Legenda 23.11.2004 18:26:27 | |
---|
Eli onko järkee tollasella "sekapellityksellä" eli siis erimerkkisiä symbaaleja setissä vaan kannattaisiko pysyä yhdessä merkissä? Itselle on kertynyt vähän joka merkkiä kun olen käytettyinä ostellut (Istanbul sultan, Paiste 2000,Paiste 802, Sabian AAX). legenda on hyvä juoma! |
Terok 23.11.2004 18:34:20 | |
---|
Eiköhän tuo ole ihan tavallista.. |
napander 23.11.2004 18:35:07 | |
---|
Pääasia on että kunhan vain kuulostaa hyvältä. |
Outkast 23.11.2004 18:36:15 | |
---|
Pitäis varmaan poistaa merkit symbaaleista (rummuissa ei ole) niin tulis se tärkein eli soitto esille. Pinstripe ,,/ |
Järvihirviö 23.11.2004 19:51:43 | |
---|
Pitäis varmaan poistaa merkit symbaaleista (rummuissa ei ole) niin tulis se tärkein eli soitto esille. Ihme lässytystä. Nyrkkisääntöhän on se, että tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä kysyjiä. Kooh! |
Postmortem 23.11.2004 20:36:53 | |
---|
On järkee jos kuulostaa hyvältä. |
HeavyMachinery 23.11.2004 20:49:53 | |
---|
Onhan siitä hyötyäkin, ei kuulosta joka pelti niin samalta. No niin, sano napoleon ! |
Outkast 23.11.2004 20:52:59 | |
---|
Ihme lässytystä. Nyrkkisääntöhän on se, että tyhmiä kysymyksiä ei ole, on vain tyhmiä kysyjiä. Kooh! Ööö. En kritisoinut mitenkään kysymystä tai sen esittäjää vaan heitin ilmoille tälläisen "idean" Pinstripe ,,/ |
Alpha 23.11.2004 21:07:34 | |
---|
...rummuissa ei ole... Pöntöistä täytyy tietty repiä badget irti... |
Groovi 23.11.2004 21:41:57 | |
---|
Eli onko järkee tollasella "sekapellityksellä" eli siis erimerkkisiä symbaaleja setissä vaan kannattaisiko pysyä yhdessä merkissä? Itselle on kertynyt vähän joka merkkiä kun olen käytettyinä ostellut (Istanbul sultan, Paiste 2000,Paiste 802, Sabian AAX). ei se mikään tarkoitus olekkaan kerätä samaa sarjaa niin kuin jotain anttilan tarjous-teeastiastoa. kannattaa kokeilla monia merkkejä ja sarjoja, eri vahvuuksia ja kokoja. sieltä se pikkuhiljaa alkaa tulla esille että mistä ite tykkää. tyypillistähän voi olla vaikka se ettei löydä esim. haitsuja ja ridea samalta merkiltä tai saatika samasta sarjasta. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Viceroy 23.11.2004 23:15:02 | |
---|
Pitäis varmaan poistaa merkit symbaaleista (rummuissa ei ole) niin tulis se tärkein eli soitto esille. Tähän tulokseen tulin minäkin. Merkkiuskollisuus sikseen, sanon minä.... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
fox 24.11.2004 01:04:15 | |
---|
ei se mikään tarkoitus olekkaan kerätä samaa sarjaa niin kuin jotain anttilan tarjous-teeastiastoa. kannattaa kokeilla monia merkkejä ja sarjoja, eri vahvuuksia ja kokoja. sieltä se pikkuhiljaa alkaa tulla esille että mistä ite tykkää. tyypillistähän voi olla vaikka se ettei löydä esim. haitsuja ja ridea samalta merkiltä tai saatika samasta sarjasta. Tismalleen. Tokipa sitte jotkut tiukkojen endorssaus-sääntöjen puristeessa olevat joutuvat tyytymään "vain yhteen" merkkiin, mutta välttämättä onnellinen tilanne ei ole se. Kas, varmaan harvassa on ne kaverit joilla on ainoastaan yhtä merkkiä, saati sitte mallisarjaa kaikki pellit. Tärkein juttuhan on soundi, mutta naurettavaa on kanssa, jos joutuu pelleistään pesaseen merkit veks. Nimittäin voipa olla, että itselle on "se soundi" joku halpis-pelti. =) |
Triskal 24.11.2004 01:25:50 | |
---|
Harvassa ovat, mutta minä olen sellainen. Minä olen Meinlimies. Minun kohdallani se tosin johtuu lievästä mr. Monk -syndroomasta. Kiitos Herran, ettei ole vakava Monk-syndrooma. :D |
Aimo 24.11.2004 11:31:08 | |
---|
Itse ainakin pyrin saamaan mahdollisimman erilaisia ääniä lautasista, että minun mielestäni on järkeä. Yhdestätoista lautasestani taitaa olla pelkästään kaksi splashia samaa sarjaa, muut on eri sarjoja ja malleja. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Blitz 24.11.2004 11:36:05 | |
---|
Mun kaikki pellit ovat samaa merkkiä. Sen kummempaa syytä ei ole. Meinlillä vaan pelaa takuujutut, eikä maailmanluokan merkkien tavoin hinnat pyöri pilvissä suosion takia. "hevi on paskaa rässi on parasta" |
DimensionZ 24.11.2004 11:38:51 | |
---|
Itsellänikin on kahta eri merkkiä. En ole kyllä vieläkään yhteenkään sarjaan törmännyt josta löytyisi kaikki haluamani pellit, eli kyllä niitä täytyy yhdistellä, myös merkkejen kesken. Kannattaa peltiä ostaessa ajatella sitä yksilönä, ei verrata muihin symbaaleihin. Tietenkin täytyy varmistaa että soundillisesti sopii yhteen, mutta kuitenkin se että itse tykkää soundista on tärkein, ei se että ovat saman merkkisiä tai samaa sarjaa. ''He jumped right out of a building!!'' |
kampela 24.11.2004 11:41:01 | |
---|
Oishan se aika hauskaa kun löytäs jonkun hyväsaundisen pellin ni joutus vaihtaa koko kattauksen. Awesome lefthand break. |
sepeli 24.11.2004 12:23:35 | |
---|
Minusta siinä voi olla enemmän järkeä kuin pelkässä yhdessä merkissä/sarjassa pysymisessä. Tulee sävyjä, ja äänihän siinä tärkein pitäisi olla eikä se mitä pellin pinnalla lukee. Siksi en oikein ymmärrä näitä "Paisteen peltejä ei tueta" - tyyppisiä juttuja. Itselläni on kolmen eri valmistajan peltejä. "I've been very lonely in my isolated tower of indecipherable speech." | IMIK #22 |
Kulkunen 24.11.2004 12:27:46 | |
---|
Siksi en oikein ymmärrä näitä "Paisteen peltejä ei tueta" - tyyppisiä juttuja. Itselläni on kolmen eri valmistajan peltejä. Noku ne on ihan pyllystä. No ei, itse asiassa Paisteen ridet ja haikat ovat ruenneet kiinnostamaan, mutta crashit ja chinat ovat vielä vähän turhan lasisia ja ohuita soundiltaan. Tottakai sitä voi olla montaa merkkiä kattauksessa, yhteissointi kai on tärkeintä. Sabianin ja Zildjianin tuotteissa ei ainakaan turhan suuria eroja ole keskenään, samasta merkistä kun ovat lähtöisin. The downward spiral never ends. |
Groovi 24.11.2004 12:41:05 | |
---|
Noku ne on ihan pyllystä. No ei, itse asiassa Paisteen ridet ja haikat ovat ruenneet kiinnostamaan, mutta crashit ja chinat ovat vielä vähän turhan lasisia ja ohuita soundiltaan. Tottakai sitä voi olla montaa merkkiä kattauksessa, yhteissointi kai on tärkeintä. Sabianin ja Zildjianin tuotteissa ei ainakaan turhan suuria eroja ole keskenään, samasta merkistä kun ovat lähtöisin. mullakin on pellit vain yhtä merkkiä ja pitkälti jopa samaa sarjaa, mutta kuten tuolla ylempänä sanoin, niin ei se ole sinäänsä tarkoitus. heti kun löytyy parempi niin ei muuta kuin vaihtamaan. oli merkki mikä vaan. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |