Aihe: kalvo kysymys..
1
nevertoreturn
31.12.2004 12:18:55
mikä on evanssin kalvojen malllin nimi mis on dempit reunalla?
dictatorsh*t
31.12.2004 14:49:49 (muokattu 31.12.2004 14:50:03)
eq?

Mulla on ainakin basarissa eq2 ja siinä on.
Arvostele allamainittavaa bändiä!!!
Melankolik
Bacchus
31.12.2004 15:13:03
mikä on evanssin kalvojen malllin nimi mis on dempit reunalla?

http://www.evansdrumheads.com/EVAProductsDS.aspx?ID=11

Eli eq2:ssa on demppirenkula ja reiät, eq3:ssa pelkkä demppirenkula. Nämä ovat kaksikerroskalvoja.

Eq4:ssä demppirenkula, ja EMAD:ssa siirrettävät demppirenkulat, jotka mahdollistavat erisuuruisen demppauksen. Nämä ovat yksikerroskalvoja.

Itse käytän eq2:sta lyöntikalvona ja eq3-resoa resokalvona.
-
Maardi
31.12.2004 15:18:36
http://www.evansdrumheads.com/EVAProductsDS.aspx?ID=11

Eli eq2:ssa on demppirenkula ja reiät, eq3:ssa pelkkä demppirenkula. Nämä ovat kaksikerroskalvoja.

Eq4:ssä demppirenkula, ja EMAD:ssa siirrettävät demppirenkulat, jotka mahdollistavat erisuuruisen demppauksen. Nämä ovat yksikerroskalvoja.

Itse käytän eq2:sta lyöntikalvona ja eq3-resoa resokalvona.

Lähteekös noista minkälaiset soundit? Ja kuinka paljon tuo rinkula demppaa sitä soundia?
Bacchus
31.12.2004 15:26:38
Lähteekös noista minkälaiset soundit? Ja kuinka paljon tuo rinkula demppaa sitä soundia?

Ai eq2+eq3-reso?

Semmoisella löysällä napsuvireellä lähtee todella läpsähtävät soundit, keskikireellä virityksellä (ilman demppiä) sellainen Rage Against The Machine-tyylinen pirun botnekas jytyytys ja samanlaisella vireellä hieman dempattuna (pieni pyyhe sisällä) kontrolloitu, mutta ei liian kuollut napsahdus. Viimeisimpänä mainittua käytän tällä hetkellä.

Hyvät ja monipuoliset kalvot, suosittelen. En osaa sanoa kuinka paljon demppirenkula demppaa (tuossa kalvoyhdistelmässähän lyöntikalvossa on demppirenkula sekä demppireiät, ja resokalvossa demppirenkula ja mikkireikä), mutta sen verran ne kontrolloi sitä soundia että ilman demppaustakin voi huoletta kevyempää musiikkia soitella. Kevyemmällä musiikilla tarkoitan funk/rock/hardrock-osastoa, mitään tsäässiä ikinä soitakaan.;) Niin, ja basari on Taman Granstar Custom 22"x16".
-
LumPus
31.12.2004 17:26:15
Ai eq2+eq3-reso?

Semmoisella löysällä napsuvireellä lähtee todella läpsähtävät soundit, keskikireellä virityksellä (ilman demppiä) sellainen Rage Against The Machine-tyylinen pirun botnekas jytyytys ja samanlaisella vireellä hieman dempattuna (pieni pyyhe sisällä) kontrolloitu, mutta ei liian kuollut napsahdus. Viimeisimpänä mainittua käytän tällä hetkellä.

Hyvät ja monipuoliset kalvot, suosittelen. En osaa sanoa kuinka paljon demppirenkula demppaa (tuossa kalvoyhdistelmässähän lyöntikalvossa on demppirenkula sekä demppireiät, ja resokalvossa demppirenkula ja mikkireikä), mutta sen verran ne kontrolloi sitä soundia että ilman demppaustakin voi huoletta kevyempää musiikkia soitella. Kevyemmällä musiikilla tarkoitan funk/rock/hardrock-osastoa, mitään tsäässiä ikinä soitakaan.;) Niin, ja basari on Taman Granstar Custom 22"x16".

Tätä setuppia voin kompata täysin, itse käytän ihan samaa. Hyvin kuvattu.
Elämä vie liikaa aikaasi!!!
Bacchus
01.01.2005 20:43:50
Tätä setuppia voin kompata täysin, itse käytän ihan samaa. Hyvin kuvattu.

Jos en väärin muista, niin muistaakseni sun suosittelema kalvoyhdistelmä, toimii pirun hyvin. Kiitokset siitä...=)

Eli jos Espoon Musiikkiin menette, niin luottakaa Juusoon.;)
-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)