Aihe: Octobanit
1
Moonsorrow
02.10.2004 22:08:58
Oliskos kellään käytettyjä octobaneja?
Olisin halukas ostamaan.
Ite oon sellanen perfektionisti, että rummuissa täytyy olla kaikkea mahdollista.
Laittakaas mailia jos on. Ja kuvat on pelkkää plussaa.
Hevi on huonoimmillaankin parasta.
LumPus
02.10.2004 23:23:13
mulla on yhteensä 7 putkee, käytän niistä kahta tai maksimissaan viittä...mutta kun ei uskalla myydäkkään...
tai no...monta tarviit? =)
Sponsored by Espoon Musiikki
dictatorsh*t
03.10.2004 11:23:31
tai no...monta tarviit? =)

Ylemmällä ja alemmalla taitaa olla joku yhdistävä tekijä... :D

Myrikles!
LumPus
03.10.2004 13:23:54
Ihan kyllä omiani myyn. Ei viitti liian härski olla...
ddrum54
03.10.2004 14:00:35
Mikäs se hinta mahtaisi olla siellä Espoon Musiikissa?
Olen juuri itse rakentamassa kyseisiä vermeitä ja kiinnostaisi tietää tuleeko itse rakentamalla mitään säästöä.
Värkkään niitä 150mm akryyliputkesta - 1kpl valmiina. Aika siisti, näyttää lasilta. Hinta/kpl tulee olemaan n. 70 - 90€.
2 n`4
LumPus
03.10.2004 14:10:50
Ne peacen octot on 129€ 12"&14" pari telineellä.
Itse huomasin ettei siinä säästöä tule, mutta tein kuitenkin kun niistä tulee vähän eri saundisia.. Nyt seuraavaksi pitää katsoa mitä sitä oikeasti niistä käyttää, niin voisi lopusita luopua..
Groovi
05.10.2004 20:11:49
onkohan noita muualla myynnissä? oisko jollain heittää linkkiä ku itelläkin vähän kiinnostaa.
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
ddrum54
05.10.2004 20:57:14 (muokattu 05.10.2004 21:01:18)
onkohan noita muualla myynnissä? oisko jollain heittää linkkiä ku itelläkin vähän kiinnostaa.

Myyntipisteistä ei ole havaintoa, mutta jos itserakentaminen kiinnostaa niin sitten on.
Akryyliputkea myy VINK , Keravalla. ( Halkaisija 150mm, seinämävahvuus 5mm, eli n. 6" octot siitä syntyy.)
Putken hinta on n. 60€ / metri. Jos haluat määrämittaan sahattuna niin lisää 5€ / katkaisu. ( Suosittelen... tulee ainakin suora.)
Rautatavara Levytukusta n. 50€ / rumpu.

Materiaali on siitä mukavaa, että jos haluaa maalatut octot, niin väri sinne putken sisäpintaan ja lopputulos on aikas hieno. Maalaamattomana on aivan kuin lasiputki.

Ups, sori tuo Levytukun hinta sisältää Evans G1 kalvon.
2 n`4
Groovi
05.10.2004 20:59:52
Myyntipisteistä ei ole havaintoa, mutta jos itserakentaminen kiinnostaa niin sitten on.
Akryyliputkea myy VINK , Keravalla. ( Halkaisija 150mm, seinämävahvuus 5mm, eli n. 6" octot siitä syntyy.)
Putken hinta on n. 60€ / metri. Jos haluat määrämittaan sahattuna niin lisää 5€ / katkaisu. ( Suosittelen... tulee ainakin suora.)
Rautatavara Levytukusta n. 50€ / rumpu.

Materiaali on siitä mukavaa, että jos haluaa maalatut octot, niin väri sinne putken sisäpintaan ja lopputulos on aikas hieno. Maalaamattomana on aivan kuin lasiputki.

mites hyvin noihin kalvo istuu?
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
ddrum54
05.10.2004 21:03:57
Kalvot istuu loistavasti. Kevyesti hioin muotoa hiukan pehmeämmäksi. Viistettähän siinä ei ole, kun epäilen taitoani tehdä semmoinen. Soundi on kyllä ihan jees.
2 n`4
lkx
06.10.2004 09:49:00

Kuulostais aika samanlaiselta reseptiltä millä rakensin omani. Samanlaista putkea, maali sisäpuolelle ja raudat kiinni. Hommasin vaan osat paikallisen (HML) puodin kautta. Kiinnitysmuhveille ja virityspesille sopivat ruuvinreiät teetin Kumu-Pekalla, kun en laiskana jaksanut hikoilla niitä kohilleen. Reunaviiste sisäpuolelle syntyi jyrsimellä (n. 45 asteen kulma) ja ulkoreunoja hioin vähän käsin.

Putken hommasin - tai itse asiassa velipoika hoiti tilauksen - joltain Lahtelaiselta firmalta, mikä lienee "Lahti Plast"...? Hinnat tais olla aikalailla samaa luokkaa, en muista nyt tarkemmin.
There is no spoon...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)