tito 16.11.2004 19:50:41 | |
---|
Hep, Ostin just ton pelin (Axis X hihat stand) jaa hymyyn vetää muuten, mutta yks yksityiskohta epäilyttää. Jousen lyödessä yläpellin ylös kuuluu ikävä ylimääräinen kilahdus. Se lähtee ständin alaosasta jossa tikku mene putken sisään. Siellä kulmikas metalliosa osuu putken pyöreään metalliseen aukkoon varsin "hallitsemattomasti". Puuttuuko meikän ständistä joku osa sieltä alhaalta vai onko muilla laitteen omistajilla sama tilanne? Entisessä (hajonneessa) Remon taiwan-osaston härpättimessäkin oli tässä kohtaa kuminen zydeemi vaimentamassa iskua. Nyt vois saman tien takuuseen vaihtaa uuteen jos siitä tosiaan puuttuu osa. Help me please! taas on tänään |
jussiohman 16.11.2004 20:11:57 | |
---|
Kuulostaa oudolta tuon tason ständissä. Luultavasti jokin on pielessä/puuttuu. Vie takas mistä ostit. Lihava sinkku hakee kontaktia |
miän vain 16.11.2004 23:17:54 | |
---|
Luulisi että tuon tason ständissä on vaimennin siinä välissä, kun kerran New Soundissakin on. |
Blitz 17.11.2004 16:30:10 | |
---|
Laita itse siihen joku pehmentävä palanen. Vaikka rahaa olisikin niin saa käsiäkin käyttää. "kuuntele sinä vaan sitä trashmetallias..." |
zak69 17.11.2004 16:58:04 | |
---|
Laita itse siihen joku pehmentävä palanen. Vaikka rahaa olisikin niin saa käsiäkin käyttää. ai mä vähän repesin........ nimim. misäs mun peukaloot o??????? "More groovy time" |