Aihe: Uudet nuijat tupliin, mitkä?
1
ltg
10.11.2004 13:35:13
Tarvitsen Yamahan dfp9410 -tupliini, joissa on perusuopanuijat, jotkut napsummat puu- tai muovinuijat. Mitä suosittelette? Iron Cobra? Axis? Pearl? Mapex? Ja missä hintaluokassa nuo pyörivät musakaupoissa? Onko jokaisen nuijan varsi samanpaksuinen?
IMIK#5,KK#3
On erehdys kuvitella, että suuria ongelmia voi ratkaista perunoiden avulla.
ddrum54
10.11.2004 13:48:57
Nuijat valitset oman maun mukaan. Ota vanha nuija mukaan kauppaan, varsia on eripaksuisia. Iron Cobraa on kehuttu.
2`n 4
miän vain
10.11.2004 14:32:15

Mapexissa on hintalaatu kohdallaan - kolme päätä samassa. Vähän painaviksi väittävät, minua ei haittaa.

Cobrassa on säädettävä pää, oikein hyvä juttu. Puiset napsuu paljon, muoviset on siinä puun ja huovan välissä.

Nuijan paino on kaksiteräinen miekka: kevyempi on nopeampi, mutta painavammalla saa enemmän jytää samalla vaivalla. Ja kun massa liikkuu, se ei helposti pysähdy, ja vaatii vähemmän voimaa jatkaakseen liikettä.

Toisaalta erot ovat lopulta hyvin pieniä, ja niihin tottuu hetkessä. Enemmän vaikutusta on kalvon ja jousen kireydellä. Eikä tämä ihan noin tieteellistä hommaa useinkaan ole. Onneksi.
"Pulla ei maistu erilaiselta, vaikka sille antaa nimen"
Monochromatic on bändini.
rummunteko-ohjeita sivun alareunassa.
Terok
10.11.2004 17:55:41

Cobran nuijiin voi vaihtaa pelkän pään erikseen (10e kpl) ja niissä on säädettävä paino joten voin suositella. Itse varmaan vaihdan puisiin nuijiin kohtapuoliin nuo vakiot.
Kaneli
10.11.2004 17:56:14

Cobran nuijiin voi vaihtaa pelkän pään erikseen (10e kpl) ja niissä on säädettävä paino joten voin suositella. Itse varmaan vaihdan puisiin nuijiin kohtapuoliin nuo vakiot.

Kui?
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
Buusteri
10.11.2004 17:56:29 (muokattu 10.11.2004 17:57:30)

Itse vaihdoin DW tuplaan IC-kuminuijat ja hyvin ovat toimineet. Tuntuma keveni DW:n omiin nuijiin verrattuna moninkertaisesti ja muutenkin ovat ihan kätevät. Tuskin petyt jos samat nuijat hommaat.
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)