Aihe: Cajon rakennussarja
1
rintapek
18.01.2023 17:51:41

Olen cajonin tarpeessa ja yhdeksi vaihtoehdoksi tuli rakentaa itse, kunnes törmäsin tommoiseen Meinlin rakennussarjaan. Viiskymppiä valmiiks mittoihin tehdyista paloista ei kuulosta kohtuuttomalta.
https://www.stpaulssound.fi/meinl-c … n-rakennussarja-myo-caj/p/RMMYOCAJ/

Onko kukaan tehnyt? Mimmoinen tuli?

Rakennussarjasta kasaaminen ei oikein oo soitinrakennusta, joten laitoin tänne missä rumpaloitsijat luuraavat.
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
sahkuifk
22.01.2023 17:46:46
Halusin joskus kokeilla kuinka vaivaiset lonkkani kestää Cajonin päällä istumista niin tilasin T-kaupasta halvimman rakennussarjan.
Todella helppo koota kunhan puristimia löytyy ja pintakäsittelyssä lakkapetsit antaa mahdollisuuksia. Oli vielä ihan hyvän soundinenkin ja voihan niitä viritellä.
Suosittelen rakennussarjaa, toki kalliimman pään vermeitä ei saa kuin kasattuna.
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
rintapek
23.01.2023 13:42:12

sahkuifk: Halusin joskus kokeilla kuinka vaivaiset lonkkani kestää Cajonin päällä istumista niin tilasin T-kaupasta halvimman rakennussarjan.
Todella helppo koota kunhan puristimia löytyy ja pintakäsittelyssä lakkapetsit antaa mahdollisuuksia. Oli vielä ihan hyvän soundinenkin ja voihan niitä viritellä.
Suosittelen rakennussarjaa, toki kalliimman pään vermeitä ei saa kuin kasattuna.

Tilasin ton Meinlin. Lisäks löytyi Meinlin poljin kohtuuhintaan käytettynä.
Pintakäsittelyksi ajattelin ihan Osmon puuvahaa, mut kattoo ny kunhan paketti kotiutuu.
Trubaduon käyttöön tosta olis tarkoitus tulla mulle soittojakkara.
Aattelin, et soittojakkarani vois samantien olla myös soitin.
Ajatuksen testaamiseen vaan en viitti sitoa hirveesti massia mut askarteluun mulla on aikaa käytettävissä.
Autottoman pitää kans miettii noit kuljetuksia. Tommoinen rakennussarja tulee hyvällä tuurilla lähikaupan pakettiautomaattiin, mut kootun posti laittaa toiselle puolelle pitäjää ja sanoo, et hae sieltä.
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
rintapek
30.01.2023 15:01:29

Laatikko on kotosalla ja kyllä tosta rakennussarjasta cajonin saa.

Ihan hyvä rakennussarja, mittatarkat osat, en odota mitään ongelmia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)