muona 14.10.2004 15:55:13 | |
---|
eli kumpi parempi? tama swingstar vai rockstar? pearl export vai export series (onko eroa?) |
Alpha 14.10.2004 16:31:36 | |
---|
Rockstarit tietty, jos noista pitää valita. Vielä kun ottaa StarCastilla, niin kelpo verrmeet ovat... |
Bobana 15.10.2004 07:31:30 | |
---|
Kannattaako tollasta loputonta juupas eipäs juttua laittaa edes alulle? No täs on eipäs kommentti: Eli ensin Pearl ja sitten vasta harkittet Tamaa. Toivottavasti ei tarvii... Ha ha. Plop. |
muona 15.10.2004 10:38:25 | |
---|
olen ostamassa rumpuja ja sen takia kyselin. |
Remo 15.10.2004 10:50:18 | |
---|
Tamamoista rockstarit ennemmin kuin swinkut. Rokkarit on vaan paljon parempaa tekoa ja jälleenmyydessä niissä on ehkä enemmän arvoa jäljellä kuin swinkuissa. :S Pearleista en osaa sanoa, mutta kait niissä jotain eroa on. :o PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
Mikko A 15.10.2004 14:24:09 (muokattu 15.10.2004 14:29:01) | |
---|
eli kumpi parempi? tama swingstar vai rockstar? Rockstarien suurimmat erot swinkkuihin on varmaan ne rimsit ja se, että rungot on kasattu eri tavalla. Runkojen eri kasausmenetelmillä en usko tuossa hintaluokassa olevan mitään _hirveää_ vaikutusta soundiin, mutta rimseillä on. Ja jos settiä haluaakin sitten jossain vaiheessa vaihtaa, niin rockstareista saa paremman hinnan kuin swingstareista. Ja tietysti on vielä se, että onhan rockstareilla nyt selvästi parempi statusarvo kuin swingstareilla :) Ottaen huomioon että swingstarit on vain hieman rockstareja halvemmat (esim. Thomannilla ero on kai about satanen) niin kyllä noista rockstar on järkevämpi vaihtoehto. Pearlin export ja export series on yksi ja sama asia. Exportien ja rockstarien paremmuuskysymykseen en ota kantaa. Edit: Exportejahan on sitten kolmea eri mallia; ex (export), exr (export retro) ja elx (export select). Exr eroaa normi ex:stä ilmeisesti vain pinnoitteiden retrotyylin, tomien syvyyksien (matalemmat) ja bassarin puuvanteiden verran. Elx:ssä on sitten lakkapinta, bassarissa puuvanteet ja vissiin vielä pientä eroa runkojen materiaaleissa. The space is filled with orbiting children. |
Kosminen 15.10.2004 16:40:20 | |
---|
No pistetään nyt tämä johonki threadiin, mikä aihetta vähän liippaa. Elikkä kertokaas saman tien, mitä eroa on Rockstarilla ja Rockstar Customilla? Hintaeroa näyttää ainakin olevan, mutta paperilla ainaki näyttäs olevan aika yhtäläiset. En oo päässy testaileen, niin omaa kokemusta ei löydy. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
PaiZild 15.10.2004 17:20:01 | |
---|
Eikös Rockstar Customeissa ole lakkapinnoite toisin kuin pelkissä Rockstareissa? Lisäksi Customeissa on uloin ja sisin kerros lehmusta, välissä mahonkia. Muistaakseni Rockstareissa vain sisin kerros on lehmusta. Ja jotain parannuksia vielä, en muista...joka tapauksessa olen aika monilta kuullut, että kannattaa ennemmin ottaa Rockstar Custom kuin Rockstar, vaikka niillä onkin hintaeroa. Laatu on Customeissa parempi. |
Alpha 15.10.2004 18:52:32 | |
---|
Ja Customissa on basarin vanteet puuta. Näin joku täällä joskus sanoi... |
Kosminen 15.10.2004 19:41:22 | |
---|
Kiitokset. Tuon käsityksen oon kans saanu että ne ois ihan merkittävästi paremmat. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
Jeltz 15.10.2004 20:28:39 | |
---|
Customeissa puuvirppa, tavallisissa teräs. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Kosminen 15.10.2004 22:17:09 | |
---|
Nose. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
Alpha 16.10.2004 00:56:49 | |
---|
Customeissa puuvirppa, tavallisissa teräs. Kyllä mulla oli niissä edellisissä kannuissa puuvirppa. Ei ollu kustomi...vissiin... Lieneekö nykyään muuttunu...tai jossain vaiheessa, ku miulla oli jostain 90-luvun alusta ne rummut... Saatto tosin olla sekasetti...basaritkin oli mallia Pro... |
Abgrund 18.10.2004 18:21:27 | |
---|
Joskus nähnyt täällä kehuttavan 80-luvun swinkkuja. Entisen koulun musiikkiluokassa oli sellaiset ja hyvältä kuulostivat. Uudemmat kuulemani Swingstarit ovat taas olleet aivan eri planeetalta. |
Alpha 18.10.2004 18:30:48 | |
---|
Joskus nähnyt täällä kehuttavan 80-luvun swinkkuja. AP:llä vois olla näistä sanottavaa. |
Bacchus 18.10.2004 19:27:22 | |
---|
AP:llä vois olla näistä sanottavaa. Jep, hän niitä aina promoaa...;) Itsellä oli tuommoiset vanhemmat Swingstarit, ja on ne kyllä laadullisesti selvästi paremmat kuin nämä uudemmat. Sanotaan näin, etteivät ne aivan paskat ole, tosin eivät hyvätkään. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |