Jaakko Hyvärinen 09.02.2005 19:19:41 (muokattu 09.02.2005 19:20:44) | |
---|
Vein Stagg DH krässin takaisin kauppaan liian terävän reunan takia. Kauppias lähetti pellin maahantuojalle ja tänään oli uusi pelti tullut. Kaupassa olikin DH exotic jonka olisin mieluusti ottanut tavallisen sijaan, mutta rehellisenä sanoin, että se ei ollut sama pelti. Noh, kauppias soitti maahantuojalle ja hetken kuluttua hän sanoi että joudun oottamaan kaksi viikkoa tai maksamaan kympin väliin tuohon exoticciin. Tajusin jälkeenpäin, että kauppias ei ole joutuisi kärsimään siitä, että olisi antanut minulle tuon exon, vaan se olisi ollut maahantuojan virhe. Kauppias halusi siis vaan 10 € välistä. Kyllä harmittaa. Olisi pitänyt vaan tyynesti ottaa se exotic. Emie nyt vaa jaksa. Minen taho. |
pehmo 09.02.2005 19:32:16 | |
---|
Olisiko? |
mika_89 09.02.2005 19:41:01 | |
---|
niinpä niin |
ddrum54 09.02.2005 19:41:07 | |
---|
Olisi pitänyt vaan tyynesti ottaa se exotic. Ja kiemurtelisit ankarissa omantunnontuskissa ja ylitsevuotavan syyllisyydentunteen takia päätyisit henkisesti häiriintyneiden avohoitoon ja myöhemmin, psykiatrien nostaessa kätensä pystyyn, toivonsa menettäneinä, hullujen huoneelle, suljetulle osastolle, säälittävänä, entisenä ihmisenä. Huh. Älä kadu rehellisyyttäsi. 2`n 4 |
Jaakko Hyvärinen 09.02.2005 20:26:27 | |
---|
Ja kiemurtelisit ankarissa omantunnontuskissa ja ylitsevuotavan syyllisyydentunteen takia päätyisit henkisesti häiriintyneiden avohoitoon ja myöhemmin, psykiatrien nostaessa kätensä pystyyn, toivonsa menettäneinä, hullujen huoneelle, suljetulle osastolle, säälittävänä, entisenä ihmisenä. Huh. Älä kadu rehellisyyttäsi. No mutta kun kun vituttaa. Emie nyt vaa jaksa. Minen taho. |
Bacchus 10.02.2005 00:37:34 (muokattu 10.02.2005 00:44:01) | |
---|
No mutta kun kun vituttaa. Naurettavaa palvelua maahantuojalta ettei voinut antaa virheellisen tuotteen palautuksesta koituneiden kustannusten ja vaivan korvaamiseksi sinulle 10€ kalliimpaa peltiä, jonka itse vieläpä virheellisesti liikkeeseen toimitti. Olisit voinut omatunto puhtoisena ottaa pellin vastaan, kärsimästäsi vaivasta ja henkisistä tuskista.;) - |
U-rip 10.02.2005 09:22:51 | |
---|
mulle kävi samanlainen juttu. Vein 16" DH:n liikkeeseen haljenneena, ja tilalle tuli uusi. Huomasin vasta reenikämpällä että vaihdossa tullut pelti oli 17" Ei kaduta eikä ole omantunnontuskia. aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
ddrum54 10.02.2005 11:36:56 | |
---|
Naurettavaa palvelua maahantuojalta ettei voinut antaa virheellisen tuotteen palautuksesta koituneiden kustannusten ja vaivan korvaamiseksi sinulle 10€ kalliimpaa peltiä, jonka itse vieläpä virheellisesti liikkeeseen toimitti. Olisit voinut omatunto puhtoisena ottaa pellin vastaan, kärsimästäsi vaivasta ja henkisistä tuskista.;) Joo, näin on. Ihan tyypillistä kotimaista töykeää asiakaspalvelua. Naama norsunvitulla annetaan, kuin säälistä uusi tuote, ajattelematta asiakkaan kustannuksia. Pistää hiukan vituttamaan, kun ajelee n. 100km ilman korvauksia + ajanhukka + vaiva muutenkin. No, onneksi noita kauppoja on vielä jäljellä. Mullakin on muutama putiikki, joiden ovia en enää avaa. 2`n 4 |
Bacchus 10.02.2005 11:50:44 | |
---|
Joo, näin on. Ihan tyypillistä kotimaista töykeää asiakaspalvelua. Naama norsunvitulla annetaan, kuin säälistä uusi tuote, ajattelematta asiakkaan kustannuksia. Pistää hiukan vituttamaan, kun ajelee n. 100km ilman korvauksia + ajanhukka + vaiva muutenkin. No, onneksi noita kauppoja on vielä jäljellä. Mullakin on muutama putiikki, joiden ovia en enää avaa. Niinpä, todella ärsyttävää jos kauppias antaa sellaisen vaikutelman, että asiakas itse on se ongelma. Tietenkin tässä tapauksessahan kyse ei ollut kauppiaasta, vaan maahantuojasta, mutta kuitenkin. Ainakin Millbrookissa itse olen saanut todella hyvää palvelua. Ehkä maahantuoja ei sitten osannut ajatella asiakaspalvelun näkökulmaa, kun pölyisissä ja pimeissä varastoissa häärää kaikki päivät. - |
Jaakko Hyvärinen 10.02.2005 14:33:52 | |
---|
Naurettavaa palvelua maahantuojalta ettei voinut antaa virheellisen tuotteen palautuksesta koituneiden kustannusten ja vaivan korvaamiseksi sinulle 10€ kalliimpaa peltiä, jonka itse vieläpä virheellisesti liikkeeseen toimitti. Olisit voinut omatunto puhtoisena ottaa pellin vastaan, kärsimästäsi vaivasta ja henkisistä tuskista.;) Tästä saat kyllä plussan. plop Emie nyt vaa jaksa. Minen taho. |