Aihe: Staggin haitsuista..
1
polytoximaniac
02.01.2005 20:57:25
Eli kokeilen mennäviikolla paria Staggin haitsua (tottakai Markun Musiikissa).. Muistaakseni Furian ja DH:n hihoja koettelin.. oli omaan korvaan aika ovelat saundit (tai sit olen tottunut liian pinnallisesti Taman haitsun saundiin) SH:n haitsutkin näytti olevan telineessä.. Onko mielipiteitä Staggin haitsuista?? Hehkutusta varmaan tulee mut silti xD Mikä olis hyvä tälläseen raskaana olevaan musaan?? :)

Ja se pointti vielä et kuten muissakin Stageissa, hyvä varmaan on testata montaa yksilöä per malli..??
Mosh your ass off!!!
Niskamies
02.01.2005 20:59:55
DH mediumit on tosi hyvät rokkihaikat. Ja edulliset. Kiinnostais DH fat haikkoja ja SH haikkoja kyllä kokeilla, voipi olla namut.
Meitsi on meshissä.
DimensionZ
02.01.2005 21:18:25

DH Exotic haikat on kanssa todella rock. Aivan käsittämätön kohina ja meteli kun soittaa avonaista haikkaa.
''He jumped right out of a building!!''
Postmortem
03.01.2005 13:46:23
Myra tai furia.Omat DH:t enemmän tollaset allround haitsut.
lkx
03.01.2005 17:29:34

SH:t on mulla kaapelinnokassa. Menettelee kakkosina - "chick" on hyvä ja avonaisina soundi on ehkä hiukan kolea. Kokonaisuus on aika perinteisen tai old schoolin oloinen.

Hinta/laatusuhde on kohdallaan kuitenkin. Yksilöllisiä vehkeitä ovat, eli mahdollisimman monia kannattaa sivellä ennen ostopäätöstä - sarjasta riippumatta.
There is no spoon...
Tangled**
03.01.2005 19:03:41
No síis mulla on ihan Staggin halppis haitsut (yr-753 sarjaa), mutta mä tykkään noista (: Ihan tarpeeksi hyvät, ja paremmatkin muihin saman hintaluokan haitsuihin verrattuna.
Huominen on eilinen jo ylihuomenna.
Aegis
03.01.2005 21:22:03 (muokattu 03.01.2005 21:22:15)
Raskauden aikaisiin vaivoihin ovat kyllä Myrat oiva lääke. Ainakin jos haikan pitää olla kirkas ja meluisa, niin kyllä toimii. Rokissakin todettu toimivan.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Niskamies
04.01.2005 12:11:31
DH Exotic haikat on kanssa todella rock. Aivan käsittämätön kohina ja meteli kun soittaa avonaista haikkaa.

Eipä ole olemassa DH exotic haikkoja, mun haikat on on DH mediumit.
Meitsi on meshissä.
DimensionZ
04.01.2005 15:01:07

Eipä ole olemassa DH exotic haikkoja, mun haikat on on DH mediumit.

Hupsista... sanat sekasin. Elikkä joo. niin.
''He jumped right out of a building!!''
Jomsa
05.01.2005 09:55:33
Kyllä minä pidän ainakin Staggeistani. Tosin en ole hirväesti kokeillut paljoa muita merkkejä. Joten paha mennä sanomaan.
Dier uber drum machine... (Yeah right)
Kosminen
05.01.2005 22:29:53

On tällä hetkellä ainakin aika vähissä Millbrookissa nuo haitsut. VB:tä ja Myraa tais lähinnä olla. Kertokaa mullekin ku sinne tulee lisää. SH:t vois houkutella ainaki hintansa puolesta.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)