fifehole 23.09.2004 13:15:14 (muokattu 23.09.2004 16:52:41) | |
---|
Siis T-kaupan laadukkaista sähkörummuista. Lähteekö niistä kova meteli(siis akustinen) ja pysyykö ne edes pystyssä? Halvat ne ainakin on. Ajattelin hommata kerrostaloasuntoon treenipöntöt. Head for an eye |
ddrum54 23.09.2004 23:22:29 | |
---|
Hyvä veli, älä kajoa tuohon merkkiin. Ovat laadultaan vähintäänkin kyseenalaisia. |
finntrolli 24.09.2004 08:39:48 | |
---|
Vaikka milleniumit tuntuu halvalta ja edulliselta niin ei kannata ostaa, minuaki varotettiin asiasta ja en uskonnu ni sitte ostin semmosen perussetin ja tässä sitä mietittään että mistä sais uudet tomit ja kalvot ja virvelin ja ständit ja niin, sanon vaan että ei kannata. Luuletsä mua ihan tyhmänä??? |
Comic 24.09.2004 11:47:37 | |
---|
Älä osta. lautasia et ainakaan kyseisessä setissä voi dempata, ne ei reagoi minkäänlaisiin painotuksiin mitenkään. se on jo pelkästään aika iso miinus. onhan ne halvat, mutta säästä ennemmin kunnon kamoihihin, niin ei sit tarvii katua. |
fifehole 24.09.2004 14:02:37 | |
---|
Vaikka milleniumit tuntuu halvalta ja edulliselta niin ei kannata ostaa, minuaki varotettiin asiasta ja en uskonnu ni sitte ostin semmosen perussetin ja tässä sitä mietittään että mistä sais uudet tomit ja kalvot ja virvelin ja ständit ja niin, sanon vaan että ei kannata. No niin mä vähän epäilinkin. En viittis kuitenkaan ostaa himaan mitään helvetin kallista settiä koska kämpällä lötköttää kuitenkin kunnon akustiset pöntöt. Onko niissä kova akustinen ääni, eli pystyykö paukuttelemaan kerrostaloasunnossa? Mulla on jokunen rolandin Mikki Hiiren korvapadi lisäksi mut niissä toi soittotuntuma on aika pakoputkesta. Head for an eye |
ddrum54 25.09.2004 08:37:30 | |
---|
Ootko ajatellut mahdollisesti pelkkien pädien hankintaa. Niissä kun sitä hajoavaa osaa on paljon vähemmän. Noi milleniumit kun murenee käsiin, hardware taitaa olla tinaa, kun ruuveja kiristämällä lastut vaan lentää. |
Tietäjä 26.09.2004 20:09:07 | |
---|
Eikö niihin saa vaihdettua kalvoja? Tietääkseni niistä ei lähde kovin kova pauke että voi ihan helposti pistellä menemään kerrostalossa.. itse olen miettinyt samaa settiä sillä ei maksa paljoa. |
fifehole 27.09.2004 14:58:52 | |
---|
Eikö niihin saa vaihdettua kalvoja? Tietääkseni niistä ei lähde kovin kova pauke että voi ihan helposti pistellä menemään kerrostalossa.. itse olen miettinyt samaa settiä sillä ei maksa paljoa. No, tilasin sitten tommoset ja jäi maksaamaan 302€ ilman alveja. Laitan Kannu infoa minkälaiset on tai tule testaamaan sitten kun tulette keikalle. Head for an eye |
Tietäjä 27.09.2004 23:20:26 | |
---|
No, tilasin sitten tommoset ja jäi maksaamaan 302€ ilman alveja. Laitan Kannu infoa minkälaiset on tai tule testaamaan sitten kun tulette keikalle. Jeesh täytyypi tulla zekkimään! |
fifehole 15.10.2004 12:20:48 | |
---|
Siis MPS-300 eikä niinkuin otsikossa 100. No nyt purkit on jokatapauksessa tullut ja kasattu, ihan OK setti omassa hintaluokassaan. Symbaalit nyt on mitä on, mutta padien soittotuntuma on huomattavasti parempi kuin esim. Rolandin Mikki hiiren korvissa. Räkkikään ei paljon Rolandia häpeä, vaikka molemmat semmosia apinakiikkuja ovatkin. Sen verran lähtee ääntä että pystyy hyvin vetämään treeniä vaikka ilman moduulia. Ei paha ostos, ainakaan vielä ei kaduta(kehtaisin tunnustaa jos näin olisi). Jos jotain kiinnostaa hankkia samanlainen setti voin ottaa kuvia ja laittaa eteenpäin. Huom! Jos jollain olis myytävänä esim. Alesis DM 5 tms. olisin kiinnostunut semmoisen ostamaan. Ei jaksais Ddrumia raahata kämpiltä aina himaan!!! Head for an eye |
Mikko A 15.10.2004 14:59:46 | |
---|
Ei jaksais Ddrumia raahata kämpiltä aina himaan!!! Kämpiltä himaan = kotua kotia? The space is filled with orbiting children. |
fifehole 15.10.2004 15:48:06 | |
---|
Kämpiltä himaan = kotua kotia? Mitäs se nunnukka siel velmuilee? =) Head for an eye |