Aihe: Kysymys 2oo2:ista
1
dictatorsh*t
05.10.2004 19:27:07
Olen tässä ajatellut uusia kaikki crashit setissä ja olen päätynyt Paisteen 2oo2 sarjaan.
Sitä vaan että kestävätkö ja kuuluvatko tavalliset 2oo2 crashit, joiden paksuus on medium, tällaisessa raskaammassa rokettirollissa ja hevimusiikissa?
(Vai pitääkö suosiolla ottaa Power Crashit, jotka taas sitten ovat paksuudeltaan heavyt?)
Soitan myös välissä kevyempääkin musiikkia. Pitäisi olla sellaiset joilla pärjää kummassakin.

Tarkoituksena olisi ostaa 16" ja 18" crashit ja 18" Medium.

Kiitän etukäteen.
Myrikles!
Groovi
05.10.2004 20:07:22
Olen tässä ajatellut uusia kaikki crashit setissä ja olen päätynyt Paisteen 2oo2 sarjaan.
Sitä vaan että kestävätkö ja kuuluvatko tavalliset 2oo2 crashit, joiden paksuus on medium, tällaisessa raskaammassa rokettirollissa ja hevimusiikissa?
(Vai pitääkö suosiolla ottaa Power Crashit, jotka taas sitten ovat paksuudeltaan heavyt?)
Soitan myös välissä kevyempääkin musiikkia. Pitäisi olla sellaiset joilla pärjää kummassakin.

Tarkoituksena olisi ostaa 16" ja 18" crashit ja 18" Medium.

Kiitän etukäteen.

kyllä ne kestää, ja erottuu hyvin. se soundihan on aika keskialue painotteinen. mulla on myös yksi power-malli ja onhan se tietysti pikkuisen vielä raskaampi ja erottuvampi.
omastakuvauksestahan nuo näkyy.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
dictatorsh*t
05.10.2004 20:25:25
kyllä ne kestää, ja erottuu hyvin. se soundihan on aika keskialue painotteinen. mulla on myös yksi power-malli ja onhan se tietysti pikkuisen vielä raskaampi ja erottuvampi.
omastakuvauksestahan nuo näkyy.

Onko se läpitunkeva, että esim. jos reenikämpällä soitetaan ettei sitten kukaan kuule muuta kuin sen Power Crashin huudon?
Myrikles!
Groovi
05.10.2004 20:33:08
Onko se läpitunkeva, että esim. jos reenikämpällä soitetaan ettei sitten kukaan kuule muuta kuin sen Power Crashin huudon?

no sehän riippuu paljon siitä kuinka kovaa sitä lyö. jos täysillä vetelee niin onhan se jo aika pirun raaka ja läpitunkeva.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
AP
05.10.2004 21:01:52
Joo, kyllä se peruscrash on jo aika rock.
K100 #7
Groovi
05.10.2004 22:26:42
Joo, kyllä se peruscrash on jo aika rock.

niin, siihenhän ne on tehty. =)
AP
05.10.2004 23:39:07
niin, siihenhän ne on tehty. =)

Jäsenkuvauksestasi huomaankin, että teikäläisellähän on komeiden kannujen lisäksi varsin asenne peltisetti. Yeah.

Niin, ja itse tsekkaisin 2002-sarjasta seuraavaksi Mediumit enkä Power crasheja, jos kovempaan soittoon hakisin.
Jotenki vaan nuo pc:t tökkii soundin puolesta, en tiedä mikä on.
K100 #7
Bobana
06.10.2004 07:23:07
Mulla on ollu 2oo2 18" Medium crash käytössä vuoden päivät ja kestäny on eikä musakaan ei ole mitään hiplaamista. Eli mun mielestä voit huoletta hommata Mediumin. Ite tykkään siitä soundista ja käytän sitä ns. pääpeltinä eli huiskin sitä aina jossain hekumallisissa kohdissa kun tarvii atakkia ja tavallaan kiivetä muitten yli... :D=

MUTTA!!!! Tärkeintähän on pellin kiinnitys ständiin!!! Kyllähän hyvätkin pellit rikki saa... Ite pidän aina huolen siitä että huovat on kunnossa ja että ständin jenga-osa on kokonaan muoviholkin peitossa. Toinen on jotta pellin täytyy liikkua tarpeeksi vapaasti eli ei kirrata mutskua liika tiukalle. Tietty riippuu ständistä. Valitettavasti on myönnettävä että tähän astisella kokemuksella Tamalla on parhaat... AAARRRGH!!! x /
On käyty läpi Pearlit, Premierit, Mapexit, Ludwigit, Sonorit ja kaikki halpikset....
Groovi
06.10.2004 22:36:04
Jäsenkuvauksestasi huomaankin, että teikäläisellähän on komeiden kannujen lisäksi varsin asenne peltisetti. Yeah.

Niin, ja itse tsekkaisin 2002-sarjasta seuraavaksi Mediumit enkä Power crasheja, jos kovempaan soittoon hakisin.
Jotenki vaan nuo pc:t tökkii soundin puolesta, en tiedä mikä on.

joo, aika paljon on erilaisia peltejä tullu kokeiltua vuosien varrella.
en vaan mistään oo oikein löytäny parempaa soundia ku noista 2002:sista. niissä vaan on jotenkin sopivan rikas ja lämmin soundi siihen nähden että ne on aika rock.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)