Aihe: virvelin alakalvo apua
1
jormis
13.11.2004 11:43:04
meni tuossa rikki ludarini alakalvo joka oli semmonen ihan kirkas ja ohut kalvo "ludwig weathermaster" tehtaanlakvo.mikähän ois vastaava kalvo mitä kaupoista löytyy,tuo kalvo kun oli ihan helevetin hyvä.ku ei semmonen vahvempi remon weather master kalvo oikein toimi.
tthei
13.11.2004 12:18:17

meni tuossa rikki ludarini alakalvo joka oli semmonen ihan kirkas ja ohut kalvo "ludwig weathermaster" tehtaanlakvo.mikähän ois vastaava kalvo mitä kaupoista löytyy,tuo kalvo kun oli ihan helevetin hyvä.ku ei semmonen vahvempi remon weather master kalvo oikein toimi.

Anteeksi mut nyt on pakko korjata. Se on Remon Weatherking, ei weathermaster. Mä en ainakaan mistään weathermastereista oo kuullu.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
ddrum54
13.11.2004 14:37:15
Kokeile Evansin resokalvoja. Esim. hazy 200. On ohut ja herkkä.
2`n 4
jormis
14.11.2004 15:33:36
Anteeksi mut nyt on pakko korjata. Se on Remon Weatherking, ei weathermaster. Mä en ainakaan mistään weathermastereista oo kuullu.

varmaan joku semmonen,ei jää nuo nimet mieleen
DimensionZ
14.11.2004 19:05:40

Remolta löytyy esim Diplomat Snare Side joka on vieläkin Ambassadoria ohuempi (tämä siis olettaen että koitit jo Ambassador Snare Sideä, en oikeen saanut tuosta mitään selvää).
''He jumped right out of a building!!''
Tombo
14.11.2004 20:27:06 (muokattu 14.11.2004 20:57:18)

Anteeksi mutta nyt on kyllä pakko korjata ;) Ludwigilla on ollut ja on vieläkin kalvoja nimellä WeatherMaster.

tommi
Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)