U-rip 02.11.2004 14:55:25 | |
---|
Moro! Olen tuossa vaihtamassa Ride peltiäni hieman erilaiseen ja ykkösvaihtoehtona on SABIANin PARAGON 22" ride. Onkohan kellään kokemuksia kyseisestä peltisarjasta? omaan korvaan se ainakin kuulosti aika hyvältä. aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
Niskamies 02.11.2004 17:39:53 | |
---|
Moro! Olen tuossa vaihtamassa Ride peltiäni hieman erilaiseen ja ykkösvaihtoehtona on SABIANin PARAGON 22" ride. Onkohan kellään kokemuksia kyseisestä peltisarjasta? omaan korvaan se ainakin kuulosti aika hyvältä. Älä osta testaamatta, yllättävän paksuja ovat. Aika samanhenkinen on kuin Zildjian Avedis ping ride. Noihan on periaatteessa Sabianin mukaelmia vanhoista Avediksistä. Itse tykkäsin, mutta helkutin paksu toi on. Meitsi on meshissä. |
DimensionZ 02.11.2004 19:47:32 (muokattu 02.11.2004 19:48:36) | |
---|
Minäkin tykkäsin, vaikka en varsinaisesti sitä mennyt testaamaan, tuli siinä kilkutettua vähäsen. Mutta joo tosiaan, yllättävän paksuja ovat, kannattaa käydä testaamassa ensin, vai oletko jo sen tehny?. Mutta laatupeltejä on kyllä nuo paragonit, ja ihan hienon näkösetkin. ''He jumped right out of a building!!'' |
lethus1 24.11.2004 09:40:29 | |
---|
Minäkin tykkäsin, vaikka en varsinaisesti sitä mennyt testaamaan, tuli siinä kilkutettua vähäsen. Mutta joo tosiaan, yllättävän paksuja ovat, kannattaa käydä testaamassa ensin, vai oletko jo sen tehny?. Mutta laatupeltejä on kyllä nuo paragonit, ja ihan hienon näkösetkin. Helvetin kauniita ! Älyttömän pintapuolisen tutkimisen jälkeen ainakin paragonin china muistutti jonkin verran Zildjianin oriental china classikkia. Hommaisin sellaisen 19" jos minulla ei jo oriental classic 18" olisi:D En ehtinyt yhtään tutkiskella hintatasoa tai oikeastaan mitää muutakaan mutta asetelma Avedis vs. Paragon on ihan mielenkiintoinen. Jos jollain on enemmänkin kokemusta kun vain hiplailu ja kerran kapulalla napauttaminen niin ihmeessä tänne kommenttia. |
anzelmosm 24.11.2004 11:38:40 | |
---|
Jos jollain on enemmänkin kokemusta kun vain hiplailu ja kerran kapulalla napauttaminen niin ihmeessä tänne kommenttia. No kyllähän sitä jo tähän ikään mennessä.. x) |
Alpha 24.11.2004 11:46:17 | |
---|
No kyllähän sitä jo tähän ikään mennessä.. x) Noniin...kommenttia sitten vaan ja jaa kokemus kanssamme...:o) |
jyrildo 24.11.2004 12:20:11 | |
---|
Jos pääset käsiks Rush/Neil Peartin uusiin levyihin niin sieltä vois löytyä vähän osviittaa. Pearthan niitä paragoooneja on ollu suunnittelemassa. |
lethus1 24.11.2004 12:25:48 | |
---|
No kyllähän sitä jo tähän ikään mennessä.. x) *REPSSSS* |
HeavyMachinery 24.11.2004 14:02:36 | |
---|
Noi paragonit himottaa kyllä ihan törkeästi. Kattelin eilen rush in rio dvd:tä ja tuli sella olo että semmoiset on saatava. Varsinkin toi ride ja 13" haikat ois hankita listalla. No niin, sano napoleon ! |
Progressor 24.11.2004 15:38:56 (muokattu 24.11.2004 15:39:56) | |
---|
Noi paragonit himottaa kyllä ihan törkeästi. Kattelin eilen rush in rio dvd:tä ja tuli sella olo että semmoiset on saatava. Varsinkin toi ride ja 13" haikat ois hankita listalla. Täytyy tuota korjata sen verran, että RIR-konsertissa Neilillä oli vielä Zildjianit. Sabianeja ei kai toistaiseksi ole äänitettynä muualla kuin Feedback-ep:llä. Edit: Ja tietysti R30-kiertueen bootlegeillä... |
Niskamies 24.11.2004 15:49:18 | |
---|
Noi paragonit himottaa kyllä ihan törkeästi. Kattelin eilen rush in rio dvd:tä ja tuli sella olo että semmoiset on saatava. Varsinkin toi ride ja 13" haikat ois hankita listalla. Elikkä Ziljdian Avedikset sitten:) Meitsi on meshissä. |
anzelmosm 25.11.2004 09:52:37 | |
---|
Noniin...kommenttia sitten vaan ja jaa kokemus kanssamme...:o) eheeiköhän nää oo sellasia juttuja että nää pitää ite kokeilla ja omien onnistumisien ja virheiden kautta oppia ja valita itselle se oikea yksilä... |