Aihe: pedaalin rasvaus?
1
porsas
06.01.2005 17:48:49
on sitte ruvennu tuplis kitisemään ku polkee joten millä sen kannattais rasvata,laakerit ja nivelet ja kaikki muu tarpeellinen..käykö niihin mikä vaan tavallinen spray vaseliini sun muut vai pitääkö olla jotain kunnon ainetta..?
Bacchus
06.01.2005 18:32:45
on sitte ruvennu tuplis kitisemään ku polkee joten millä sen kannattais rasvata,laakerit ja nivelet ja kaikki muu tarpeellinen..käykö niihin mikä vaan tavallinen spray vaseliini sun muut vai pitääkö olla jotain kunnon ainetta..?

Ompelukoneöljy on toimiva.
-
fmcruelty
06.01.2005 18:56:05

Spraymallinen Valkovaseliini.

Ite käyttäny vuosikaudet! (siis pedaaleihin) :)
Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä-
HeavyMachinery
06.01.2005 21:47:57

CRC Multilube tai hs5000
No niin, sano napoleon !
drum-monkey
07.01.2005 02:15:51
Itse olen käyttänyt polkupyörän ketjurasvaa....
Kai se on toiminut ihan hyvin, mutta mistäs on kysymys, kun tuplien oikeanpuoleisessa pedaalissa tuntuu olevan yhdessä kohdassa akselin kääntyessä pienen pieni kolahdus. Tai kun vaikka nuija jää yksikseen heilumaan, yhden kohdan ylittäessään kuuluu koli-koli-koli. Kädellä kun vähän painaa, sen kohdan kyllä löytää. Ei se paljon vastaan pistä, eikä haittaa soittoa, mutta voiko se tulla pahemmaksi??
Musiikki pelasti minut urheilulta.
ddrum54
07.01.2005 13:30:15
Kai se on toiminut ihan hyvin, mutta mistäs on kysymys, kun tuplien oikeanpuoleisessa pedaalissa tuntuu olevan yhdessä kohdassa akselin kääntyessä pienen pieni kolahdus. Tai kun vaikka nuija jää yksikseen heilumaan, yhden kohdan ylittäessään kuuluu koli-koli-koli. Kädellä kun vähän painaa, sen kohdan kyllä löytää. Ei se paljon vastaan pistä, eikä haittaa soittoa, mutta voiko se tulla pahemmaksi??

Kuulostaa orastavalta laakeri / akselivauriolta. Yleensä tuppaavat olemaan pahenevaa sorttia.

Voiteluaineeksi suosittelen moottoripyörän ketjuöljyä. Siinä on joku liima - aine mukana, ei valu.
2`n 4
Tasmaani
07.01.2005 13:43:31
Ite oon rasvannu pedaalia spray-mallisella ase-öljyllä.
Magetsu
07.01.2005 18:06:02

Tsekkaa laakeripesä siitä...
Späng ' Läng
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)