Aihe: Paiste Sound Creation
1
Jeltz
14.11.2004 00:23:58 (muokattu 14.11.2004 00:24:20)
Noniin, kertokaapas nyt kaikki mitä tiedätte tästä paisteen sarjasta. Haulla ei löytynyt mitään, eikä googlekaan tuonut vastausta. Taitavat ihan laatupeltejä olla?
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
jazzmies
14.11.2004 22:54:43
Ne tulivat myyntiin 1970-luvun loppupuolella, vaikka niitä oli ollut saatavissa erilaisina prototyyppeinä jo aikaisemminkin. SC-symbaalit pyrkivät tuomaan uusia soundeja symbaalikatalogiin uudenlaisine äänenkorkeuksineen, äänenväreineen ja myös soittofiiliksineen. Sarjan symbaalit olivat kalliita, koska ne valmistuivat yksilöinä pidemmän kuulonvaraisen kehitysprosessin kautta. Ylipäätänsä SC-sarjan symbaalit ovat hyvin tummasoundisia ja eksoottisia. Oli sarjassa myös kirkkaita sävyjä, mutta Dark Ride, Dark Crash, Dark China ja Dark Sound Edge Hi-hat löysi tiensä etenkin jazz- ja fuusiorumpaleiden setteihin.
AP
15.11.2004 09:43:46
Ja valmistus päättyi 1980-luvun loppupuolella.
Mielenkiintoista kyllä, Sound Creationissa käytettiin viime kädessä Paisteen "Signature-logoa", vaikka itse Signature-sarja oli vasta tuloillaan...

Hyviä peltejä ovat kyllä, mutta tosi harvoin missään tarjolla. Soitinlaineella oli yksi ride taannoin ja sitä vähän himoitsin kyllä...
K100 #7
Dr.Rubber
15.11.2004 12:08:26
Mulla on tuommonen 22" SC Dark Ride. Ostin vuosia sitten käytettynä ja hyvin on pelissä pysynyt.
Kyttä on poliisi!
asa
15.11.2004 22:34:41

Itselläkin on Sound Creations 20" ride, mallia en muista. Monasti olen meinannut vaihtaa, mutta parempaan en ole vielä tänä päivänä törmännyt. Todella erinomainen soundi.
UP THE IRONS!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)