käreyndanni 24.12.2004 18:59:15 | |
---|
Kokeilin hakua, mutta ei löytynyt threadiä tästä eli kertokaa keitä ovat teidän mielikitaristinne tai minkälaisen kitaristin kanssa on hauskinta soittaa rumpuja. Omat suosikkini ovat ehdottomasti Nuno Bettencourt, Scott Hendersson, Steve Lukather, Robert Fripp, Eddie van Halen, Pat Metheny, John Mclaughlin ja "Sco", joitakin nimiä mainitakseni. |
Blitz 25.12.2004 21:42:17 (muokattu 25.12.2004 21:43:55) | |
---|
Kerry King ja Jeff Hannemann. Kaverit toimivat kaksin, ei niitä voi toisistaan erottaa. :) Heikki Silvennoinen on soittanut niin hurjasti ettei moni arvaakaan. "hevi on paskinta rässi on parasta" |
hybrid 25.12.2004 22:02:16 | |
---|
minkälaisen kitaristin kanssa on hauskinta soittaa rumpuja. Omat suosikkini ovat ehdottomasti Nuno Bettencourt, Scott Hendersson, Steve Lukather, Robert Fripp, Eddie van Halen, Pat Metheny, John Mclaughlin ja "Sco", joitakin nimiä mainitakseni. Oletpas nimekkään jengin kanssa päässyt soittamaan ;-D Niin joo, lempikitaristi on Santana |
lkx 26.12.2004 00:22:03 | |
---|
Latvala, Laiho, Nuno, Michael Romeo, Steve Vai (huolimatta homostelevasta lava-aktista), John Petrucci, Steve Lukather.. Sit mm. Tony MacAlpine ja Brett Garsed on ihan kovia jätkiä. There is no spoon... |
totomiettinen 26.12.2004 00:30:16 | |
---|
Mielikitaristeja: Steve Lukather Wes Montgomery Kurt Rosenwinkel ...ja ihan mielenkiintoista olisi myös soittaa tuon edellämainitun herra Silvennoisen kanssa. Wesin kanssahan se ei luonnollisesti onnistukaan. |
Viceroy 26.12.2004 01:16:29 | |
---|
Haluaisin soittaa esim. näiden kanssa: Tipton/Downing (Judas Priest) Schaeffer (Iced Earth) Tolkki (Strato) Noodles/Holland (Offspring) Kosonen (Vilkkumaa) Dimebag (Pantera) Kaarle (Viikate) Lachman/Chlasciak (Halford) Laiho/Latvala (Bodom) Campbell (Motörhead) jne. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
J. Cool 26.12.2004 01:50:56 (muokattu 26.12.2004 01:52:15) | |
---|
tyyppejä, joiden soitossa on ideaa: lukather ja suomesta nyman & kosonen. ja pitäähän noista tiluttajistaki jotain sanoo, menkööt petrucci ja vai. don't touch my bumtsibum |
tthei 26.12.2004 14:17:58 | |
---|
Haluaisin soittaa esim. näiden kanssa: Tipton/Downing (Judas Priest) Schaeffer (Iced Earth) Tolkki (Strato) Noodles/Holland (Offspring) Kosonen (Vilkkumaa) Dimebag (Pantera) Kaarle (Viikate) Lachman/Chlasciak (Halford) Laiho/Latvala (Bodom) Campbell (Motörhead) jne. No voipi olla aikalailla mahotonta Dimebagin kanssa päästä soittamaan nyt enää. Paitsi jos hänen haamun jossain tapaat ja se suostuu sun kanssa lähtee jammailee :D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
Viceroy 26.12.2004 14:26:57 | |
---|
No voipi olla aikalailla mahotonta Dimebagin kanssa päästä soittamaan nyt enää. Paitsi jos hänen haamun jossain tapaat ja se suostuu sun kanssa lähtee jammailee :D Jees no ei täs varmaan noiden muidenkaan kanssa ihan lähitulevaisuudessa ainakaan pääse soittelemaan ;) Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
MK73 26.12.2004 14:40:12 (muokattu 26.12.2004 14:52:03) | |
---|
Näistä tykkään: (sattuman varainen järjestys) Steve Lukather David Gilmour Jeff Beck Frank Zappa (ei niinkään kitaristina, mutta pelimannina, säveltäjänä, orkesterin johtajana ja vaikuttajana) Jarmo Nikku Seppo Tyni Marzi Nyman Varre Vartiainen Markku Kanerva Heikki Silvennoinen Jukka Tolonen Jarmo Saari Juha Björninnen Vesa Anttila (perhana, meinas unohtua) |
DimensionZ 26.12.2004 19:15:44 | |
---|
Lempikitaristeja (ei järjestyksessä): Steve Vai Pat Metheny Frank Gambale Marzi Nyman Buzz Feiten Alex Lifeson Steve Morse Jukka Tolonen Joidenkin noiden kanssa olis hauska soittaa (toisten ei sen takia että ei itse osaisi soittaa mitään!). Moni varmaan jäi pois, mutta tossa nyt noita mitä ihan heti tuli mieleen. ''He jumped right out of a building!!'' |
miän vain 26.12.2004 20:23:30 | |
---|
Epäjärjestys: Beck Zappa Hendrix Nikku Tolonen Rechardt A. King Dimebag Buddy Guy Albert Collins Blackmore ennen Rainbowia Garry Jennings Tommy Bolin (Cobhamin Spectrumin takia) Tim Sult John McLaughlin Little gray men are coming our way (taste just like chicken, they say)
----
Monochromatic |
Speedy 27.12.2004 10:35:44 (muokattu 27.12.2004 10:36:47) | |
---|
Lukather Jännä kun moni rumpali tuntuu tykkäävän, vaikka itse kitaristit kovastikkin arvostelevat tyylitajuttomaksi tiluttajaksi..=) Ei silti omiani on: Lukather Scofield Stern Murtojärvi Nyman Varre Satriani Di Meola McLaughlin Silvennoinen Beck Gambale Sit jotain mitä nyt en tässä muista..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Speedy 27.12.2004 10:37:19 | |
---|
Jännä kun moni rumpali tuntuu tykkäävän, vaikka itse kitaristit kovastikkin arvostelevat tyylitajuttomaksi tiluttajaksi..=) Ei silti omiani on: Lukather Scofield Stern Murtojärvi Nyman Varre Satriani Di Meola McLaughlin Silvennoinen Beck Gambale Ford Sit jotain mitä nyt en tässä muista..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Mikael 27.12.2004 11:06:06 | |
---|
Jännä kun moni rumpali tuntuu tykkäävän, vaikka itse kitaristit kovastikkin arvostelevat tyylitajuttomaksi tiluttajaksi..=) Jep! Tämä Kari Salmelaista erehdyttävästi muistuttava hahmo on mulla kyllä selkeästi ällö-osastolla : ) Omia suosikkejani: Ulkomailta: Neil Young Malcom Young Mike Cambell Marc Ribot Steve Cropper Kotimaasta: Miikka Paatelainen Tommi Viksten Jussi Jaakonaho Jukka Orma Petri Peevo Raoul Björkenheim mutta miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
AP 27.12.2004 11:39:15 | |
---|
Ulkomailta: James Burton Gary Moore Suomesta: Juha Björninen Markku Petander Heikki Silvennoinen Esa Pulliainen Tiedä soittokaveruudesta, mutta noita mielikseen kuuntelee. K100 #7 |
arse 27.12.2004 11:45:30 | |
---|
Meitsi on ihan silkka kitaristifani! Seuraavat nimet koti- ja ulkomailta ovat pinnalla juuri nyt: Jussi Jaakonaho Antero Jakoila Timo Kämäräinen Jukka Orma Varre Vartiainen Coste Apetrea Jim Campilongo Grant Green Steve Hillage Kurt Rosenwinkel Kyllä sen erottaa, milloin soitto lähtee pääkopasta ja milloin näpeistä. Ootsä ookoo? |
totomiettinen 27.12.2004 15:35:16 | |
---|
Jännä kun moni rumpali tuntuu tykkäävän, vaikka itse kitaristit kovastikkin arvostelevat tyylitajuttomaksi tiluttajaksi..=) Lukather Niinpä. Vaikka eihän hän varmasti pelkällä tiluttamisella ole yksi maailman levytetyimmistä kitaristeista/muusikoista. Hallitsee varmasti hyvin eri tyylisuuntia. Tsekkaa diskografia http://www.stevelukather.net/Discography.aspx |
Liver-Box 27.12.2004 17:03:20 | |
---|
Mike Einziger. Jakso. |
Speedy 27.12.2004 18:40:51 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |