Aihe: Premier Artist Maple virveli
1
Muovinen
17.11.2004 23:44:56

Öhh..menee vähän nurinkurin tää mun toiminta koska kyseinen peli on mulle jo tulossa (hätänen kun olen) mutta toivoisin siis käyttäjäkokemuksia kyseisestä soittimesta. Rakenne, soundi, voluumi? Ostamani virvelin strategiset mitat ovat 14" x 5,5" ja runko siis vaahteraa. Enhän maksanut liikaa (300€) hyvin vähän käytetystä yksilöstä, jossa vielä originaali reso paikallaan? Tack.
"Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham
Niskamies
18.11.2004 08:25:19
Soitinlaineella on uusi Artist Maple 14"x5,5" virveli 210 euroa.
Meitsi on meshissä.
Muovinen
18.11.2004 10:09:21 (muokattu 18.11.2004 10:11:21)

Soitinlaineella on uusi Artist Maple 14"x5,5" virveli 210 euroa.

ainakaan nettisivuilla ei ollut ensimmäistäkään.
E: ja halvin vaahtera virveli 380€.
Bacchus
18.11.2004 12:36:00
Ostamani virvelin strategiset mitat ovat 14" x 5,5" ja runko siis vaahteraa. Enhän maksanut liikaa (300€) hyvin vähän käytetystä yksilöstä, jossa vielä originaali reso paikallaan? Tack.

Hinta kuulostaa hieman korkealta, itse nimittäin olisin saanut samanlaisen (myöskin vähän käytetyn) Artist Maplen vaihdokkina haikoista, joissa hintapyyntönä oli 180€.

Hyvä virveli tuo varmasti on, itse en ole testannut. Perus vaahterapeli.
Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö
DimensionZ
18.11.2004 12:41:13

ja halvin vaahtera virveli 380€.

Niin mutta ne onkin modern classic-sarjaa joka on ihan eri tasoinen kun artist. Tuolla on artist heritage (koivu) virveli myynnissä 200€, eikä se vaahtera tuo siihen satasta lisää, kun settienkään välissä ei ole kuin 40€ tai jotain. Mutta joo, hyvä virveli on. Ihan semmonen perusturvallinen kaikkeen.
''He jumped right out of a building!!''
Muovinen
18.11.2004 14:55:16

Onneksi en ole vielä maksanut joten on vara tinkiä... Mutta mitäs tästä opinkaan... ;)
Bacchus
18.11.2004 15:46:25
Onneksi en ole vielä maksanut joten on vara tinkiä... Mutta mitäs tästä opinkaan... ;)

Jep, kannattaa aina vähän tsiigailla ympäriinsä ja vertailla ennenkuin tekee ostopäätöksen.=)
Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö
Muovinen
18.11.2004 16:03:54

Jep, kannattaa aina vähän tsiigailla ympäriinsä ja vertailla ennenkuin tekee ostopäätöksen.=)

Joo, tsiigailin kyllä just noi Soitin Laineen sivut ja vertasin hintoja sitten tohon Modern Classiciin ja metsään meni... Eikä Artist Maplesta meinannu löytyä sitten mitään tietoja! Pelkästään settejä löysin... Aattelin kuitenkin että Premier + vaahtera = hyvä virveli
Paas
18.11.2004 16:25:08
Olisit tietenkin voinut myös soittaa sinne Laineelle ja tiedustellut mitä sellainen rumpu maksaa uutena. Onhan siellä ihmisiä joille maksetaan että ne vastaa tarvittaessa puhelimeen. ;)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Niskamies
18.11.2004 16:35:21
Mä kyselin sählöpostilla, toi Artist maple luvattiin 210 euroon. Sama hinta kuin Artist Birchillä.
Meitsi on meshissä.
Muovinen
18.11.2004 23:06:47

Myyjä oli itsekin yllättynyt virvelin arvosta, vaikka ilmeisen kokenut rumpali onkin. Aikoi selvittää oikean hinnan ja ottaa yhteyttä. Ja muuten...Kiitoksia, säästitte minulle juuri paljon rahaa ;)
ddrum54
21.11.2004 15:45:44
Myyjä oli itsekin yllättynyt virvelin arvosta, vaikka ilmeisen kokenut rumpali onkin. Aikoi selvittää oikean hinnan ja ottaa yhteyttä. Ja muuten...Kiitoksia, säästitte minulle juuri paljon rahaa ;)

Kerro sitten mihin summaan päädyitte. Siinä on sitten hyvää osviittaa meille muillekin.
2`n 4
Muovinen
21.11.2004 17:41:40

Lopulta myyjä päätti pitää virpan itsellään. Oli ilmeisesti itsekkin aikoinaan maksanut siitä liikaa joten eipä olisi myynti paljoa kannattanut. Ja hyvä virveli tuo kai on. Tarjosin siitä lopulta 170€, sillä uuden olisi tosiaankin saanut sillä 210€. Taidankin nyt iskeä silmäni tuollaiseen Modern Classiciin, jossa on kuulemani perusteella hinta ja laatu kohdallaan. Pukinkonttiin ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)