käreyndanni 13.10.2004 15:52:04 | |
---|
Onko kokemuksia tuosta DW5002 tuplapedaalin Turbo mallista, jossa on erilainen vetosysteemi (drive system)? Accelerator mallista sanotaan sen lisäen lyöntiin nopeutta, lyhentämällä iskua, kun taasen Turbo mallin sanotaan tarjoavan vakaamman tuntuman esim. iskun voimakkuuden suhteen. Mielipiteitänne - kiitos! |
Alpha 13.10.2004 17:50:59 | |
---|
Heti alkuun offtopiccia sen vertaa, notta tästä tulee ikävät fiiwikset...johtunee tuosta Turbosta. Okei jatkakaa... Niin ja ei ole kokemusta... |
jazzmies 13.10.2004 20:16:51 | |
---|
Ostin pari viikkoa sitten Accelerator-mallin. Se ei ole epävakaa, vaan se seuraa jalkaa mitä mainioimmin. Itse asiassa olen soittanut 5000-polkimilla vuodesta 1993 ja ne eivät kitise eivätkä nitise ja hölsky vieläkään. Turbo-version ja A:n ero on lähinnä soittajan korvien välissä - sama kuin vertaa Königin ja Raffaellon pihiviä toisiinsa, eli sama tuntuma ja filosofia! |
Paas 13.10.2004 23:37:21 | |
---|
Turbo-version ja A:n ero on lähinnä soittajan korvien välissä - sama kuin vertaa Königin ja Raffaellon pihiviä toisiinsa, eli sama tuntuma ja filosofia! Miten se olisi korvien välissä jos "camin" muoto/kulma on erilainen? Onhan niissä eroa. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
käreyndanni 14.10.2004 09:44:16 | |
---|
Miten se olisi korvien välissä jos "camin" muoto/kulma on erilainen? Onhan niissä eroa. Hyvä, että täältä löytyy sentään joitain oikeitakin asiantuntijoita, jotka pystyvät perustelemaan asioita konkreettisesti, näiden filosofien ja fiiwis miesten rinnalle. Hyvä Paas! |
Alpha 14.10.2004 11:08:42 | |
---|
Hyvä, että täältä löytyy sentään joitain oikeitakin asiantuntijoita, jotka pystyvät perustelemaan asioita konkreettisesti, näiden filosofien ja fiiwis miesten rinnalle. Hyvä Paas! Se on sitä ns. maalaisjärkeä, jota kaikilla pitäisi olla... |
käreyndanni 14.10.2004 11:57:04 | |
---|
Se on sitä ns. maalaisjärkeä, jota kaikilla pitäisi olla... Nämä kommentit menevät aika paljon off topicin puolelle. Jos ei ole aiheeseen liittyviä asiallisia mielipiteitä, niin menee narisemaan jonnekin muualle. |
markkuliini 14.10.2004 23:18:03 | |
---|
Ostin pari viikkoa sitten Accelerator-mallin. Se ei ole epävakaa, vaan se seuraa jalkaa mitä mainioimmin. Itse asiassa olen soittanut 5000-polkimilla vuodesta 1993 ja ne eivät kitise eivätkä nitise ja hölsky vieläkään. Turbo-version ja A:n ero on lähinnä soittajan korvien välissä - sama kuin vertaa Königin ja Raffaellon pihiviä toisiinsa, eli sama tuntuma ja filosofia! Itse testasin aikoinani accelerator- ja turbo-versioita kun olin ostamassa singlepedaalia ja mielestäni ero oli aivan selvä. Tein jopa sokkotestin pariin otteeseen ja joka kerta tulos oli sama. Accelerator toimi minun kinttuuni paremmin ja sen sitten ostinkin. Mitä jos söisi pihvin vähemmällä tabascolla...? ;) |
jazzmies 15.10.2004 21:44:15 | |
---|
Accelerator toimi minun kinttuuni paremmin ja sen sitten ostinkin. Mitä jos söisi pihvin vähemmällä tabascolla...? ;) Sen takia tuli itselläkin A valittua, mutta kyllä se Turpokin tuntui heti kotoisalle. Ratas on vain yksi osa loistavassa konsruktiossa. |