perkeekkele 14.10.2004 21:08:50 | |
---|
Kai tästä on jo ollut keskustelua, mutta.. Megadeth julkaisi taannoin uuden levyn, System Has Failed. Rumpuja levyllä soittaa Vinnie Colaiuta. Vihdoinkin Dave Mustaine sai rinnalleen rumpalin, jota itsekin jaksan kuunnella. Voiskohan olla Megadethin paras levy, tjaah. Hyvä ainakin. Kuultuani Colaiuta-Megadeth -combosta en oikeasti uskonut, että homma voisi toimia noin hyvin. Olen heikko uskossani, miltei vääräuskoinen. Joka tapauksessa, Colaiuta soittaa pahuksen hyvin ja käsittämättömällä tyylillä. Kiertueella taitaakin taas soitella Nick Menza. En tiedä ovatko tulossa Suomeen, muttei ilman Vinnyä kiinnostakaan :( Onko palstalla muita 80-90 -luvun vaihteessa Vinnie Colaiutaa Modern Drummerin sivuilla ihaillutta rumpalia? Miten Colaiutan raskaampi soitto tipahtaa? |
Speedy 15.10.2004 17:28:14 | |
---|
Soittaako se monessakin biisissä levyllä, että kannattaako ostaa sen takia, ku ei tuo Megadeth muuten pahemmin kiinnosta..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Liver-Box 15.10.2004 17:32:03 | |
---|
Soittaako se monessakin biisissä levyllä, että kannattaako ostaa sen takia, ku ei tuo Megadeth muuten pahemmin kiinnosta..=I Kaikissa? Jakso. |
Ben 15.10.2004 17:50:30 | |
---|
No jaa :) Kyllähän tuo lätty toimii mutta itselleni Vinnien raidat olivat pieni pettymys. Soitto on toki tarkkaa ja jämäkkää mutta kun ostan levyn missä soittaa Vinnie Colaiuta rumpuja, en odota perustykitystä vaan myös sitä "Vinnie-lisää". Pääosin levy kuulostaa siltä kuin Mustaine olisi hieman vetänyt ohjaksista koko ajan. Parhaat Colaiuta-levyt ovat jossain ihan muualla vaikka kokonaisuutena(sehän se tärkein) tuo levy on ihan mukiinmenevä. |
MK73 15.10.2004 21:03:18 | |
---|
Täytyy tunnustaa, että tuo levy tuli hommattua, vaikka kannen pääkallokuvat kauhistutti. En siis ole hevi/metallibändien suuri ystävä, mutta nyt oli pakko poiketa linjasta. Alkujärkytyksen "täähän on ihan hirveetä" jälkeen musa alkoi sittenkin toimia hienosti. Colaiuta on uskomattoman muuntautumiskykyinen. Zappa, Sting ja ties kuinka paljon fuusiokauraa ym. Sitten tuplabasariheviä - vanhoilla päivillään. Parin biisin vapaammat introfillailut ovat kuitenkin aika tyypillistä Colaiutaa. Häneltä näemmä saa mitä tilaa... kunhan dollarinippu on tarpeeksi paksu! Tietäiskö joku Vinnien tarkkaa ikää? Viisissäkymmenissä? |
Bacchus 15.10.2004 22:30:59 | |
---|
Colaiuta on varmasti rumpali, jota jaksaa kuunnella. Harmi vaan että Megadethia ei jaksa.=) Pakko oli laittaa tälläinen epäasiallinen kommentti, koska Megadeth saa yökötyksen puistattavat vilunväreet kulkemaan selässä jo pelkän nimen mainitsemisen ansiosta. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
helma29 16.10.2004 14:33:48 | |
---|
Tuota levyä kuunnellessani mietin kuinkahan Menza kyseiset biisit hanskaa..... Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista |
Velli 16.10.2004 15:50:04 | |
---|
Itse olen kuullut vain pari biisiä kyseiseltä levyltä ja ensinnäkin kummatkin olivat mun mielestä paskoja ja toiseksi se Vinnien soitto ei mun mielestä kovin Megadeth:iltä kuulostanut. Menzaa tuli ikävä... Mainittakoon tässä nyt vielä että Vinnien soitto aiheuttaa muutenkin pieniä ärsytysreaktioita. Ei vaan uppoa muhun tollanen "studiorumpalointi". Samaa osastoa kuin Wecklillä, mutta ei tosin ihan yhtä hirveää. Myynnissä mm. Jackson RR1. |
Speedy 17.10.2004 10:35:55 (muokattu 17.10.2004 10:36:27) | |
---|
Menzaa tuli ikävä... Mikä täh? EDIT: ups.. ei mtn.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Perro Stupido 18.10.2004 10:55:23 | |
---|
Menza on kiertuekokoonpanossa. Eiks jeh? Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
kampela 18.10.2004 15:18:12 | |
---|
Yes, meitsillä on sit vissiin asiat hyvällä jamalla kun noita mielenkiintoisia heavyrumpaleita tuntuu olevan minulle aivan pirusti!! Awesome lefthand break. |
Simbe 18.10.2004 18:36:44 | |
---|
Menza on kiertuekokoonpanossa. Eiks jeh? Megadeth.com: "October 17th: Nick Menza has been replaced in the lineup for the upcoming Megadeth tour. In his place will be Shawn Drover (Eidolon). We look forward to the upcoming tour with Sean and wish Nick best of luck in his next endeavor." Mä itse luulin, että Jimmy DeGrasso on vielä bändissä. Enpä ole uudempaa Megadethiä sitten Menzan päivien kuunnellut, mutta pitänee tarkastaa toi Colaiuta levy. Kovin korkalle sitä ei Modern Drummerissa rankattu: "Vinnie doesn't pull any tricks, as if he's eager to prove he can pummel authentically without promoting his drumming-superhero persona. That would be perfectly fine if the songs were interesting..." |