Asennevammainen Alkoholisti 20.10.2004 16:00:31 | |
---|
Mitä eroo on tommosilla? Kiitos vastauksista yksi pedaali voi kännissä muuttua tupliksi... |
PaiZild 20.10.2004 18:04:02 | |
---|
Näitä on lueteltu niin useasti...mutta lyhyesti sanottuna Export on Targetia ehdottomasti kannattavampi ostos kaikin puolin. Ei Exportkaan silti mikään huippurumpu ole. Älä osta Targetia. Hanki vaikka Export select, irtoaa vajaalla tonnilla. |
Asennevammainen Alkoholisti 20.10.2004 18:28:58 | |
---|
Kiitoksia selkeästä ja nopeasta vastauksesta, ratkaisit ongelmani! yksi pedaali voi kännissä muuttua tupliksi... |
Tangled** 21.10.2004 10:12:26 | |
---|
Mulla on Targetit ja sanoisin kyllä, että maksa vähän enemmän, niin saat Exportit. Huomattavasti paremmat soittaa. Eihän noita Targetteja voi kuin hävetä... Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
Jeltz 21.10.2004 14:57:18 | |
---|
Targeteissä on pellit, exporteissa ei. Eivät vaan taida nuo targetin pellit olla oikein mistään kotoisin. Tangled** voi kertoa lisää :) Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Bacchus 21.10.2004 17:19:01 | |
---|
Näitä on lueteltu niin useasti...mutta lyhyesti sanottuna Export on Targetia ehdottomasti kannattavampi ostos kaikin puolin. Ei Exportkaan silti mikään huippurumpu ole. Älä osta Targetia. Hanki vaikka Export select, irtoaa vajaalla tonnilla. Mieluummin kannattaa hankkia viime vuoden Exportit poistotarjouksista, maksaa n. 550 €. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Tangled** 22.10.2004 13:32:48 | |
---|
Targeteissä on pellit, exporteissa ei. Eivät vaan taida nuo targetin pellit olla oikein mistään kotoisin. Tangled** voi kertoa lisää :) Heh, joo. Ne pellit on kyllä jotain niin tasokasta... Ei niillä kyllä oikeasti tee sitten juuri mitään, jos minkääntasoista laatua/soundia hakee. Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
Jaska555 31.10.2004 16:42:09 | |
---|
osta miellumin exportit kun targetit! itteläni on noi exportit ja oon tykänny ihan! kuolema on deathiä |
scree 06.11.2004 20:12:18 | |
---|
Mulla on Export Custom -setti jolla oon vetänyt studiossa folkista heavyyn. Toimii. Soundihan on huomattavasti kiinni kalvovalinnoista ja virityksestä. Rungoissa on mahonkia eli tarvittaessa varmasti jytisee. Omistin ennen huomattavasti kalliimman Premierin setin, jonka nuo Exportit pesevät mennen tullen. Hinta-laatusuhteeltaan varmastikin yhdet parhaista. |