiljaa hyvä tulee + muita latteuksia
DimensionZ
14.09.2004 13:29:01

Nothing beat´s the -80´s!!!!!!

Totta!!!
''He jumped right out of a building!!''
Ben_D
14.09.2004 14:34:34

Oon mäki teitin ilmotukset nähny, olen vaan enemmän metallica kuin slayer -miehiä. Ja sitten on se että aikaa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi, kun on jo kaksi bändiä ja muuta.

Kuten sanoin niin ei mekään Slayer tyylistä soiteta, vaan enemmän Death Angel, Testament, Exodus, Stone jne.
asa
18.09.2004 12:03:32

Exodus ja Stone on todella lähellä sydäntäni, mutta ulkopaikkakuntalaisena ei rahkeet riitä lähteä enää muihin bändeihin kun 2 edellistä vie kaiken aikani. Thrashia tekisi kyllä mieli päästä veivaamaan.
UP THE IRONS!
tolppa-apina
26.09.2004 17:38:40
enpä osaa pahemmin sanoa. mutta esimerkki mulla on. 60-vuotta täyttävällä liikunnanopettajallani on 60-luvun ludwig setti ja jumalauta se mies soittaa vielä niin hemmetin hyvin että hyvä kun ei tuu jotain housuun.
ps.kyllä liikunnan tunneilla tuleekin vaihdettua mielipiteitä tiuhaan (kakkoseksi kyllä aina jään väittelyssä).
Anonymous-jazz
26.09.2004 17:50:27

Kyllä näitä pölkyn kolistelijoita löytyy joka nurkasta ihan helsingistäkin. Mutta tilanne on aika todella paha kun katsotaan rumpalien työllisyystilannetta niin muutamat äijät saa piikkipaikat studioista ja loput joutuu pakon edestä vetämään humppaa rahasta ja on kuitenkin jazzmiehiä tai sitten omistautuneet jollekin metallimusiikille ja jos ei ole muusikkojen välisiä suhteita niin sitten on kertakaikkiaan yksinkertaisesti undeground tason muusikko vaikka olisi kuinka haka niin ei se tilannetta muuta mihinkään suuntaan.
Teemujazz
J. Cool
26.09.2004 21:51:58

Kyllä näitä pölkyn kolistelijoita löytyy joka nurkasta ihan helsingistäkin. Mutta tilanne on aika todella paha kun katsotaan rumpalien työllisyystilannetta niin muutamat äijät saa piikkipaikat studioista ja loput joutuu pakon edestä vetämään humppaa rahasta ja on kuitenkin jazzmiehiä tai sitten omistautuneet jollekin metallimusiikille ja jos ei ole muusikkojen välisiä suhteita niin sitten on kertakaikkiaan yksinkertaisesti undeground tason muusikko vaikka olisi kuinka haka niin ei se tilannetta muuta mihinkään suuntaan.

miks kukaan palkkais jonku tuntemattoman ku voi yhtä hyvin tilata kuoppiksen tai nykäsen? jos ei tuu leipää niin sit kouluttavat kyl liikaa väkee. tanssibändeille olis ilmeisesti kysyntää, mut mut. niin. please pari pistettä lisää seuraavaan nii on helpompi lukee :)
don't touch my bumtsibum
Glubatz
27.09.2004 18:44:11
Sanokaahan, kannattaako DAF:ään liittyä?
Deathrace King
27.09.2004 20:12:00

Jos Lappeenrannan suunnalta löytyy rumpaleita, niin thrash metal bändiin olis vielä rumpalin paikka vapaana. Omia biisejä löytyy ja kovereita soitetaan(Slayer, Sepultura, Exodus jne.). Vaatimuksena omat rummut ja rässikompin ja tuplien suht sujuva paukuttelu.
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr).
Ben_D
27.09.2004 23:03:37

Tänään kävi ensimmäinen kannuttaja koesoitossa meidän pikametalliorkesterissa. Toista ehdokasta odotetaan mielenkiinnolla toivottavasti piakkoin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)