Muse 03.01.2005 01:14:34 | |
---|
Elikkä lattiatomi on kiinni ständissä klampilla ja aattelin pistää siihen tomppaan jalat kiinni. Setti on semmonen pikku moposetti niin ei jaksa taistella klamppien kanssa. Niin että osaisko joku sanoa jotain tärkeää mitä tulisi otta huomioon? Ajattelin käydä musakaupasta hakemassa koivet ja porakoneella päräyttää reijät runkoon. Elikkä tulisiko jotain tiettyä ottaa huomioon, tai varoa tekemästä jotain, mistä voisi koitua vahinkoa soinnille? |
Woodoo 03.01.2005 01:47:48 | |
---|
Parempi vaihtoehot ois varmaan jos ostat virveliständin tyylisen standin sille. Oon joskus nähnyt sellaisen jossakin, kai :) Ite en kyllä reikiä lähtis poraamaan. Kyllähän se sointiin vaikuttaa, tiedä sitten loppujenlopuksi kuinka paljon? Mutta jos välttämättä haluat niin tehdä. Ei kai siinä muuta kun ostat ne kirstinlugit? ja jalat. Pistät kiinni. Mutta kerro ihmeessä ensin minkä merkkisestä rummusta on kyse. Työpäivän pelastus -muusikoiden.net- |
Muse 03.01.2005 02:23:57 | |
---|
Joku virppaständin tyylinen laite soveltuis mun mielestä ehkä enemmän jollekki 20 tuumaselle efektipöntölle. Maksaa ja vois ehkä olla mulla vähäsen tiellä. Noi mun rummut oon ostanu käytettynä. Edellinen omistaja on ne ite koonnu laittamalla virityspesät ym. sälät kiinni valmiisiin runkoihin. Eli ei siis mitkään huippukamat. Yllättävän hyvät kuitenkin. Niissä on rautaa jo nyt sen verran kiinni, etten uskoisi soinnin hirveästi kärsivän kahdesta reijästä ja ruuvista. Sitä klamppia vartenhan siinä on jo yksi metallimöhkäle keskellä runkoa kiinni. Ja sitäpaitsi onhan virityspesiä varten siinä rummussa jo 16 reikää ja ruuvia... |
Terok 03.01.2005 10:43:49 | |
---|
Itsekin olen harkinnut samaa ja drumsonly.de kaupasa näytti olevan fiksu vaihtoehto. Rimms tyylinen hässäkkä alavanteeseen kiinni 45€. Tietenkin porailemalla säästäis ehkä pari kymppiä. |
JeeVes 03.01.2005 11:00:21 | |
---|
Itsekin olen harkinnut samaa ja drumsonly.de kaupasa näytti olevan fiksu vaihtoehto. Rimms tyylinen hässäkkä alavanteeseen kiinni 45€. Tietenkin porailemalla säästäis ehkä pari kymppiä. Pistätkö linkkiä siitä :) Kiitos "Ajattelen, siis olen siis olemassa" |
anzelmosm 03.01.2005 11:13:56 | |
---|
Itsekin olen harkinnut samaa ja drumsonly.de kaupasa näytti olevan fiksu vaihtoehto. Rimms tyylinen hässäkkä alavanteeseen kiinni 45€. Tietenkin porailemalla säästäis ehkä pari kymppiä. tuotaa samaa kannattaisin itekkin... ei sitä porailemaan kannata alkaa hyvää?! pönttöä.. http://www.worldmax.de/pdf-files/Wm-Drumparts.pdf tuola näkyy tuo DSS-RIMS system Incl. STT-beine. Ja drumsonlytähän saa nykyään noita gaugerin vastaavia... jolla varmaan on sitten vähän enemmän hintaa mutta minusta vaikuttais että siinä on paremmat nuo kiinnikkeet noille jaloille.. jos ne edes kuuluu siihen hintaan.. voipi olla että neki joutuu erikseen ostamaan.. http://www.gaugerpercussion.com/dynamount.htmltuon näkönen härpäke.. näyttäis että siihen joutuu erillään ostamaan nuo kiinnikkeet.. |
Muse 03.01.2005 15:19:58 | |
---|
Noh, tommonen DSS-RIMS system Incl STT-beine hässäkkä maksaa neljä euroa enemmän, kun tosta samasta katalogista katottuna kolme jalkaa ja niille kolme semmosta kiristyshommelia. Eli vois sitten harkita tommosta RIMS hommelia. Kiitosta vaan kaikille. |