Aihe: Meinl Byzance
1
DrmBug
29.11.2003 21:24:54
Kertokaapa kokemuksia tämän sarjan symbaaleista. Katoin kyllä aikasemmat topicit, mutta niissä niin moni sunnitteli ostavansa näitä että päätin kysyä nyt uudestaan. Eli miten toimii yleensäkin soitossa, keikalla, studiossa? Entäs kestävyys, eroavaisuudet muihin merkkeihin yms.? Kaikki tieto on tervetullutta. Kiitän ja kumarran.
Paas
29.11.2003 21:33:07
Hyviä peltejähän ne ovat. Suht tummia ja lämpimiä soinniltaan. Dry rideen olen ihanstunut. Tosi kiva soundi IMO, ainoa miinus siinä on se että pellin kellosta ei saa kovinkaan paljoa irti.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
Aimo
30.11.2003 10:33:17
Mulla on 14" medium hihat. Ääni on hintaan nähden erittäin hyvä, maksoin 220e. Kyllä kannattaa ainakin käydä koittamassa.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
Bacchus
30.11.2003 16:22:30
Kertokaapa kokemuksia tämän sarjan symbaaleista. Katoin kyllä aikasemmat topicit, mutta niissä niin moni sunnitteli ostavansa...

Hyviä ovat, kevyemmässä musiikissa. Niinku joku luonnehti, niin suht kuivia, vastaa hyvin paljon Zildjianin K-sarjaa.

Levytukussa on muuten nyt Byzanceja hemmetin halvalla, kannattaa käydä testailemassa!
"Life sucks, and then you fucking die you know."
Speedy
30.11.2003 21:40:49

Ittelleni tuli joku aika sitten Byzancen 18" med.thin crash ja 20" med.thin ride.. Paljon en niillä ole vielä soitellut, kun ne on tavallaan kakkos sarjana.. Ja käytän niitä rokki hommissa, johon ne minusta sopii aivan loistavasti.. just semmonen tummahko ja vähä rosonen saundi.. Pitää vielä tilata 20" thin ride jos siitä sais hyvän ykkös crashin, tai sitten vaihtoehtoisesti 18" thin crash kakkos crashiksi.. riippuen vähä niitten saundista..=I

Suosittelen ehdottomasti hankkimaan, tai ainakin testaamaan.. Itselläni oli pieniä ennakkoluuloja Meinlin peltejä kohtaan, mutta en kyllä kadu osto päätöstäni yhtään..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
raketti
14.10.2004 14:31:15
ois kiva kuulla lisää kokemuksia noista byzanceista varsinkin 16 ja 18 tuumasen crashin soinnista sekä hi-hateista yleensä!
hgr
14.10.2004 17:25:48
Mulla on 17" thin crash, ja kyllähän se soundaa todella hyvälle. Hintaa 180 e.
http://www.vitkaste.cjb.net
DimensionZ
16.10.2004 01:09:02 (muokattu 16.10.2004 17:57:21)

Itse omistan Byzance 13'' medium hi-hatit. Ostin nämä kolmesta syystä:

1. Tarvitsin uudet hatit, 13'' mieluiten jotta olisi enemmän tilaa kahdelle etutomille
2. Hinta-laatu-suhde aivan mahtava
3. Kuulostivat paremmilta kuin Ziljian K-sarjan vastaavaat ja hinta oli puolet siitä

Tosiaan olen ollut todella tyytyväinen noihin, vaikka itsellänikin oli todella suuria ennakkoluuloja Meinliä kohtaan, aluksi en halunnut edes testata niitä, mutta sitten ostinkin samalla reissulla kotiin nuo haikat. Samantyyppinen soundi kuin jo mainitussa Ziljianin K-sarjassa, mutta varsinkin suomesta ostettaessa (eli Levytukusta) hintaero on huimaava, ja omasta mielestäni nuo Byzancet kuulostivat todellakin paremmilta kuin K vastaavat. Byzance-sarjan crashit ovat mahtavia pelejä, tosin itse testasin setin ja omien haitsujeni kanssa vain niitä ohuimpia (eli thin tai medium thin, en muista). Kolautin jotain paksumpaa luokkaa jossain vaiheessa millbrookissa ja oli aika kolkko sointi. Mutta ohuet Byzancet ovat loistavasoundisia ja kestäviä symbaaleita hyvään hintaan jos etsii jotain kevyempää/all around sarjaa.
''He jumped right out of a building!!''
Speedy
16.10.2004 12:25:00

Bändillä ollaan tekemässä demoa, jossa yhdessä biisissä on Byzancen crashit ja ride.. Voin laittaa ääni näytteitä, kunhan saadaan miksattua..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kosminen
16.10.2004 17:53:18

Alkaa kyllä houkutteleen.. on tosiaan vähän eri hintaluokkaa ku Zildjianin K:t.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
PaiZild
16.10.2004 20:10:48
No muakin alkaa houkuttaa tuo Byzance. Harmi, että ei noissa lähimusiikkikaupoissa ole noita Byzance thin crasheja, joita on kehuttu. Olen ajatellut hommata yhden tai pari K -crashia, mutta jos todella Byzance on laadultaan ja soundiltaan lähellä Zildjianin K -sarjaa, niin täytyypä todella miettiä. Hintaero on kuitenkin aika huima.
jormis
17.10.2004 14:08:58
bysanse medium ride on kannattava hankinta
Kosminen
17.10.2004 18:50:02

Ja on muuten komeita. Ens syksynä ku taas on massia, tulee ostettua kyllä uudet rummut ja varmasti iso läjä tuota sarjaa.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
Veksi
17.10.2004 21:49:31
Millbrookissa on Meinl loppuunmyynti,alennukset hyvät !

www.millbrook.fi
hgr
17.10.2004 23:23:53
Millbrookissa on Meinl loppuunmyynti,alennukset hyvät !

www.millbrook.fi

Noihan on ihan normaalihintaisia. :o
DimensionZ
18.10.2004 18:00:54

Tänään vedetiin cover-keikka jossa soitan Byzance haitsullani. En tiedä saako niitä biisejä laittaa mnettiin mutta kaikki halukkaat kuulijat voi pistää mulle pikaviestinä oman messenger osoitteensa niin voin vaikka sitä kautta lähettää.
''He jumped right out of a building!!''
Bacchus
18.10.2004 19:29:02
Noihan on ihan normaalihintaisia. :o

Niinpä.=) Millbrook nyt vaan on jo normaalisti hemmetin kallis paikka.
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)