hybrid 25.01.2005 14:33:30 | |
---|
Luurien tulisi täyttää KAIKKI seuraavat kriteerit: Suht laadukkaat soundit (samaa tasoa kuin AKG 240) Tehokas vaimennus Vaihdettava johto Ja ihan luurit pitäis olla, eli ei mitään "korvanappeja" Shure E2 yms |
LumPus 25.01.2005 15:16:38 | |
---|
Luurien tulisi täyttää KAIKKI seuraavat kriteerit: Suht laadukkaat soundit (samaa tasoa kuin AKG 240) Tehokas vaimennus Vaihdettava johto Ja ihan luurit pitäis olla, eli ei mitään "korvanappeja" Shure E2 yms vaimennus noissa aina vähän hiinä ja hiinä, mutta suosittelen suurella sydämmellä Fostex T50RP luureja, parhaat on mielestäni ne. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
hybrid 26.01.2005 14:52:04 | |
---|
Specsit ja hinta vaikutti olevan kohdallaan. Mutta riittääkö vaimennus (hiljaiseen) rumpujen soittoon? |
LumPus 27.01.2005 00:43:55 | |
---|
Specsit ja hinta vaikutti olevan kohdallaan. Mutta riittääkö vaimennus (hiljaiseen) rumpujen soittoon? no, ite käytän studiossa ja treeneissä noiden alla kevyesti vaimentavia tulppia. ja lyön yleensä helkutan lujaa. eli jos hiljaa soittelet uskon että riittää, ja mitä yleensä käytät kuulonsuojana, vai mitään? hyvä olla vertailu kohta.. testaa, jos mahdollista. sillä se aina parhaiten selviää. jos oot pk-seudulta voit tulla koittaa mun luureja. ite nimittäin pitkään etin noita, ja nyt en vaiha pois, mutta monet luurit tuli käytyä läpi. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
hybrid 27.01.2005 11:41:57 | |
---|
Viimeaikoina oon käyttänyt tota modattua koss the plug systeemiä. Eli vakiopäitten tilalla joulukuuset. Aina en tosiaan käytä mitään. 70% rumpsuttelustani menee kumminkin sähkörumpujen parissa. Testaamaan noita en kyllä pääse, kun täällä kaukana pohjosessa asun. Pittääpi tilailla paikalliseen musaliikkeeseen. Hinta on tossa huntin paikkeilla täällä suomessakin? |
LumPus 27.01.2005 12:18:53 | |
---|
Viimeaikoina oon käyttänyt tota modattua koss the plug systeemiä. Eli vakiopäitten tilalla joulukuuset. Aina en tosiaan käytä mitään. 70% rumpsuttelustani menee kumminkin sähkörumpujen parissa. Testaamaan noita en kyllä pääse, kun täällä kaukana pohjosessa asun. Pittääpi tilailla paikalliseen musaliikkeeseen. Hinta on tossa huntin paikkeilla täällä suomessakin? maahantuojan ilmoittama ovh oli kyllä mielestäni jossain puolentoista sadan korvilla.. kannattaa kysyä musaliikkeestä, voin toki minäkin tarkistaa. jos mahdollista niin meet liikkeeseen ja testaat kaikki luurit läpi. silleen löytyy se sopivin. Elämä vie liikaa aikaasi!!! |
Alex Kinky 27.01.2005 18:31:11 | |
---|
Itse käytän Sennheiserin HD 280 Prota ja toimii aivan tautisen hyvin.. Tosin maksaa, mutta niinhän laatu aina.. Mutta mitä sitä ei tekisikään musiikin eteen... Ja pikkupoikamainen keräily viettikin auttaa asiaa.. |