Moomooo 06.11.2004 22:36:38 | |
---|
www.zendrum.com Eli siis tommonen midisormipäditsydeemi. Innostuin ajatuksesta ja päätin kokeilla/ostaa tuollaisen vaikka hintaa onkin yli 1k :> Löytyyköhän Suomesta soittajia? Myyjiä? niinku noilla sivuilla jossain mainitaan niin noita on myyty vain noin 1000 kpl. Sitten mun pitäs miettiä jotain aivoja noille, onko ehdotuksia? Ja mitä mieltä ite ootte yleisesti tommosista? Tekniikkaa ja kehitystä vastustavien asennevammasten on turha heittää mitään "osta akustiset" tyylistä kommenttia, koska tota ei millään tavalla voi verrata mihinkään akustiseen, ja jos haluaisin akustisia helistimiä yms. olisin semmosia jo varmasti hankkinu :) Mun mielestä on hyvää ainakin se, että tommosta ei kovin moni soita ja huonoa tai näkökulmasta riippuen ehkä hyvääkin se, että tohon ei varmasti löydy mitään "Zendrums for dummies"ohjetta. Keskustelua! :> |
kamelisko 07.11.2004 21:39:00 | |
---|
Hui! Aika letkee! Ei tarvis roudata reeneihin enää kassikaupalla tavaraa. =) Illallakin vois vetästä repusta rumpusetin ja vähän reenailla. Rahaa kun olis. Pistä ihmeessä lisää kommenttia, jos tommosen vehjaksen hommaat. |
Moomooo 07.11.2004 23:50:12 | |
---|
Joo no siis, jos mä tommoset ostan niin siihen menee aikaa, koska tuote täytyy tilata jenkeistä ja se tehdään käsin, joku saksalainen heebo sano, että tilaus oli sujunut loistavasti . Mut siis muuten nappas toi idea ainakin ihan kybällä, en ennen ollu kuullu sormin soitettavasta kannettavasta midipädistä. |
hybrid 09.11.2004 11:28:10 | |
---|
Metka laite tosiaan. Käykää kaikki ihmeessä lataamassa ne esittely mp3:t. Alankin tässä saman tien treenaamaan kunnolla koskettimien soittoo, et on sormien koordinaatio kunnossa, jos tollaseen mulla joskus riittää rahaa. olis kyl siistiä olla suomen ainut(?) zenrumpali :-D |
Moomooo 09.11.2004 14:11:06 | |
---|
Olis! :> Hevarit ku tuplia rakastaa niin tolla sais kympit :D laittaa vaan 1 basarin jokaiselle sormelle ja sitte vaan naputtelemaan. Veikkaan, että noilla soittaminen on kuitenkin TÄYSIN erilaista kuin millään muulla ja noita on varmaan tosi vaikeet soittaa timessä. Ja veikkaan myös, että tuskin kannattaa edes yrittää matkia oikeita rumpuja, paitsi treenausmielessä. Ehkä perkussio tyylisiä saundeja olis hauskempaa soittaa. Harmi että ei thoomaanilta löydy :( |
Mangusti 09.11.2004 16:40:15 | |
---|
Olihan tuo esittelyvideo pätkä joo... pistää miettimään kuinka herkät nuo namiskat oikeasti on. Koska herkäthän niiden täytyy olla, jotta homma toimii. Maksaa varmaan rutosti tuollainen. Poronliha parantaa henkiset haavat - prof. Jymylä "Keinot hallita poimutusta... hiljaa." 1974/s.72 II painos |
Moomooo 09.11.2004 21:10:39 | |
---|
ne "perus" mallit maksaa 1400e ja sit voi teetättää customin :> mut kyllä noi näyttää ihan pirun laadukkailta kans |
Mangusti 10.11.2004 12:48:21 | |
---|
Jos rahhaa on, niin osta pois. Ja jos MIDI äänet ei haittaa ni onhan toi varmaan sellanen experience kuitenkin. Itteäniki kiehtoo noi kaikki sähkörumpujutut ja sen semmoiset ensisijaisesti sen äänenvoimakkuuden takia. Muutaman kerran olen sellaisilla soittoa kokeillut ja juuri se reagointi herkkyys merkkaa paljon. Rupeaa turhauttamaan, kun rummut ei pysy nopean soiton mukana. Poronliha parantaa henkiset haavat - prof. Jymylä "Keinot hallita poimutusta... hiljaa." 1974/s.72 II painos |