Aihe: Pedaalista joku akseli poikki
1
jussiohman
06.10.2004 18:52:00
Mun Eliminaattorista on menny poikki tuo akseli/keppi, joka kulkee poikittain lankkuosan alaosasta pitäen sen kiinni siinä "kantapäässä". Se lankku on nyt jumiutunut semmoseen vinoon asentoon, joka vaikeuttaa kovasti soittoa. Se on myös niin v***n tiukassa, etten saa sitä irti siitä. Mitä teen? Liikkeeseen jos vien, lähtee se maahantuojalle arvioitavaksi, joka tarkoittaa, että pedaalia saa nähdä seuraavan kerran ens huhtikuussa. Helevetti ku ärsyttää. Oliskohan missään rautakaupassa vastaavaa tappia, jolla kiinnittää tuo lankku takas siihen kantapäähän? Ja millä pirulla revin tuon lankun kunnolla irti siitä kun sitä ei millään saa pois siitä? Perkele!
Pussataan vaan.
Paas
06.10.2004 20:42:37
Mun Eliminaattorista on menny poikki tuo akseli/keppi, joka kulkee poikittain lankkuosan alaosasta pitäen sen kiinni siinä "kantapäässä". Se lankku on nyt jumiutunut semmoseen vinoon asentoon, joka vaikeuttaa kovasti soittoa. Se on myös niin v***n tiukassa, etten saa sitä irti siitä. Mitä teen? Liikkeeseen jos vien, lähtee se maahantuojalle arvioitavaksi, joka tarkoittaa, että pedaalia saa nähdä seuraavan kerran ens huhtikuussa. Helevetti ku ärsyttää. Oliskohan missään rautakaupassa vastaavaa tappia, jolla kiinnittää tuo lankku takas siihen kantapäähän? Ja millä pirulla revin tuon lankun kunnolla irti siitä kun sitä ei millään saa pois siitä? Perkele!

Jos takuu on voimassa niin vie liikkeeseen vaan(mikäli siis kyseessä on jonkinlainen valmistusvirhe). Osta sitten vaikka uus pedaali korvaamaan sitä toista. Ei kahden pedaalin omistaminen koskaan ole pahasta(jos ei mulla ole varaspeduja siltä varalta että jokin menee rikki niin mulla on kyllä todela epävarma olotila.).
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Aegis
06.10.2004 20:55:00
Jos takuu on voimassa niin vie liikkeeseen vaan(mikäli siis kyseessä on jonkinlainen valmistusvirhe). Osta sitten vaikka uus pedaali korvaamaan sitä toista. Ei kahden pedaalin omistaminen koskaan ole pahasta(jos ei mulla ole varaspeduja siltä varalta että jokin menee rikki niin mulla on kyllä todela epävarma olotila.).

Kyllä minäkin suosittelen tuota kauppaan viemistä. Kun rupeaa itse virittelemään, niin yleensä saa aikaan vain harmia. Ja varaspedu kannattaa myös ostaa. Ja koko setti uusia peltejäkin perään jos vaikka menevät rikki. Kyllähän rumpalilla aina rahaa on.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
jussiohman
06.10.2004 20:55:58
Kyllähän rumpalilla aina rahaa on.

???
Kaikki menee persiilleen
jussiohman
06.10.2004 20:58:02
Mutta heleskutti. Nyt avasin koko höskän ja huomasin, että siitä ei ole mitään poikki, vaan se lankku on kiinni kahdella erillisellä tapilla ja se toinen niistä on hukassa. En ymmärrä missä vaiheessa se on voinut siitä irrota. Tuskin itsestään kuitenkaan. Täytyy joku tappi siihen säätää ku huomenna on treenit.
Kaikki menee persiilleen
ddrum54
06.10.2004 21:00:35

Tää on muuten absoluuttinen totuus.
2 n`4
Aegis
06.10.2004 21:03:35 (muokattu 06.10.2004 21:04:05)
Se oli sarkasmia.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
ddrum54
06.10.2004 21:04:27 (muokattu 06.10.2004 21:08:33)
Sori, mokasin.
2 n`4
ddrum54
06.10.2004 21:07:32
Se oli sarkasmia.

Niin muuten oli, ja helvetin hyvää.
2 n`4
Paas
07.10.2004 15:37:01
Ja koko setti uusia peltejäkin perään jos vaikka menevät rikki. Kyllähän rumpalilla aina rahaa on.

Jos ei ole rahaa niin kannattaa leikata se heviletti helvettiin ja mennä töihin!

-nimimerkillä pitkätukkainen raskaan musiikin ystävä. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
napander
07.10.2004 17:30:16
Hei mulla on kanssa vähän vastaava ongelma eliminatorin kanssa, jonka hankin kesällä. Ne samat ruuvit lähte aina irti siitä mitkä pitää sen lankun kiinni kannassa. Alunperin niissä ruuvien kierteissä on jotain kumia että ne eivät pääsisi ruuvautumaan auki, mutta ne ei näemmä kauan pidä. Mikäköhän tohon olisi hyvä ratkaisu. Onko muilla samaa ongelmaa eliminatorin kanssa että noi ruuvit lähtee irti soittaessa?
Bacchus
07.10.2004 18:41:04

Tää on muuten absoluuttinen totuus.

Tänhän vois muotoilla myös muotoon: Kyllähän rumpuihin aina rahaa on. Ainakin meikäläisellä, tarkoittaen sitä että rumpuihin tuntuu aina pystyvän sijoittamaan joko omiaan tai lainattuja rahoja, muu eläminen jääkin sitten vähän retuperälle, joskus...=)
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
dictatorsh*t
07.10.2004 21:48:49
Mulla on tommonen Eliminator tuplaspedu ja siitä meni passaksi joku pieni tappi tosta (http://www.pearldrum.com/p2002b.jpg) mista se välitanko kiinnittyy pedalin orjapuoleen. Ei mitään visiota mistä syystä. Se ei hangannut mihinkään ja oli hyvin aseteltu. Ei ymmärrä.
Väliaikaisesti se on ohuella naulalla korjattu. Pitää keksiä siihen jotain.

Kävin sitten Tampereen Soitinkeskuksessa kysymässä uuden sellaisen hintaa, ja jumalauta pistivät hinnaksi 50e!!!
Ei taida mulla olla varaa niin paljoa panostaa. Pitää ruveta koluamaan rautkauppoja läpi etsien siihen jotakin osaa joka pysyisi.

Ei varsinaisesti liittynyt mihinkään, mutta piti se tänne laittaa kun vituttaa tommonen.
Myrikles!
Bobana
08.10.2004 07:04:11
Hei mulla on kanssa vähän vastaava ongelma eliminatorin kanssa, jonka hankin kesällä. Ne samat ruuvit lähte aina irti siitä mitkä pitää sen lankun kiinni kannassa. Alunperin niissä ruuvien kierteissä on jotain kumia että ne eivät pääsisi ruuvautumaan auki, mutta ne ei näemmä kauan pidä. Mikäköhän tohon olisi hyvä ratkaisu. Onko muilla samaa ongelmaa eliminatorin kanssa että noi ruuvit lähtee irti soittaessa?

Nyt mänet kuuleppa työkalu- tai rautakauppaan ja osta ruuvi lukitetta. Se on sellanen pikkunen törppö semmosta punasta tai sinistä litkua, tai on niitä vissiin muunkin värisiä, what ever... Hiukan on kallista mutta se onkin sitten vuosien hankinta sillä kerrallaan sitä laitetaan ainoastaan yks tai kaks tippaa ruuvia kohti. No joo yks riittää sillä tarvii olla jo oikeen pultti että täytyy kaks tippaa laittaa. Ja näin olle kestää pirun kauan.
Ja pysyy ruuvit kiinni vaikka kuinka sotkisit...

Niin ja vielä varotus... Pirä se korkki kiinni kun et sitä tarvii kun se kuivuu aika hätäseen ja lue ne käyttöohjeet tarkkaan sillä jos lurautat liikaa niin sitten ne ruuvit TOSIAANKIN ovat ja pysyvät kiinni....
ddrum54
08.10.2004 11:58:48
Nyt mänet kuuleppa työkalu- tai rautakauppaan ja osta ruuvi lukitetta.

Näppärä lukite löytyy myös sieltä elämänkumppanin meikkilaukusta. Se on kynsilakka. Ruuvi kiinni ja sitten kynsilakalla ruuvi ympäristöönsä kiinni. On helppo avata tarvittaessa.
2 n`4
ddrum54
08.10.2004 12:00:53
Kävin sitten Tampereen Soitinkeskuksessa kysymässä uuden sellaisen hintaa, ja jumalauta pistivät hinnaksi 50e!!!

Kohtuullista varaosahinnoittelua, voi prkl.
2 n`4
Henga
08.10.2004 12:13:55
Jos ei ole rahaa niin kannattaa leikata se heviletti helvettiin ja mennä töihin!

-nimimerkillä pitkätukkainen raskaan musiikin ystävä. :)

Offari: Minkä takia muuten hiusten pituus korreloi aina työttömyyden/rahattomuuden kanssa? :)
utrikari
08.10.2004 22:16:13
Nyt mänet kuuleppa työkalu- tai rautakauppaan ja osta ruuvi lukitetta. Se on sellanen pikkunen törppö semmosta punasta tai sinistä litkua, tai on niitä vissiin muunkin värisiä, what ever... Hiukan on kallista mutta se onkin sitten vuosien hankinta sillä kerrallaan sitä laitetaan ainoastaan yks tai kaks tippaa ruuvia kohti. No joo yks riittää sillä tarvii olla jo oikeen pultti että täytyy kaks tippaa laittaa. Ja näin olle kestää pirun kauan.
Ja pysyy ruuvit kiinni vaikka kuinka sotkisit...

Niin ja vielä varotus... Pirä se korkki kiinni kun et sitä tarvii kun se kuivuu aika hätäseen ja lue ne käyttöohjeet tarkkaan sillä jos lurautat liikaa niin sitten ne ruuvit TOSIAANKIN ovat ja pysyvät kiinni....

Nimenomaan juuri näin.Ja kiristä ne ruuvit niin että se pedaali liikkuu sopivan herkästi.Pysyy varmasti.
V-drums.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)