Aihe: Paiste ja Wuhan pelleistä
1
Mangusti
20.10.2004 12:16:08
Uteliaisuus heräsi, kun toi Into-Luthmanin katalooki jössähti postiluukusta.

Eli kokemuksia ja vapaata kommentointia:

a) Wuhanin rock-sarjan symbaaleista - erityisesti hh ja isommat crashit (>16")

b) Paisteen rude-sarjan rideistä.
Poronliha on hyvvää.
Speedy
20.10.2004 18:34:28

Myykö Luthmanni nykyään "yksityisillekkin"?
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
dictatorsh*t
20.10.2004 21:03:35
Paisteen rude-sarjan rideistä

Joo, mulla on tommonen (http://forksdrumcloset.com/catalog/images/RUDE-Ride-Crash-20-B.T.jpg) 20" ride/crash ja se ainakin on mun käyttööni sopiva. Ei liian paksu, mutta ei myöskään liian ohut. :D
Tykkään siitä sen kylmän metallisesta soundista. Kunnon peli, voin sanoa. Varsinkin raskaampaan musiikkiin. Ja mulla se taitaa olla vielä jostain 80-luvulta, että se ei ole sitä classic -sarjaa. Siinä siis ei lue sen RUDEn päällä sitä classicia.
"Well let's die together!" - Tom Araya
mooch
20.10.2004 22:16:56
Myykö Luthmanni nykyään "yksityisillekkin"?

En todellakaan usko, mutta kyllähän tuota kuvastoa tulee.
Mangusti
21.10.2004 09:43:10
Ei niiltä suoraan voi tilata, on ostettava jälleenmyyjän kautta, jep. Mutta katalooki kuin katalooki ja se jössähti postiluukusta. Oon kyllä niihin Wuhanin halpoihin china-pelteihin törmänny mutta niihin muihin astiasarjan lautasiin en.
Poronliha on hyvvää.
Tangled**
21.10.2004 10:19:29
Wuhanin rock-seriessin jollain isolla krässillä joskus soitellut, kun soitonope taitaa omata tuollaisen. Ihan kivan kuullonen mun mielestä (:
Huominen on eilinen jo ylihuomenna.
miän vain
21.10.2004 11:11:53

Omistan Wuhanin 16" tarditional crashin. Ääni on samantyyppinen kuin Avediksissa, mutta joukossa on itämaista meininkiä. Iskee kaikilla taajuuksilla yhtä aikaa, ja lujaa. Rokkipelti.

Eihän tuo tietenkään vastaa sitä rock-sarjaa, mutta uskoisin että sama 'laki' pätee.

On muuten tähän mennessä ainoa tavallinen Wuhan, jonka kaupassa olen nähnyt. Kysyntä on kova tai tarjonta heikko. Tai molemmat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)