porsas 15.11.2004 11:56:43 (muokattu 15.11.2004 12:05:06) | |
---|
onko täällä ollu muilla tällästä ongelmaa tama iron cobran kumi nuijien kans..? mulla ne lämpeää poljettaessa niin paljon että ei kättä kärsi pistää siihen ja ne jää kalvoon kiinni. oon kahtonu että ne osuu aivan suorassa kalvoon mutta ei auta..niin ja sitte sekllanen kysymys että onko mitään järkeä myydä pearl exportin 13" tomia? saisko siitä yhtään mitään jos se on hyvässä kunnossa |
Veco 15.11.2004 12:23:06 (muokattu 15.11.2004 12:24:22) | |
---|
Oot vaan pistäny kuminuijat takasin? Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
porsas 15.11.2004 14:02:57 | |
---|
Oot vaan pistäny kuminuijat takasin? en oo mut aattelin vaan kysyä ku ne tosiaan lämpenee..mulla on just puu nuijat kiinni |
miän vain 15.11.2004 14:05:46 | |
---|
Mulla ei lämpene. Soitan kai liian hitaasti. Mikä lätkä, vai onko yleensä? Kaheapintainen lisää kitkaa ja siis lämpö, ainakin näin luulisin. |
porsas 15.11.2004 14:08:28 | |
---|
se on joku aquarianin lätkä mut ei se muistaakseni kovin karhea oo,enkä mäkään nii nopeaa poljeskele että se siitä johtuis.. |
markkuliini 15.11.2004 14:23:25 | |
---|
Mun mielipide on se ettei tuplabassarit kuulu rumpujen soittoon, enkä edes periaatteessa opettele soittamaan niiden avulla. :) |
Vikmani 15.11.2004 16:15:48 | |
---|
Taitaa olla melko yleinen ongelma kumipäällysteisissä nuijissa, mullakin suli se pää, kun jonkin aikaa soitti get up offa that thing. It makes you feel better. |
fifehole 15.11.2004 16:56:30 | |
---|
Mun mielipide on se ettei tuplabassarit kuulu rumpujen soittoon, enkä edes periaatteessa opettele soittamaan niiden avulla. :) Jaa, miksei kuulu? Vai onko tää taas vanha koulukuntapulisonkihitsarikomentti, kun ei Anssi diggaa niin en miekään? Provona ihan ok. Olisko siistiä kun kaikilla olis Max Vainperisetti ja viininpunainen pikkutakki päällä ja soiteltas paradidlejä ja rolleja ja muuta hienoa? Periaate= vanhojen miesten tekosyy. Head for an eye |
Henga 15.11.2004 17:11:26 | |
---|
Taitaa olla melko yleinen ongelma kumipäällysteisissä nuijissa, mullakin suli se pää, kun jonkin aikaa soitti Vittu jätkät on nopeita! :D elkää suuttuko, huumorilla.. |
Paas 15.11.2004 17:14:32 | |
---|
Minäkin olen havainnut muovinuijissa sulamis-efektiä. Tosin se on sen verran vähäistä että ei sillä nyt ole mitään käytännön merkitystä. Sitten kun ne nuijat alkaa valumaan soiton aikana niin sitten sillä alkaa oleen merkitystä. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Muovinen 15.11.2004 17:38:12 | |
---|
Kuulostaa todella oudolta...En oo kokenu moista Taman tahi DW:n pedaaleissa vaikka oon esim. neljän tunnin jamit rykässy meneen. Nuijien valuminen ois jo jotain ;) "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
miän vain 15.11.2004 17:56:43 | |
---|
Mun mielipide on se ettei tuplabassarit kuulu rumpujen soittoon, enkä edes periaatteessa opettele soittamaan niiden avulla. :) Mitä Cobham tähän sanoisi? Entä Louie Bellson? Krupallakin taisi olla jossain vaiheessa tupla, korjannet jos olen väärässä. Kiellä vielä haitsu, kun sitäkään ei ollut ennen. Low boy oli, mutta sitä ei kapulalla saanut/voinut soittaa. Eikä kellään ollut varaa yli 14" pelteihin. Basarilla sai soittaa vain ja ainoastaan joka iskulle - tuttu juttu amiskorollasta. Sen nimikin oli four-on-the-floor. Ja jos soiti komppia peltiin, eikä virveliin niin kuin oikein on, sai potkut bändistä. Ai niin joo, tomeissa ei saa olla kuin yläkalvot - tai jos on molemmat, niiden pitää olla kiinni nauloilla, ettei virittäminen onnistu. Oikeastaanhan koko rumpusetti on saatanasta. Basari pedaalilla, mitä sellainen pelleily on? Kolme ukkoa vähintään, yhdelle basari ja nuija, yhdelle käsisymbaalit ja yhdelle virveli. Ja sama palkka, mutta kolmeen osaan jaettuna tietenkin. Vieläkö kuulostaa puritanismi hyvältä? :p |
porsas 15.11.2004 18:16:24 | |
---|
Taitaa olla melko yleinen ongelma kumipäällysteisissä nuijissa, mullakin suli se pää, kun jonkin aikaa soitti no mulla se ei oo nii kovasti lämmenny että sulais ku on aina kerenny jäädä ennen sulamista kalvoon kiinni joten ne joutaa verkon painoks ne kumi nuijat PRKL!! missä asennossa muuten pidätte tuplianne? ja miten se on parhaassa asennossa ettei ne nivelet rasitu..? |
Nolte 15.11.2004 18:19:13 | |
---|
Noh pojat! Markkuliini pilailee! tunnen yhen kovan bluesbasistinkin... |
Viceroy 15.11.2004 18:26:21 | |
---|
onko mitään järkeä myydä pearl exportin 13" tomia? saisko siitä yhtään mitään jos se on hyvässä kunnossa Myy mulle, jos se on suunnilleen puunvärinen... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Basistia & kitaristia vailla jo toista kuukautta! Homman nimenä hard rock. |
porsas 15.11.2004 18:35:37 | |
---|
Myy mulle, jos se on suunnilleen puunvärinen... ei oo puunvärinen vaan kiiltävä musta,se on sitte siisti väri,musta tuntuu hyvälle.... |
Outkast 15.11.2004 19:49:47 | |
---|
Mun mielipide on se ettei tuplabassarit kuulu rumpujen soittoon, enkä edes periaatteessa opettele soittamaan niiden avulla. :) Eih... Pinstripe ,,/ |
miän vain 15.11.2004 21:28:28 | |
---|
Noh pojat! Markkuliini pilailee! Ei saa syyttää - otsikossa jo sanottiin, että nuijat lämpenee. |
afro 15.11.2004 21:39:35 | |
---|
Ei saa syyttää - otsikossa jo sanottiin, että nuijat lämpenee. Hoho! :D Mikähän mulla on kun repeän tällaisillekin jutuille. Tai ehkä tää oli hyvä? :) Sori OT. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
DimensionZ 15.11.2004 22:31:50 | |
---|
Olisko siistiä kun kaikilla olis Max Vainperisetti ja viininpunainen pikkutakki päällä ja soiteltas paradidlejä ja rolleja ja muuta hienoa? Olis se kyllä aika makeeta.... No ei mutta käypä lukemassa porsaan kommentti tuossa nuotinlukuketjussa niin ymmärrät tuon heiton paremmin. ''He jumped right out of a building!!'' |