Aihe: Hyvät hevimetallikalvot..?
1
Cieni
02.02.2005 21:31:59
Kertokaas minulle minkämerkkiset ja tyyliset, lähinnä tomi ja bassari kalvot toimis oikeen makiasti tuossa raskaammassa musiikkityylissä?
Flesh blood kohalla noi rummut alkaa vähän soimaan ja kovenee ku oon sanonu ton blood ja siihen perään semoonen "önäyghr!"-ääni by: Helvetinpartaterä a.k.a tasakylkinen basisti.
Mr. Morrow
02.02.2005 21:51:07
Kannattaa käyttää hakua.
Mutta ite suosittelisin tomeihin lyöntipuolelle Evans G2 ja resokalvoks G1. Basariin takuuvarma valinta on tietenkin Remo Powerstroke 3. Itelläni Evans G2 ja tykkään siitä.
Makuasioita.. Niin paljon taitaa olla mielipiteitä, kun on miehiäkin.
If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend...
Ruoste
02.02.2005 21:54:55
Hyvät hevimetallikalvot..?

kannattaa kysyä musiikkikaupastakin
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
tthei
02.02.2005 22:23:06

kannattaa kysyä musiikkikaupastakin

Ei välttämättä. Saattavat aloittelijoille törkätä Pinstripet käteen ja sanoa että siinä sulle hevimetallikalvot :D
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
LumPus
02.02.2005 22:28:13
Ei välttämättä. Saattavat aloittelijoille törkätä Pinstripet käteen ja sanoa että siinä sulle hevimetallikalvot :D

ni, ei myyjiin kannata ihan sinisilmäsenä aina luottaa. jokaisella on omat mielipiteensä, mikä tarkoittaa että kaikilla ei ole sama maku. kannattaa kuunnella jos kavereilla/koulussa/opettajalla etc on eri kalvoja eri rummuissa, ni sieltä saa edes vähän makua eri saundeista.

niin, ja oma ehdotus:
Tomeihin EVANS G2 päälle, resonant alle.
Virveliin EVANS HDD
Ja basareihin EQ3 5" reijällä resonantiksi ja EQ2 Lyöntikalvoksi. itse oon kokeny hyvetyks tämän.
Elämä vie liikaa aikaasi!!!
Ruoste
02.02.2005 22:35:13
itse oon ainakin saanu loistavia kalvoja (siis ei mitään radioaktiivisia) tällä taktiikalla... se riippuu myyjästäkin
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
tthei
02.02.2005 22:35:26

Mä ehdottaisin Remon kirkkaita Emperoreja (samat periaatteessa kun evans g2) tomeihin ja virppaan ehkä Coated Emperor tai Ambassador. En ala enempää selittämään kun en mikään expertti oo näissä erilaisissa kalvovalinnoissa.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
LumPus
02.02.2005 22:53:28
itse oon ainakin saanu loistavia kalvoja (siis ei mitään radioaktiivisia) tällä taktiikalla... se riippuu myyjästäkin

jep. tässä yritin myös sanoa että myyjä ei ole sama kuin absoluuttinen pahuus. kannattaa kysellä tottakai.

Tahtoisin radioaktiiviset kalvot. glow in the dark!
drummer88
03.02.2005 09:33:06
no niiltä myyjiltä ei kannata kysyä, omaa etuaan ne vaan ajaa
hit your drums like your ex-girlfriend... beat the fuck out of them -Kevin Talley
Niq
03.02.2005 09:44:16

Juu, näin kävi minullekin kun pistin ensimmäistä kertaa kalvot uusiksi... :/
"Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo
KoRn88.
03.02.2005 09:48:27
virvelissä mulla toimii ainaki hyvin Remon CS, Basarissa Powerstroke 3. Tomeihin pitäs kohta itekki hommata uuet kalvot ja ne tulee olemaan Remo emperorit tai Evans G2:set lyöntikalvoiksi. Ja Remo Ambassadorit tai Evans G1:set resokalvoiksi.
Stratton
03.02.2005 17:04:21
Tahtoisin radioaktiiviset kalvot. glow in the dark!

Uuh. Amisrummut, karvanopat ja wunderbaum vaan vielä roikkumaan hihatin nupista.

Eivaan, olishan aika uhkea jos olis kokomustat rummut ja pimee stage ja sit vaikka tomien sisää laittaisi myrkynvihreät ledit :P
Ei lisättävää.
LumPus
03.02.2005 20:24:02
no niiltä myyjiltä ei kannata kysyä, omaa etuaan ne vaan ajaa

Jep, myyjät on absoluuttinen paha, helvetistä. otappa vihkivettä mukaasi kauppaan,sirota myyjän päälle ja katso kuinka savu nousee. =)

Uuh. Amisrummut, karvanopat ja wunderbaum vaan vielä roikkumaan hihatin nupista.

Mulla on hirtetty ressu treeniksen seinällä, riittänee.

Eivaan, olishan aika uhkea jos olis kokomustat rummut ja pimee stage ja sit vaikka tomien sisää laittaisi myrkynvihreät ledit :P

ollaan kaverin kanssa laittamassa sellasta triggeröityä valosysteemiä hänen kannuihinsa, ihan kunnon showmeininkiin. rok.

ja pahoittelen off-topikkia. painotan vielä kalvojen vertailua livenä, jos vaan mahdollista. antaa aina edes vähän suuntaa millasta ite haluaa.
Maardi
04.02.2005 09:39:01 (muokattu 04.02.2005 09:41:02)
Evans G2 clear toimii oikein hyvin lyöntikalvona tomeissa. Ja alakalvoiksi vaikka G1. Virveliin vaikka sitten Evansin HD genera dry. Näillä potkii hyvin.
HeavyMachinery
04.02.2005 09:48:11 (muokattu 04.02.2005 09:48:34)

Evans G2 clear toimii oikein hyvin lyöntikalvona tomeissa. Ja alakalvoiksi vaikka G1. Virveliin vaikka sitten Evansin HD genera dry. Näillä potkii hyvin.

Toi on aika perusvarma setti ainut että genera dry:ta en suositteles jos on vähänkin syempi virveli(yli 5") tulee tosi tumppu soundi, ennemmin powerdottia tai jotain ei niin dempattua kalvoa.
Minä tiedän - siis pelkään !
LumPus
04.02.2005 10:39:17
Toi on aika perusvarma setti ainut että genera dry:ta en suositteles jos on vähänkin syempi virveli(yli 5") tulee tosi tumppu soundi, ennemmin powerdottia tai jotain ei niin dempattua kalvoa.

makuasia, ittelläni toimii 5½" teräs snaressa hyvin Genera dry..
Powerdotit on kyllä kanssa todella päteviä. niin, ja tappavaan metallisaundiin kannattaa koittaa myös Evens ST snarekalvoja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)