Aihe: roland sähkörummut
1
tolppa-apina
14.10.2004 12:33:35
minkälaiset sähköpannut nämä olisivat? http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=8a8b839d86a723ee7d72f026581efe75

tai nämä?http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=8a8b839d86a723ee7d72f026581efe75

olen vain ajatellut säköisiä kotiin ja sitten normaaleja bändikämpille. jos voitte arvostella noita tai ehdottaa jotain muita samasta hintaluokasta..
Ihminen ja rumpu ovat kumpikin lyömäsoittimia. Ja jos ääntä lähtee liikaa niin kumpaankin voi käyttää JEESUSTEIPPIÄ.
I.P
14.10.2004 14:55:43
Muistan nähneeni Musamaailmassa Rolandin setin hinnaksi about 1300e, kysäiseppä sieltä. Kyseinen setti on ihan ok, symbaali padit eivät ole kuitenkaan kovin kestäviä, alapuolella oleva muovi halkeaa suht helposti.
Uuden symbaalin hinta on 95e. Asiallinen setti.
Yamahasta ei ole kokemusta.
DRUM?
shagriml
14.10.2004 20:08:15 (muokattu 14.10.2004 20:16:15)

mulla on noi yamahat...

jää soittotuntuma kauas oikeista rummuista mutta kun oppii niin ei mitään ongelmaa. ihan hyvä soitella noillakin, voipi opiskelijasolussa soitella aika vapaastikkin, ainakin päiväaikaan. lähinnä basari vähä napsuu lattiaan ja kyllähän noista padeista pieni kopse kuuluu mutta aika vähäistä se ääni on, varsinkin nyt kun laitoin bitumimattoo tohon alle.

ihan tyytyväinen olen sinänsä, ei mitään valittamista. tosin jos ois ollu enemmän rahaa laittaa rahaa ni soittotuntuma ois varmaan parempi....

edit: tuli mieleen että kapulat taitaa kestää vähemmän padeilla ku kalvoilla ? en kauaakaa noilla kapuloilla soitellu ku just äsken ratkaseva isku snareen ni *PAKS* oikein räjähti kapula kahtia....tosin millenium laatua :) pitäs huomenna käydä jotkut laatukapulat hakee.
Olli
14.10.2004 20:18:06

edit: tuli mieleen että kapulat taitaa kestää vähemmän padeilla ku kalvoilla ? en kauaakaa noilla kapuloilla soitellu ku just äsken ratkaseva isku snareen ni *PAKS* oikein räjähti kapula kahtia....tosin millenium laatua :) pitäs huomenna käydä jotkut laatukapulat hakee.

jaa-a. Mulla ei oo kapulat kuluneet/menneet poikki samaisilla e-rummuilla. Akustisilla rummuilla noin 1pari/kk.
:
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)