Aihe: Rumpuaiheisia taustakuvia?
1
Youni
09.01.2005 13:09:11
Yritin itse etsiä ja googlettaa ja ties mitä. Olisi mukava olla joku rumpuaiheinen taustakuva tietokoneessa, mutta en löydä. Jos joku tietää sivuja, niin linkkejä kaipaan. Kiitos!
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Progressor
09.01.2005 13:42:00
Kaikki viestini alkavat näköjään kiertyä yhä enemmän saman aiheen ympärille, mutta laitetaan nyt kuitenkin:

http://www.2112.net/powerwindows/wallpaper/R30neil.jpg
totomiettinen
09.01.2005 14:08:15
DW:n sivuilla on muutamia, aika huonoja kylläkin : (
White men can't jump
mustakaapu_3
09.01.2005 14:11:32
Digikamera käteen, omista rummuista kuva ja sitten vaan jollain ohjelmalla teet siitä mieleisesi wallpaperin! Sekin on yksi vaihtoehto.
"Kuka v***u on keksinyt sen kliseen, että bändillä pitäis olla nimi?"
Youni
09.01.2005 15:05:09
Digikamera käteen, omista rummuista kuva ja sitten vaan jollain ohjelmalla teet siitä mieleisesi wallpaperin! Sekin on yksi vaihtoehto.

Njoo...tuonkin voisi tietysti tehdä. Hyviä kuvia saa, jos itse soittaa jotain nopeaa juttua ja toinen ottaa kuvan - kapuloihin tulee vauhtia!
tthei
09.01.2005 15:38:47

Muistaakseni Vaterin sivuilta löytyi ainakin joskus sellainen taustakuva missä oli Vateria käyttäviä rumpaleita kapulat kädessä ja keskellä iso V.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
fmcruelty
09.01.2005 18:10:09

Toi on hyvä! Ite oon tylsinä päivinä duunaillu niitä vaikka kuinka... Nykyään vähä vähempi, ku ei oikeen oo tota aikaa. Omakuvaan väsäsin hauskan viritelmän, mut se ny ei kelpaa mikskää taustakuvaksi, varsinki ku siin o apina samas kuvas :)
Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä-
methanol88
09.01.2005 19:52:43

Pistät googlen kuvahakuun jonkun rumpalin nimen ja kattelet jos sieltä löytyis. yleistä ei kyllä niin isoja ole, mutta saattaa sieltä jotain löytyä. Toi on kyllä hyvä idea, että väsäät ite jonkun mahtavan wallpaperin.
Koko ajan jano!
Youni
09.01.2005 20:16:10
Pistät googlen kuvahakuun jonkun rumpalin nimen ja kattelet jos sieltä löytyis. yleistä ei kyllä niin isoja ole, mutta saattaa sieltä jotain löytyä. Toi on kyllä hyvä idea, että väsäät ite jonkun mahtavan wallpaperin.

No se vaikuttaa minustakin tällä hetkellä parhaalta. Jos vaan olisi sitä aikaa, Photoshoppi kyllä löytyy.
eljohnny
09.01.2005 20:46:46
http://www.pearldrum.com/drumset.asp

Tuolta Artist Wallpaper
CLICK HERE

Itse kyllä googlella aina tuollaisia etsiskelen, löytyy mukavia
Venyttely on kaiken A ja O.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)