moderndrummer88 05.01.2005 17:10:33 | |
---|
joo elikkäs tuossa oli aikaisemmin aiheena rummut ja pellit +- tonnilla. No minun kysymys kuuluukin että minkälaisen setin sais tonnilla siis pelkät pöntöt (tai siis hardware ja virveli mutta ei peltejä) ei ehkä nyt vielä ajankohtainen aihe itselleni mutta ens kesää varten ajattelin että jos jonkinlaisen homman saa niin sitten noita rumpuhommia vois miettiä tarkemminkin.. mutta minkälaiset rummut (jos käytettynä hommais) siis ihan perussetti pitäis saada niin tuolla summalla vois hommata? joku päivä hommaan moposetin ja opettelen soittamaan kunnolla rumpuja mutta siihen asti kompensoin omaa soittotaidottomuutta mahdollisimman isolla rumpusetillä! |
grooveman 05.01.2005 17:38:30 | |
---|
1000 eurolla voi saada jo ihan huippusetin, esimerkiksi itse löysin käytettynä nuo nykyiset Masters Customit, tosin virveli setistä puuttui mutta hardware oli mukana. Täytyy kyllä myöntää että aikamoinen tuuri kävi :) harvemmin ton tason settiä noin halvalla missään näkee. ...jatsiahan mie olen aina halunnu soittaa. |
moderndrummer88 05.01.2005 19:48:17 | |
---|
1000 eurolla voi saada jo ihan huippusetin, esimerkiksi itse löysin käytettynä nuo nykyiset Masters Customit, tosin virveli setistä puuttui mutta hardware oli mukana. Täytyy kyllä myöntää että aikamoinen tuuri kävi :) harvemmin ton tason settiä noin halvalla missään näkee. no on kyllä munkki käyny! ei hemmetti... kelpais kyllä minullekkin! joku päivä hommaan moposetin ja opettelen soittamaan kunnolla rumpuja mutta siihen asti kompensoin omaa soittotaidottomuutta mahdollisimman isolla rumpusetillä! |
kattila 05.01.2005 20:34:10 | |
---|
1000 eurolla voi saada jo ihan huippusetin, esimerkiksi itse löysin käytettynä nuo nykyiset Masters Customit, tosin virveli setistä puuttui mutta hardware oli mukana. Täytyy kyllä myöntää että aikamoinen tuuri kävi :) harvemmin ton tason settiä noin halvalla missään näkee. Tuonko? http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/223/244/kpmmx.phtml Dust to dust |
Velli 06.01.2005 12:53:10 | |
---|
Myynnissä mm. Ibanez S540ltd. |
Bacchus 06.01.2005 14:42:55 (muokattu 06.01.2005 14:43:39) | |
---|
Eikun se on se sen oma kuvassa oleva valkoinen pöörlisetti. Mutta tuosta voisi joku ostaa hyvän setin kohtuuhintaan (jos kunto vain on tosiaan hyvä). Hyväkuntoinen setti on, kävin eilen kyyläilemässä. On muuten sama setti mikä oli ennen Joonas Hytönen showssa, Lenni Kalle-Taipaleen (kirjotetaanko se edes noin?) bändin rumpalilla, olisko ollu Sami Järvinen tai jotain sinnepäin? EDIT: Niin, ja siellä on myös toinen Pearlin Masters Custom-setti, vihreä kolmella tomilla ja basarilla 895€. - |
moderndrummer88 06.01.2005 16:10:00 | |
---|
Hyväkuntoinen setti on, kävin eilen kyyläilemässä. On muuten sama setti mikä oli ennen Joonas Hytönen showssa, Lenni Kalle-Taipaleen (kirjotetaanko se edes noin?) bändin rumpalilla, olisko ollu Sami Järvinen tai jotain sinnepäin? EDIT: Niin, ja siellä on myös toinen Pearlin Masters Custom-setti, vihreä kolmella tomilla ja basarilla 895€. no ei nuo ookkaan niiiin pahan hintasia kuin vois luulla, mihinkään noista ei vissiin virveli sisälly? joku päivä hommaan moposetin ja opettelen soittamaan kunnolla rumpuja mutta siihen asti kompensoin omaa soittotaidottomuutta mahdollisimman isolla rumpusetillä! |
Bacchus 06.01.2005 16:55:42 | |
---|
no ei nuo ookkaan niiiin pahan hintasia kuin vois luulla, mihinkään noista ei vissiin virveli sisälly? Käytettynä saa yllättävän hyvään hintaan laadukkaampiakin settejä. Virveliä ei ole noissa kummassakaan, mutta niitä löytyy käytettynä paljon. - |
Pontus 06.01.2005 18:07:17 | |
---|
Tarvis hommata noi Pöörlin ex825 jet black kannut, 22 basarilla. Onko tietoo paljo niistä kannattaa maksaa? 700e? Vulgar display of liquor. |
moderndrummer88 06.01.2005 18:12:20 | |
---|
Tarvis hommata noi Pöörlin ex825 jet black kannut, 22 basarilla. Onko tietoo paljo niistä kannattaa maksaa? 700e? 700 liikaa... joku 500 käytetyistä ois varmaan ihan käypä hinta uudet sitten vähän enemmän mutta ei åaljoa joku päivä hommaan moposetin ja opettelen soittamaan kunnolla rumpuja mutta siihen asti kompensoin omaa soittotaidottomuutta mahdollisimman isolla rumpusetillä! |
Bacchus 06.01.2005 18:30:56 | |
---|
Tarvis hommata noi Pöörlin ex825 jet black kannut, 22 basarilla. Onko tietoo paljo niistä kannattaa maksaa? 700e? Vähän aikaa sitten noita Export-03:sia oli 555€ hintaan, ovat kyllä vissiin jo loppuneet. - |
moderndrummer88 06.01.2005 18:44:12 (muokattu 07.01.2005 12:49:54) | |
---|
Vähän aikaa sitten noita Export-03:sia oli 555€ hintaan, ovat kyllä vissiin jo loppuneet. no minä sain omani juuri sillä 555€.... sama tarjous oli kesällä suomessa ja saksassa(kilpailunpoikasta) joku päivä hommaan moposetin ja opettelen soittamaan kunnolla rumpuja mutta siihen asti kompensoin omaa soittotaidottomuutta mahdollisimman isolla rumpusetillä! |
Pontus 07.01.2005 17:48:29 | |
---|
Juu olihan noita tarjouksia kesällä, mutta toi jet black ei kuulunu niihin tarjouksiin. Vulgar display of liquor. |
KoRn88. 08.01.2005 12:43:04 | |
---|
Ite ostin tossa vuosi sitten Sonorin Force 3003 setin ja sen olen kyllä hyväksi todennut. Hintaa setillä taisi olla noin 1100 euroa (uutena setin ostin). Ainut miinus-puoli on se, että etutomien asettelu on jotenkin hieman hankalaa nuilla T.A.R. ripustuksilla, jos basari on 22" niin kuin minulla, mutta nykyään olen saanut ne ihan hyvin laiteltua. |