JeeVes 18.01.2005 17:09:32 (muokattu 18.01.2005 17:09:56) | |
---|
Jep, eli kyselisin vaan että sopiiko Taman tomit kiinni minun Mapexin tomiständiin? Sanookaa te, jos tiedätte. Eipä tästä ole ennen kirjoitettu, että tuleepahan muillekkin tiedoksi ja opitaan taas uusia asioita. Kiitos EDIT: Kuva jäsenkuvauksessa. "Ajattelen, siis olen siis olemassa" |
fmcruelty 18.01.2005 17:50:07 | |
---|
Näyttääs yhtäkkiä samanlaiselta, et uskallampa vastata myönteisesti. Korjatkoon joku, joka paremmin tietää. Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
opa2 18.01.2005 18:34:27 | |
---|
Suattaahan ne käydä, mutta Tamoissa se L-rauta on pyöreä ja Mapexeissa kuusikulmainen (en ole ihan varma, mut kuitenkin kulmikas), mikä saattaa hiukan vaikeuttaa asioita. Ite mietin joskus että jos ostasin Taman tuplatomitelineen, kun on halvempi kun Mapexin ja laittasin Mapexin pallot niiden Taman pallojen tilalle mut ei tullu sit toteutettua ideaa. Mut alkuperäseen kysymykseen palaten, ongelmia saattaa ilmetä, mut jos Tamoja oot hommaamassa niin ehkä kannattaa suosiolla ostaa Taman oma teline. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
JeeVes 18.01.2005 19:36:08 | |
---|
Eikun mulla on tollanen tomiteline ja kiinnosti vaan tietää käykö ne Tamat kiinni. Jos joku sellaita muuten tarttee niin myynnissä on! "Ajattelen, siis olen siis olemassa" |
LumPus 18.01.2005 22:14:06 | |
---|
Eikun mulla on tollanen tomiteline ja kiinnosti vaan tietää käykö ne Tamat kiinni. Jos joku sellaita muuten tarttee niin myynnissä on! minkä sarjan ne on ne taman tomit? kun niissäkin on vähän erilaisia muffeja. starclassikkiin sopii aivan varmasti.. voin kattoo jos sais toteutettua ns. kenttätestin, sais selvyyden tuohon. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
JeeVes 18.01.2005 22:24:06 | |
---|
No en tiedä. Oli tälläinen yleiskysymys. "Ajattelen, siis olen siis olemassa" |
JeeVes 22.01.2005 10:39:23 | |
---|
"Nosto" Tähän kysymykseen pitäis kyllä saada varmaa tietoa. Kyseessä ois Tama Rockstarit mihin sopivuutta kysellään. kalamies#15 >-)))> |