jussiohman 04.11.2004 11:46:01 | |
---|
Lihava sinkku hakee kontaktia |
DimensionZ 04.11.2004 12:26:21 | |
---|
Soundista en tiedä mutta onpa makean väriset! ''He jumped right out of a building!!'' |
Bacchus 04.11.2004 12:40:09 (muokattu 04.11.2004 12:41:46) | |
---|
Onko näistä Pearlin MMX seteistä kokemuksia kellään? Miltä kuulosti? Tuohon kyseiseen taidan rahani käyttää tässä jossain vaiheessa... Oon joskus miettinyt, että minkäköhän näköinen toi Teal Fade on. Täytyy vain todeta, että onpa uskomattoman tyylikkään näköiset! MMX-seteistä ei oo kokemusta, mutta vanhemmista Pearlin vaahteraisista kyllä. Todella hyvät kannut varmasti ovat, ja hinta-laatusuhde on mainio. Katoppas tää: http://www.smi-music.com/erikoistarjoukset.htm Ja siellä suurinpiirtein sivun keskivaiheilla on Teal Fade-värinen setti 300€ halvemmalla, ja vieläpä Suomesta! Ei tarvitse lähteä tilailemaan...=) Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |
jussiohman 04.11.2004 12:45:41 | |
---|
Ja siellä suurinpiirtein sivun keskivaiheilla on Teal Fade-värinen setti 300€ halvemmalla, ja vieläpä Suomesta! Ei tarvitse lähteä tilailemaan...=) Oho! Hyvä ku sanoit. Se on tosin kriteerinä, että basarin päällä ei tomit tule. Basson pitää olla vapaana kaikista kiinnikkeistä. Siellä ei kuvia ollut ni ei tiedä millanen setti on kyseessä. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Bacchus 04.11.2004 12:55:33 | |
---|
Oho! Hyvä ku sanoit. Se on tosin kriteerinä, että basarin päällä ei tomit tule. Basson pitää olla vapaana kaikista kiinnikkeistä. Siellä ei kuvia ollut ni ei tiedä millanen setti on kyseessä. Totta, itsekään en hankkisi (enää) settiä missä on tomiholderi basarin päällä. Mun käsittääkseni noissa MMX:ssä ei tule kuin erikoispyynnöstä basariin se tomiholderi, niinkuin ei Taman Starclassiceihinkaan. Eli melko varmasti tossa ei oo tomiripustusta bassarissa. Kannattaa tosin vaikka soittaa smi:lle, ja kysäistä. Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |
drummerolli 04.11.2004 13:00:37 | |
---|
ei ole bassarissa tomi holderia. tomeissa on optimount-systeemi, joka mielestäni helkkarin tukeva. hankin juuri kuukausi sitten mmx setin ja hyvin jytisee :) Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain! |
jussiohman 04.11.2004 13:09:58 | |
---|
ei ole bassarissa tomi holderia. tomeissa on optimount-systeemi, joka mielestäni helkkarin tukeva. hankin juuri kuukausi sitten mmx setin ja hyvin jytisee :) Onko tuossa 4-pc setissä, mitä tuolla myyvät, kaks vai kolme tomia? Kun en nuista termeistä niin tiedä. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Magetsu 04.11.2004 13:17:42 | |
---|
Onko tuossa 4-pc setissä, mitä tuolla myyvät, kaks vai kolme tomia? Kun en nuista termeistä niin tiedä. 22x18 basari ja 10x08, 12x09 14x11, tomit tulee tuohon smi:n 4-pieces settiin mukaan. Yleensä 4pc:ssä on kolme tomia ja basari ja 5pc muuten sama, mutta virvelin kanssa. |
PaiZild 04.11.2004 16:40:02 | |
---|
Kannattaa ottaa ennemmin tosiaan tuo SMI:n setti. On muuten älyttömän upea väri tuo Diamond Burst! epäselvä. |
Niskamies 04.11.2004 16:51:05 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
Paas 04.11.2004 16:57:53 | |
---|
Onko näistä Pearlin MMX seteistä kokemuksia kellään? Miltä kuulosti? Tuohon kyseiseen taidan rahani käyttää tässä jossain vaiheessa. http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-173567.html On kyllä tosiaan tosi hienon väriset. Itsekkin olen tässä viime aikoina alkanut lämmetä pearlin rummuille vaikka ennen en ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta kyseistä merkkiä kohtaan. Eniten niissä lämmittää minua nuo eri vaihtoehdot runkojen paksuuden suhteen. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
jussiohman 04.11.2004 17:02:42 (muokattu 04.11.2004 17:03:35) | |
---|
On kyllä tosiaan tosi hienon väriset. Itsekkin olen tässä viime aikoina alkanut lämmetä pearlin rummuille vaikka ennen en ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta kyseistä merkkiä kohtaan. Eniten niissä lämmittää minua nuo eri vaihtoehdot runkojen paksuuden suhteen. Minä kanssa musaopiston Pearleihin olen ihastunut. Ja tuo kaunis väri vaikutti kanssa pirusti. Tästä muuten puhutaan tuolla: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=75369& Ja merkki kun on Pearl ja hinta yli 2000e, tietää ettei ihan paskaa saa. Vaikka älyttömältä perustelulta voipi kuullllostaa. Lihava sinkku hakee kontaktia |
DimensionZ 04.11.2004 19:40:26 | |
---|
On kyllä tosiaan tosi hienon väriset. Itsekkin olen tässä viime aikoina alkanut lämmetä pearlin rummuille vaikka ennen en ole osoittanut minkäänlaista kiinnostusta kyseistä merkkiä kohtaan. Eniten niissä lämmittää minua nuo eri vaihtoehdot runkojen paksuuden suhteen. Minulla on vähän sama homma, eli ite rummut on alkanu näyttää aika hyviltä. Ainoa homma mikä ärsyttää aika paljonkin on noi tomipidikkeet. Sen jälkeen kun on tottunut Yamahan ja Taman pallonivelsysteemeihin tuntuu ettei noita meinaa saada millään sellasiin asentoihin kun haluaisi. Toisaalta, voihan ne pidikkeet myös vaihtaa. ''He jumped right out of a building!!'' |
Jaska 04.11.2004 20:23:51 | |
---|
ruska on kaunis väri |
Niskamies 04.11.2004 20:42:32 | |
---|
Minulla on vähän sama homma, eli ite rummut on alkanu näyttää aika hyviltä. Ainoa homma mikä ärsyttää aika paljonkin on noi tomipidikkeet. Sen jälkeen kun on tottunut Yamahan ja Taman pallonivelsysteemeihin tuntuu ettei noita meinaa saada millään sellasiin asentoihin kun haluaisi. Toisaalta, voihan ne pidikkeet myös vaihtaa. Ei nyt mitään Pearlin rumpuja kun kaikilla on sellaset;) Ja jos Euroopasta ostaa, kannattaa Eurooppalaisia merkkejä suosia, hinnan puolesta. Meitsi on meshissä. |
DimensionZ 04.11.2004 21:19:37 | |
---|
Ei nyt mitään Pearlin rumpuja kun kaikilla on sellaset;) Ja jos Euroopasta ostaa, kannattaa Eurooppalaisia merkkejä suosia, hinnan puolesta. Emmä semmosta nyt ostamassa oo. Tarkotin vain että ennen en oo tykänny pearleistä yhtään, mutta nykyään ne menee. Onhan ne nyt aikamoiset clicheet suomalaisissa rumpupiireissä. ''He jumped right out of a building!!'' |
ddrum54 04.11.2004 21:36:29 | |
---|
Ja merkki kun on Pearl ja hinta yli 2000e, tietää ettei ihan paskaa saa. Vaikka älyttömältä perustelulta voipi kuullllostaa. Taitaa olla tämä perustelu pätevä lähes jokaiseen merkkiin. 2`n 4 |
drummerolli 04.11.2004 21:46:17 | |
---|
Jos mikään muu ei auta, niin tee jotain! |
ddrum54 05.11.2004 14:50:43 | |
---|
2`n 4 |
Bacchus 06.11.2004 14:53:46 | |
---|
Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |