Triskal 18.11.2004 18:12:44 | |
---|
JEss. Tänään tuli pakettia T-kaupasta. Suurin osa tavaroista tuli nyt, mutta jotain jäi vielä roikkumaan. Lähettäävät kun kerkiäävät. Nämä tulivat tänään: Meinl Amun 18" & 16" Thin Crash, olivat molemmat muljahtaneet nurin, mutta kun istuin päälle, niin sain käännettyä ne oikein päin. Toivottavasti eivät ihan kökkeliksi menneet. Meinl Classic 18" & 12" China, 10" splash ja Amun 10" splash. Ei valittamista. Soundit tuntuvat pelleissä olevan ihan kohdallaan, minulla ei silleen ollut pahemmin odotuksia. Olen siis ihan tyytyväinen. Kotopuolessa Käsämässä soittelin Paisteen 16" Alphan Thin Crashia ja kyllä nämä Amunit nätimmin soivat kuin ne. Ei ole sitä samaa kohinaa/noisiness kuin siinä alphassa. Olin huomaavinani jopa vähän A-customeihin viittaavaa vivahteita. Lisäksi tulivat Alpinen korvatulpat ja Yamahan 2.1 kajarit. Ne kuulostavat ihan mukavalta, vaikka pienet purtilot ovatkin. Lähettämistä odottavat Saksanmaalla vielä Meinl Raker 20" medium ride ja 13" medium soundwave haitsut. Niissä nyt jostain syystä kestää kovin kauan. Toivottavasti lähettävät ne pian. Sitten jotain mielenkiintoista: Onko jollekulle joskus käynyt siten, että kun on tilannut ison paketin T-kaupasta, niin ovat laittaneet jotain extroja mukaan? Minä löysin paketistani kauniin punaisen kitarapiuhan ja vajaan 90 euron hintaisen DI-boxin. |
napander 18.11.2004 19:17:18 | |
---|
No ei ole kyllä mitään ekstroja pahemmin mukana tullut. Varmaan vahingossa laittanu, mutta tokkopa niistä kannattaa mitään ruveta valittamaan, jos ilmaseks on ne saanu. |
afro 18.11.2004 21:05:34 | |
---|
Joo ei ne kyllä paljon ekstroja ainakaan mulle ole laitelleet, vääriä kamoja kylläkin on tullut ja monesti. Veikkaanpa, että vahingossa ovat mukaan tulleet. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
triplis 18.11.2004 22:16:42 | |
---|
Ei ne sinne sun pakettiis vahingossa tullu. Thomann jakaa marras-joulukuun aikana tilanneille n.70 000 euron edestä randomilla kaikenlaista härpäkettä! Suhun tais arpa osua. Onneks olkoon! Kelpais mulleki...toi DI-boksi nääs ja piuhojahan ei koskaan ole liikaa... |
afro 18.11.2004 22:20:34 | |
---|
Selvä, väärässä olin. No onnea vaan arvonnassa voittaneelle! :) Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Alpha 18.11.2004 22:40:00 | |
---|
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä on DI-boksi? |
miän vain 18.11.2004 23:02:32 | |
---|
Meinl Amun 18" & 16" Thin Crash, olivat molemmat muljahtaneet nurin, mutta kun istuin päälle, niin sain käännettyä ne oikein päin. Toivottavasti eivät ihan kökkeliksi menneet. Tuo ei kuulosta kyllä mitenkään lupaavalta. En odottaisi kovin pitkää ikää noille. Saattaahan ne tietty kestää vaikka mihin asti, tai sitten ei. Luulisi, että olisivat vähitellen oppineet pakkaamaan lähetyksensä kunnolla. |
Triskal 18.11.2004 23:07:49 (muokattu 18.11.2004 23:15:02) | |
---|
Muuten olisi loogista, mutta kun aa, siellä arpajaisvoittolistassa ei ole minkäänlaista DI-boksia ja bee voittajat julkaistaan nettisivuillamme ja saavat myöskin sähköpostiviestin asiasta. Ei sähköpostia ole näkynyt. Eli joku on mokannut selvästikin. No, jos soittavat/postittavat ja kysyvät onko näkynyt yhtä ylimääräistä DI-boksia, niin katsellaan josko tuon lähettäisi takaisin. :) DI-boksi käsittääkseni balansoi balansoimattoman signaalin. Luonnollisesti käsitykseni on täysin väärä, pahoittelen siis sitä että avasin suuni (selittäkää joku nero tuolle...). EDIT: Miän vain: Pitänee päästä sitten äkkiä korkkaamaan ja paukuttelemaan. Mitään päällisin puolin nähtävää vahinkoa ei ole pelleissä näkynyt, mutta sitä ei koskaan tiedä mitä sisäinen rakenne tuommoisista tykkää. Omistaako joku peltiä, joka on muljahduksen jälkeen hajonnut/kestänyt vuosisadan? |
Bacchus 18.11.2004 23:08:37 | |
---|
...Meinl Amun 18" & 16" Thin Crash, olivat molemmat muljahtaneet nurin, mutta kun istuin päälle, niin sain käännettyä ne oikein päin. Toivottavasti eivät ihan kökkeliksi menneet... Kuulostaa pahalta, mutta jos äänessä ei ole vikaa niin vahinko ei ole niin suuri. Jotain näkymätöntä vahinkoa tuommoisesta muljahtamisesta varmasti helposti tulee, mutta senhän tietää vasta iän kanssa. Hyviä pelejä ovat nuo Amunit kyllä, itsellä setissä 16" Power Crash ja 10" Splash. Paistemainen soundi, joka ainakin meikäläisen korvaa miellyttää. Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |
Triskal 18.11.2004 23:12:09 | |
---|
Toivon tosissaan etteivät ole sisältä hajonneet siten ettei sitä näe. Olivat kivasti pakanneet: Parin kilon painoinen 2.1 kaiutinsysteemi PÄÄLLIMMÄISENÄ, sen alla se 18/12/10 boksi, ei mikään kevyt sekään, ja crashiparat POHJALLA! Aargh! |
triplis 18.11.2004 23:33:51 | |
---|
Muuten olisi loogista, mutta kun aa, siellä arpajaisvoittolistassa ei ole minkäänlaista DI-boksia ja bee Ei sähköpostia ole näkynyt. Eli joku on mokannut selvästikin. No, jos soittavat/postittavat ja kysyvät onko näkynyt yhtä ylimääräistä DI-boksia, niin katsellaan josko tuon lähettäisi takaisin. :) Jaa no tota en tiennykkään...tsore my bad...mut ei varmaan haittaa sua tommonen "free gift"! |
Triskal 18.11.2004 23:43:09 | |
---|
Ei. :) |
takajalka 19.11.2004 10:53:52 | |
---|
Oletko varma, että eivät ole lähettäneet sitä piuhaa ja DI-boksia vahingossa riden ja hihatin tilalle? Vai oliko siinä lähetyksessä lappu, jossa luki, että loput pellit tulee myöhemmin? Jos mennyt joku tuotekoodi väärin tms. Itselläni taannoin tuli pari symbaalia muun lähetyksen perässä, siitä kerrottiin kyllä siinä lähetyslistassa. Mestarit eivät lainaa, mestarit varastavat. -Stravinsky |
Triskal 19.11.2004 10:58:27 (muokattu 19.11.2004 10:59:09) | |
---|
Ilmoittivat sähköpostilla että että haitsut ja ride eivät vielä kerenneet mukaan. Eivät ole edes vielä rahastaneet tililtä niiden hintaa. Ja kyllä siinä paperissa joka paketin mukana tuli luki samat jutut, joskin saksaksi. |
ddrum54 19.11.2004 11:23:28 | |
---|
Omistaako joku peltiä, joka on muljahduksen jälkeen hajonnut/kestänyt vuosisadan? Mulla on Ufip 10" splash, jonka voi käännellä chinaksi ja takaisin ilman vaurioita. Kyseessä on kuitenkin hyvin ohut pelti. Toi kyllä kuulostaa aika pahalta toi sun peltien kohtalo. Mä suosittelisin ottamaan yhteyttä toimittajaan ja tinkaamaan takuuvaihdon. Tommoseen isoon ja jäykkään peltiin saattaa tulla piilovikaa joka lyhentää käyttöikää. Murjase takaisin nurinpäin ja kuvaa ne ja lähetä kuvat toimittajalle. Luulisi olevan läpihuutojuttu. 2`n 4 |
JUMPPAMAIKKA 19.11.2004 12:12:28 | |
---|
Mulla oli 12" A zildjian kääntyneenä kerran mutta oon soittanut sillä sen jälkeen ainakin 8 vuotta. Jäljellä on ainoastaan pieni jälki reunassa kun se oli aika vaikea kääntää takaisin. Tosin mun mielestä se soundi vaan parani kyseisestä operaatiosta! Sustainia tuli lisää ja kaikki kehuu sitä nyt crashina! |
Triskal 19.11.2004 12:50:41 (muokattu 19.11.2004 12:53:22) | |
---|
Ei siitä silleen pahemmin ongelmia pitäis tulla. Jos on hajotakseen niin kyllä se sitten takuuajan sisään paukahtaa, olen siitä aika varma. Ja takuuaika kun on niinkin messevä kuin kaksi vuotta, niin mikäs siinä. EDIT: Ja vedetäänpä takaisin saman tien. Ei näemmä koske peltejä. |
Paas 19.11.2004 15:26:27 | |
---|
Minä en pitäisi noita peltejä missään nimessä. Laittaisin takaisin ja vaatisin uudet tilalle. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Triskal 19.11.2004 16:37:53 | |
---|
Noh, sain tässä juuri vastausta mailiini heiltä ja sieltä kuului jotta semmoista sattuu aina välillä ja kuulemma varsinkin käsintaottujen kohdalla. Sanoivat, ettei se takaisinmuljautus peltiä riko. Se vaan on harmi kun ei voi todistaa että pelti on rikki, jos se jollain tavalla on tuolta sisältä paukahtanut. Mutta on heidän mielestään sen verran normaali juttu, etteivät takuuvaihtoon ota. |
ddrum54 19.11.2004 17:00:02 | |
---|
Aika omituinen suhtautuminen asiaan. Prkl, pannaan Toomanni boikottiin. 2`n 4 |