Aihe: Paiste peltiasijoo + Tama Rockstar
1
U-rip
25.11.2004 18:48:40
Dodii.. Ostin tuossa juuri melko vanhat Tama Rockstar setin kotisetikseni todella halvalla. Mukaan tuli myös muutamia peltejä joista haluaisin infoa..
Elikka 20" PAISTE 505 Ride, onko laadultaan minkälainen ja minkä arvoinen.
14" PAISTE 2000 haikat, sama juttu.
20" Zildjian Z-Custom Light Power Ride.
Sen tiedän että pellit on varmaankin jostain 80 luvulta, ainakin ulkonäön perusteella.
Sitten vielä, minkä vuosimallin Rockstareissa on pönttöjen sisäosa maalattu?? sisälle oli pistetty ruskea maalipinta joka on tehtaan jäljiltä..
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
miän vain
25.11.2004 19:28:50

20" PAISTE 505 Ride, onko laadultaan minkälainen ja minkä arvoinen.

Omistan. Toimii, etenkin niiteillä. Kiva kello, reunassa jopa crashia. Kasarikamaa, mutta voi olla vanhempikin. Keskiluokan pelti, ainakin sointinsa puolesta. Maksoin käytettynä vähän alle 100e.

14" PAISTE 2000 haikat, sama juttu.

Kasaria. 2000 oli tietäkseni se rokkisarja, ei ihan kallein muttei halvinkaan. Hinnasta ei tietoa, veikkaan 100-200.

20" Zildjian Z-Custom Light Power Ride.

Kevyt voimaride? Heh, ihan kuin Staggin medium regular. Z-Custom ei ole halpa nykyään, tuskin oli silloinkaan. Huippusarja, jos tyyli on oikea.
Kivet sanoo: tässoli ennen meri
Taisi olla syvää tuollapäin
Monochromatic
rummunteko-ohjeita
AP
25.11.2004 20:36:02
Omistan. Toimii, etenkin niiteillä. Kiva kello, reunassa jopa crashia. Kasarikamaa, mutta voi olla vanhempikin. Keskiluokan pelti, ainakin sointinsa puolesta. Maksoin käytettynä vähän alle 100e..
Muistelisin hatarasti, että 505 oli tuotannossa 1978-86.

Kasaria. 2000 oli tietäkseni se rokkisarja, ei ihan kallein muttei halvinkaan. Hinnasta ei tietoa, veikkaan 100-200..
No, rokkisarja ja rokkisarja. Ihan peruspeltejä, tavallaan Alphan "henkinen esi-isä" noin hintaluokkansa ja malliensa puolesta. 1000:aa kalliimpi mutta 3000:aa halvempi. 2000 oli Sound Reflections-muodossa tuotannossa vielä 90-luvulla.

Aivan kelpo peltejä nämä, etenkin ride. Uutena näiden arvolla ei saa kuin jotain läpisurkeaa 502-sarjaa.

Vaan kerropa vähän tuntomerkkejä Rockstareista? Onko niissä "Remo-tyylinen" tomipidike erillisillä L-varsilla? Entä virityspesät, onko yhtenäiset vai erilliset?
Ruskeaksi maalattu sisus + (jos nämä löytyy) kulmikkaat erilliset pesät voisi viitata siihen, että kyseessä on ihan ekoja RS-settejä about vuodelta -87.
K100 #7
U-rip
25.11.2004 21:21:35 (muokattu 25.11.2004 21:23:16)

No, rokkisarja ja rokkisarja. Ihan peruspeltejä, tavallaan Alphan "henkinen esi-isä" noin hintaluokkansa ja malliensa puolesta. 1000:aa kalliimpi mutta 3000:aa halvempi. 2000 oli Sound Reflections-muodossa tuotannossa vielä 90-luvulla.

Aivan kelpo peltejä nämä, etenkin ride. Uutena näiden arvolla ei saa kuin jotain läpisurkeaa 502-sarjaa.

Vaan kerropa vähän tuntomerkkejä Rockstareista? Onko niissä "Remo-tyylinen" tomipidike erillisillä L-varsilla? Entä virityspesät, onko yhtenäiset vai erilliset?
Ruskeaksi maalattu sisus + (jos nämä löytyy) kulmikkaat erilliset pesät voisi viitata siihen, että kyseessä on ihan ekoja RS-settejä about vuodelta -87.

Juu, toi tomien ripustus on aika eriskummallisen näköinen, veikkaisin itse että kyseessä on RK sarja.
Ne virityspesät on erilliset ja kulmikkaat. Japanissa ne ainakin on duunattu, kunto on aika hyvä ja yllättäen saundaa pirun hyvältä. Kokeilin tuota 505:sta rideä ja se kuulostaa aika hyvältä sopii hyvin kokoelmaan. Ennenstään multa löytyy A-custom Ping Ride ja nyt kun toi Z-custom ja 505 tuli niin alkaa rideissä löytymään :)

Kannattaa näköjään seurailla paikallisia lehtiä jos vaikka sattuis tollasia helmiä enemmänkin eteen, ja vielä tuohon hintaan...
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
AP
25.11.2004 21:24:03
Juu, toi tomien ripustus on aika eriskummallisen näköinen, veikkaisin itekki että kyseessä on se RK sarja. Japanissa ne ainakin on duunattu, kunto on aika hyvä ja yllättäen saundaa pirun hyvältä.

Ekoissa Rockstareissahan oli ihan samat rungot kuin 80-luvun japsi-Swingstareissa, sitten kun nimi muuttui niin muuteltiin vähän rautatavaraa uudemman näköiseksi.
Jos setissä on syvät koot eli esim. 12X13" ja 11x12" tomit, voisi pitää varmana että ekaa Rockstar-sarjaa ovat.
K100 #7
kattila
25.11.2004 22:15:36

Voi helvettiläinen! Ja mulla on näitä haitsu ja crash. Haitsun yläpeltiin tuli ikävä sentin halkeama joka korjattiin, mutta vitutus on ankara. :/
Dust to dust
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)