Suicider 07.10.2004 12:41:56 | |
---|
settiä vaihtamassa ja ois kaks vaihtoehtoa,,,yamaha oac custom tai sitte mapex saturn pro..onko kokemuksia minkäänlaisia.?? Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
Paas 07.10.2004 20:00:40 | |
---|
settiä vaihtamassa ja ois kaks vaihtoehtoa,,,yamaha oac custom tai sitte mapex saturn pro..onko kokemuksia minkäänlaisia.?? Käytettynäkö sinulle on tuollaisia tarjottu vai miksi sinulla on vain nuo kaksi vaihtoehtoa mielessä? The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Pieni rumpalipoika 07.10.2004 20:39:51 | |
---|
Yamahoista ei kokemusta. Saturn Pro-setin olen omistanut joskus. Ei ollut valittamista. Hyvät soundit ja erittäin kaunis viimeistely oli omassani. Tossa kuiteskin puhutaan jo sellaisesta hintaluokasta, jossa paskaa ei ole edes enää tarjolla. Itse valitsisin lähinnä pohjalta "vittu tää Mapex on paras ku näil soittaa Vinnie Colaiuta" tai "kyl Yamahat on mun valinta, koska m.netissä sanottiin, et ne on parhaat". Hoho. Ulkonäkökin on aika tärkeä seikka, joten kyllä ihan tollaset mielikuvat on monesti ratkaisevia. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
Kikka Korea 08.10.2004 10:26:09 | |
---|
Mulla on Yamaha Oak Customit, hommasin just. Oak kirjoitetaan muuten K:llä, hyvät ihmiset...! no joo Ne on kyllä törkeen hyvät rummut! Saturn Pro:sta ei oo kokemusta. Pidän vaan yleisesti Yamahaa parempana rumpuna, en tiedä mitä tekemistä sillä on todellisen laadun kanssa, mutta Yamahalla ainakin soittaa tosi iso prosentti maailman parhaista rumpaleista, varsinkin jazzahtavalla puolella. Mapexilla ei soita kuin pari nimityyppiä. Yamahalla on törkeen hyvät telineetkin. |
kampela 08.10.2004 12:07:44 | |
---|
osta mapexit. Mielipiteeseeni ei tietystikkään vaikuta se, että omistan kyseiset mapexit.. Awesome lefthand break. |
Mikko A 08.10.2004 13:06:48 | |
---|
en tiedä mitä tekemistä sillä on todellisen laadun kanssa, mutta Yamahalla ainakin soittaa tosi iso prosentti maailman parhaista rumpaleista, varsinkin jazzahtavalla puolella. Mapexilla ei soita kuin pari nimityyppiä. Siinä on kyllä kyse lähinnä rahasta. Jos New Soundilla olis varaa maksaa "nimimiehille" yhtä paljon - tai no ehkä kuitenkin vaikka tuplasti - sen mitä isot merkit maksaa niin varppina iso kasa niistä soittais New Soundeilla ja sanois koreesti että kyl nää on parhaat. The space is filled with orbiting children. |
Mikko A 08.10.2004 13:07:33 | |
---|
"vittu tää Mapex on paras ku näil soittaa Vinnie Colaiuta" Mutta Vinniehän soittaa Gretscheillä. :) The space is filled with orbiting children. |
Alpha 08.10.2004 13:42:19 | |
---|
Siinä on kyllä kyse lähinnä rahasta. Jos New Soundilla olis varaa maksaa "nimimiehille" yhtä paljon - tai no ehkä kuitenkin vaikka tuplasti - sen mitä isot merkit maksaa niin varppina iso kasa niistä soittais New Soundeilla ja sanois koreesti että kyl nää on parhaat. Voisimpa veikata, että jos noille "nimimiehille" tarjottas diiliä Newsoundin ja Headlinerin osastolta, niin jättäisivät protestina hommat sikseen... |
Mikko A 08.10.2004 16:09:50 | |
---|
Voisimpa veikata, että jos noille "nimimiehille" tarjottas diiliä Newsoundin ja Headlinerin osastolta, niin jättäisivät protestina hommat sikseen... Höpö. Studiossahan ne vetelee niillä Gretscheillä ja keikalla liimaa niihin New Soundin lätkät... The space is filled with orbiting children. |
Outkast 09.10.2004 08:59:01 | |
---|
"vittu tää Mapex on paras ku näil soittaa Vinnie Colaiuta" Vinnie soittaa Gretsacheillä. Itse en ostaisi noita Oak Customeita enkä Saturn Pro:ita. Ostaisin MapleCustom Absolutet. Pinstripe ,,/ |
Blitz 09.10.2004 11:46:05 | |
---|
Älä osta Pearleja. Olisin Oak Customien kannalla. Tuttu ja turvallisen hyvä merkki hardwareltaan ja laadultaan. Muutenkin Oak Customien tammirungot (?) kiinnostuttavat tuolla materiaalillaan... OSTA MUN KANNUT! Tsekkaa Tori ja huuto.net! |
grooveri 10.10.2004 21:46:20 | |
---|
Älä osta Pearleja. Olisin Oak Customien kannalla. Tuttu ja turvallisen hyvä merkki hardwareltaan ja laadultaan. Muutenkin Oak Customien tammirungot (?) kiinnostuttavat tuolla materiaalillaan... Joo kyllä nuo Oak customit kannattas ostaa on muuten mielettömän hyvä saundi. Mun mielestä vaan Saturn prossa on kiinnostavampi materiaali 6kerrosta, joista 4 ulointa vaahteraa ja 2 sisintä pahkinää!! ?? |
Triskal 11.10.2004 21:00:26 | |
---|
Yamahan itsensä mukaan Oak Customit ovat "the loudest you've ever heard," joten olisiko ihan paras valinta johonkin klubihumppaan? |