Aihe: Premier XPK
1
Peace
07.11.2004 21:49:35
Myydäänkö nykyään enää missään Premierin XPK.

kerran oon soitellu xpk ja tykästyin heti.
Joona Rautiainen
Paas
07.11.2004 22:51:01
Ei valmisteta enää. Käytettynä näkyy liikkuvan aina silloin tällöin.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
DimensionZ
08.11.2004 20:53:59

Torilla on tällä hetkellä ainakin yksi XPK-setti myynnissä.
''He jumped right out of a building!!''
Velli
09.11.2004 16:14:35
Torilla on tällä hetkellä ainakin yksi XPK-setti myynnissä.

Torilla oli ainakin yksi setti myynnissä, jota myyjä luuli XPK:ksi, mutta joka virityspesien perusteella oli Genista...
Myynnissä mm. Jackson RR1.
fifehole
09.11.2004 16:24:49

Torilla oli ainakin yksi setti myynnissä, jota myyjä luuli XPK:ksi, mutta joka virityspesien perusteella oli Genista...

Genistat ne on, ja vielä saman väriset kuin mulla. Hitto, kun tekis mieli ostaa. Vois ajaa välillä kahdella bassorummulla. XPK:t on myös hyvät kannut, suosittelen.
Head for an eye
Velli
09.11.2004 17:02:02
Genistat ne on, ja vielä saman väriset kuin mulla. Hitto, kun tekis mieli ostaa. Vois ajaa välillä kahdella bassorummulla. XPK:t on myös hyvät kannut, suosittelen.

Osta ihmeessä. Genistojahan ei enää valmisteta eli toisin sanoen niiden saatavuus vaikeutuu koko ajan. Viiden vuoden kuluttua sitten harmittelet että olisi pitänyt silloin ostaa kun oli vielä mahdollisuus saada tuplasetti samaa sarjaa... Juu XPK:t on kans ihan hyvää perustasoa. Itse tosin ehkä myisin omani pois, mutta kun ne on uutena ostettu niin rahallinen tappio tulisi olemaan liian kova...
Myynnissä mm. Jackson RR1.
fifehole
09.11.2004 22:09:06

Osta ihmeessä. Genistojahan ei enää valmisteta eli toisin sanoen niiden saatavuus vaikeutuu koko ajan. Viiden vuoden kuluttua sitten harmittelet että olisi pitänyt silloin ostaa kun oli vielä mahdollisuus saada tuplasetti samaa sarjaa... Juu XPK:t on kans ihan hyvää perustasoa. Itse tosin ehkä myisin omani pois, mutta kun ne on uutena ostettu niin rahallinen tappio tulisi olemaan liian kova...

Ostaisin varmasti jos olis tarpeeks mynttii. Olen jo alkanut myymään ylimääräistä sälää, toivottavasti ovat vielä jäljellä.
Head for an eye
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)