moderndrummer88 03.01.2005 16:10:10 | |
---|
tehkää nyt joku helvetti soikoon se stagg faq.. noita stagg-aiheisia keskusteluja tulee joka kolmas päivä..(vähintään) mielenrauha alkaa kärsimään, ite oisin jo semmosen varmaan väsäilly mutta tietotaito ei noista stagin pelleistä oo vielä niin vahvoilla kantimilla.. joku päivä hommaan moposetin ja opettelen soittamaan kunnolla rumpuja mutta siihen asti kompensoin omaa soittotaidottomuutta mahdollisimman isolla rumpusetillä! |
fmcruelty 03.01.2005 16:44:33 | |
---|
Ilmeisesti, koska piti YKS viä tehä niiden sadan muiden päälle. Ens kerran kandeis jatkaa vanhaa topiccia tai käyttää pikaviestiä modeille, mikäli vastaavia ilmauksia meinaa syntyä. Nii... mä aattelin, jos lähtisit seuraksi, nii voitas pistää taksikulut puokkiin. Nii ja voisit pistää baaris mulle yhen viskin. Nii ja hommaisit sit kuskin huomiseksi. -Elämä- |
moderndrummer88 03.01.2005 17:07:02 | |
---|
Ilmeisesti, koska piti YKS viä tehä niiden sadan muiden päälle. Ens kerran kandeis jatkaa vanhaa topiccia tai käyttää pikaviestiä modeille, mikäli vastaavia ilmauksia meinaa syntyä. joo no oishan tuon voinu jättää sanomattakin mutta kun huomasin taas uuden stagg aiheen tuolla niin... joku päivä hommaan moposetin ja opettelen soittamaan kunnolla rumpuja mutta siihen asti kompensoin omaa soittotaidottomuutta mahdollisimman isolla rumpusetillä! |
Bacchus 03.01.2005 23:28:11 | |
---|
Staggeistahan voi joku vääntää kirjoituksen tuonne symbaali-faqiin. Ei enää uusia fakkeja, täyttyy kohta koko sivu niistä. - |
ddrum54 04.01.2005 08:08:05 | |
---|
Staggeistahan voi joku vääntää kirjoituksen tuonne symbaali-faqiin. Ei enää uusia fakkeja, täyttyy kohta koko sivu niistä. Joo, me kaikki Staggien omistajat, päät yhteen, ja väsäämään tietopakettia. Ilmoittautukaa mulle pikaviestein, kasataan jotain... 2`n 4 |