Aihe: Ddrummuista..
1
HeavyMachinery
24.11.2004 14:53:29

Mitä eroa noilla ddrumin redshoteilla ja sitten noilla kalliimmilla on ? kuka tietää? kiinnitys tapa ainakin onko muuta ? HÄ ?
No niin, sano napoleon !
Mikael
24.11.2004 15:04:43

Erosta en tiiä, mutta mulla oli joskus tollaset red shot triggerit ja vituiks meni akustinen soundi - demppasivat ihan liikaa. Viikon jaksoin yrittää, jonka jälkeen lähti myyntiin sekä triggerit että moduli.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Eastern Bunny
24.11.2004 15:14:47 (muokattu 24.11.2004 15:15:22)
Kalliimat ovat ainakin paljon kestävemmät rakenteeltaan. Kestävät iskuja. Itse en ole kokenut että olisivat dempanneet saundia.
BUNGLE FEVER IS BACK!
miän vain
24.11.2004 15:31:43

Kalliimat ovat ainakin paljon kestävemmät rakenteeltaan.

Jep. Oli joskus lainassa ne halvemmat, ja kestävyys epäilytti kyllä. Pieni survaisu väärään paikkaan, ja johdot poikki. Onneksi pysyivät ehjänä, ettei tarvinnut lunastaa. Ei ollut oikein minun juttu.
"Pulla ei maistu erilaiselta, vaikka sille antaa nimen"
Monochromatic on bändini.
rummunteko-ohjeita sivun alareunassa.
fifehole
24.11.2004 15:41:19

Samat piezot niissä on, mutta kiinnitys on erillainen(nopea irrottaa ja kiinnittää). Kalliimmat eivät demppaa niin paljon kuin red shotit, lisäksi ne on XLR littimillä kun taas shotit plugeilla. Todella paljon kestävämmät. Huom!! älkää kiristäkö liikaa sillä muuten ne painaa kolot reunaviisteisiin, pysyvät vähäisemmälläkin kirraamisella.
Head for an eye
lardie
24.11.2004 18:37:10 (muokattu 24.11.2004 18:37:39)

Mitä eroa noilla ddrumin redshoteilla ja sitten noilla kalliimmilla on ? kuka tietää? kiinnitys tapa ainakin onko muuta ? HÄ ?
HeavyMachinery:
Mä voin lainata sulle noita kalliimpia, jos haluat testata?
-extreme action metalcore- www.scorched.org
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)